۷۶۳۲۹۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

گل‌محمدی: اخراجم درست بود و اعتراضی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به این نکته اذعان کرد که اخراجش در دیدار خانگی مقابل پیکان تهران درست بوده است.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی پدیده خراسان - پیکان که به پیروزی ۲ بر یک میزبان مشهدی انجامید در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خوب شروع کردیم و گلی هم که زدیم، احساسم این است که سالم بود. متأسفانه در ادامه، بازی را از دست دادیم.

از دقیقه ۱۰ به بعد خوب بازی نکردیم و به حریف اجازه دادیم فضای بیشتری داشته باشد. در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های دوم، سوم یا حتی چهارم را هم بزنیم.

وی در ادامه افزود: این بازی باید با اختلاف بیشتری به نفع ما تمام می‌شد، ولی از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم. در عین حال هرچه جلوتر می‌رفتیم استرس‌مان بیشتر می‌شد. ما این شانس را به حریف دادیم که روی دروازه‌مان حمله کند و روی اشتباهی فردی گل خوردیم.

گل‌محمدی: اخراجم درست بود و اعتراضی ندارم

بعد از اخراج من و گلی که دریافت کردیم بازیکنانم شخصیت بزرگ‌شان را نشان دادند. جمع کردن تیم بعد از این اتفاق سخت بود و خداراشکر بچه‌ها تیم را جمع کردند. آنها شخصیت بزرگ‌شان را نشان دادند و از گل‌مان دفاع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین خاطر نشان کرد: بازی خوبی بود و من به آقای جلالی بابت بازی خوب تیم پیکان تبریک می‌گویم و از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که امروز جانانه تیم را تشویق کردند و روحیه زیادی به ما دادند.

من احساس می‌کنم که پشتیبانی خوبی از هواداران دارم و از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدواریم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. باشگاه پدیده مشکلات مالی زیادی دارد. از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم که علی‌رغم این مشکلات توانستند تا هفته پنجم صدرنشین لیگ باشند و این نشان می‌دهد که بچه‌ها شخصیت خیلی بزرگی دارند.

ما همچنان به مسئولان اطمینان داریم که مشکلات‌مان حل شود. چند هفته است که مشکلات به هفته‌های بعد موکول می‌شود. امیدواریم تا هفته آینده این مشکلات حل شود.

گل‌محمدی درباره نکات مثبت و منفی پدیده در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: همان‌طور که گفتم در نیمه اول خوب بازی نکردیم، ولی به گل رسیدیم. نقطه قوت تیم ما شخصیت خوب بچه‌ها بود که از خودشان نشان دادند. این در ذات بازیکنان پدیده است و اکتسابی نیست. دلیل اصلی صدرنشینی ما همین شخصیت خوب بچه‌هاست.

وی در مورد قضاوت داور پدیده - پیکان نیز گفت: به نظر من قبل از اخراجم دو صحنه هند خیلی واضح رخ داد، یکی در 18 قدم حریف بود و یک‌بار هم ما در میانه زمین حفظ توپ کردیم یک هند دیگری اتفاق افتاد که داور ندید. این عوامل بازی را به نفع حریف می‌کند.

من در این دو صحنه خیلی عصبانی شدم و فکر می‌کنم اخراجم درست بود و اعتراضی ندارم. فشار بازی خیلی زیاد بود و این اتفاقاتی که باید به نفع ما اعلام می‌شد و با تصمیم داور به نفع ما اعلام نشد، فشار زیادی به ما وارد کرد.

«کار خودم را توجیه نمی‌کنم»، سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان این جمله تأکید کرد: در مجموع آقای اکرمی (داور دیدار پدیده - پیکان) وظیفه‌اش را انجام داد و از ایشان تشکر می‌کنم. به اعتقاد من کار تیم داوری راضی‌کننده بود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که «با توجه به حضور اعضای شورای شهر در رختکن تیم پدیده آیا مشکلات مالی این تیم هم حل خواهد شد؟»، تصریح کرد: برخی از این مشکلات فکر نمی‌کنم با این وضعیت حل شود. در هر صورت باید دنبال شخصی باشیم که به طور کامل هزینه‌های ما را تقبل کند،

این اتفاق شاید هفته آینده رخ دهد. ما از حضور اعضای شورای شهر تشکر می‌کنیم. آنجایی که لازم داشتیم کمک لازم را کردند. ما در شرایطی قرار گرفته بودیم که نیاز به کمک داشتیم و اگر کمک شهرداری نبود حتی کارت بازیکنان‌مان صادر نمی‌شد. شهرداری تا آنجایی که در توانش بوده، کمک کرده است. البته مشکلات ما باید از طریقی دیگر حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به آگه می باختی هم همین قدر واسه داور نوشابه باز میکردی؟لنگی؟

    • ایکس

      آفرین به صداقتت که میگی اخراجت درست بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج