۷۶۳۱۶۰
۱۸ نظر
۵۰۱۵
۱۸ نظر
۵۰۱۵
پ

صوفی: هدف برخی «برکناری» روحانی است

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریانی که در مشهد می خواست با اعتراضات خیابانی مردم را همراه خود کند و فشار به دولت بیاورد تا آقای روحانی مجبور به استعفا شود، امروز در قالب طرحی دیگر برنامه خود را جلو می برد.

نامه نیوز: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریانی که در مشهد می خواست با اعتراضات خیابانی مردم را همراه خود کند و فشار به دولت بیاورد تا آقای روحانی مجبور به استعفا شود، امروز در قالب طرحی دیگر برنامه خود را جلو می برد.

«روحانی یک سر دارد و هزار سودا؛ از یک طرف با حمله های اقتصادی دولت ترامپ مواجه است و از طرف دیگر دلواپسان یک روز بی‌خیال دولت نمی شوند. یک روز مردم را به خیابان ها دعوت می کنند، روز دیگر تجمع ترتیب می‌دهند و حالا شائبه دوتابعیتی بودن را سر زبان ها انداختند.

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب همه اقدامات خارج از عرف قانونی دلواپسان را با هدف به استعفا رساندن روحانی تحلیل می کند. او درباره واقعه تجمع برخی طلاب در مدرسه فیضیه علیه دولت به نامه نیوز گفت: اتفاقات قم مثل این که به مشهد وصل شده است. ظاهرا قرار بود فرد دیگری آنجا بیاید و صحبت کند اما بعد نیامد. شواهد و قرائن به هر حال نشان می دهد وقایع دی ماه سال ۹۶ طور دیگری دارد رقم می خورد. جریانی که در مشهد می خواست با اعتراضات خیابانی مردم را همراه خود کند و فشار به دولت بیاورد تا آقای روحانی مجبور به استعفا شود، امروز در قالب طرحی دیگر برنامه خود را جلو می برد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: آنها در ماجرای مشهد اعتراضات را شروع کردند اما ادامه اش از دست شان در رفت و ماجرا کمانه کرد و به خودشان هم خورد. شاید در موضوع مدرسه فیضیه قم خواستند حساب شده تر عمل کنند ولی در مجموع قضیه همان ادامه اتفاقات مشهد است. به نظر می رسد همان جریانی که فکر می کند می تواند آقای روحانی را برکنار کند یا او را به استعفا برساند، پشت ماجراست و رویکرد بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ دارد ادامه می دهد.

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات درباره طرح ادعای دوتابعیتی بودن گفت: همه موارد پیش آمده در راستای برکناری آقای روحانی از ریاست جمهوری تحلیل و ارزیابی می شود چون اگر بنا باشد از طرق قانونی به آقای روحانی فشار بیاید، این کار در مجلس دارد دنبال می شود و طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شد. آقای روحانی نیز قرار است به مجلس برود و به سوالات پاسخ دهد. بقیه اقدامات از حالت قانونی خارج است و با هدف دامن زدن به یک سری تهدیدها، تهمت ها و برچسب ها دنبال و انجام می شود.

صوفی تأکید کرد: آن فشارها از نوع همان فشارهایی است که بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ در روز عید فطر، راهپیمایی روز قدس و غیره شاهدش بودیم و الان به نوع دیگر در حال ادامه پیدا کردن است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف که مردم استخوان گلوی مسئولین شده اند وجناحها نمیدونن چطور از اسم انها استفاده کنند که دودش در چشم خودشان نرود و شور بختانه مردم به خیابان بیایند حساب همه را کف دستشان میگذارند...مگر در جایی محیط بسته مثل دبیرستانی داخلش تجمع و بیانیه خوانده شود وبرای طبیعی جلوه دادن دوتا شیشه هم خورد میکنن .مشهد باعث شد حوزه دور از چشم مردم اما بانام مردم مقاصد سیاسی دنبال کند.فقط: داخل خیابان هیچ جناحی نیاد بهتر است و تبعیض وزارت کشور در مجوز تجمعات هم فرادولتی است.

    • بدون نام

      آقای روحانی به هیچکدام از وعده هایش عملنکرد و تازه اقتصاد را بشدت بهم ریخت باید بماند و این مشکلات را حل کند وگرنه اصلاحات و کارگزاران به شدت نزد طرفدارانشان مورد غضب و حذف سیاسی قرار خواهند گرفت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قادر به حل کردن مشکلات نیست هر چی بیشتر بمونه بیشتر گند می زنه .تازه من مطمئن نیستم این گندی که در این چند ماه زده از ناکارآمدی بوده باشه...

    • میلاد

      روحانی باید برکنار شود تا کشور آرامش یابد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرکه بیاد از این بدتر میشه اینا از اقتصاد سر درنمیارن

    • بدون نام

      با مردم شفاف صحبت نمی کند

    • بدون نام

      روحانی با دارو دسته اش باید هر چه زودتر برکنار و دادگاهی بشن

    • بدون نام

      روحانی به نفعشه که تا بیشتر گند نزده، خودش بره!

    • بدون نام

      همه تون برین گم شین

    • بدون نام

      ملکتی که قاعل به شخصی شود که دو ریال ارزش ندارد چهارزشی دارد که بماند. ملاک هر کس حال اوست . حرف امام مگه نیست

    • بدون نام

      مگه روحانی هم دو تابعیتی بوده؟؟؟
      یعنی ایرانی نیست!!!؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانی انگلیسی

    • بدون نام

      نظر منو بزار سانسورچی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دروغگو هرچه زودتر بره بهتره مثل بنی صدر

      • بدون نام

        آقای صوفی شما مثل همفکرت نجفی برید دنبال زن دوم ول کنید مملکت بگذارید مردم زندگی کنند ...

    • حسن شریفی نیا

      اگر رییس جمهور با مردم باشد مسایل کشور را جدی بگیرد هیچ کس نمیتواند ایشان را برکنار کند ولی ایشان اول مردم را کنار زدن بخاطر اون یک سری خودسر از این موقعیت سو استفاده میکنند از نارضایتی مردم میخواهند کمال استفاده را بکنند در حالی که خودشان هم بخاطر مردم نیست اینکارشون فقط بخاطر پست مقام هستند وگرنه بودن قبلا مسئولیت داشتند بغیر از سد راه مردم شدن هیچ مشکلی از روی دوش مردم برنداشتند اگر کسی دلسوز مردم وکشور باشد بجای تخریب مشاوره وکمک میکند ایرادات کار را به صورت محرمانه گوش زد وراهنمایی میکنند

    • بدبخت

      همتون دارید فیلم بازی میکنید دستتون توی یه کاسه . نه روحانی میره نه اب از اب تکون میخوره. رئیس جمهور بعدی هم از الان مشخصه فقط خاااااااااااااااک تو سر این مردم نادان

    • بدون نام

      بابا چه جوری مردم‌بگن ما شما را نمیخواهیم
      چرا نمیری.چقدر پوست کلفته این روحانی .بابا جان پیغمبر برو‌ .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج