۷۶۳۳۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشتازی پدیده و تساوی جذاب سپاهان و تراکتور

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ۴ دیدار برگزار شد که طی آن تیم های پدیده ، سایپا و استقلال خوزستان برابر حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار جذاب سپاهان و تراکتورسازی در اصفهان به تساوی انجامید.

برترین ها: در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ۴ دیدار برگزار شد که طی آن تیم های پدیده ، سایپا و استقلال خوزستان برابر حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار جذاب سپاهان و تراکتورسازی در اصفهان به تساوی انجامید.

دو تیم پدیده و پیکان از ساعت ۱۸:۳۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

برای تیم پدیده محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۴۳ و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۵ موفق به گلزنی شدند و گل تیم پیکان را نیز محمد قاضی در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند.

حسن اکرمی، داور این مسابقه در دقیقه ۷۶ یحیی گل‌محمدی را به علت شوت کردن بطری آب به سمت داور چهارم از کنار زمین اخراج کرد. او همچنین به مگنو باتیستا از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

شاگردان گل‌محمدی با این برد ۱۲ امتیازی شدند و به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برگشتند.

خلاصه بازی پدیده ۲ - پیکان ۱

تساوی سپاهان و تراکتور در یک بازی جذاب

دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتورسازی از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

گل‌های این دیدار سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۵ و عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۸۸ برای سپاهان و آنتونی استوکس برای تراکتورسازی در دقیقه ۷۳ و اسماعیلی‌فر در دقیقه ۹۱ به ثمر رساندند.

سپاهانی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند تا در دقیقه ۳۵ توسط سجاد شهباززاده به گل رسیدند. سانتر محمد کریمی به روی دروازه با ضربه سر این مهاجم همراه شد تا گل نخست بازی به ثمر برسد.

این نتیجه تا پایان نیمه نخست ادامه داشت اما در نیمه دوم این شاگردان جان توشاک بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات زهرداری را روی دروازه نیازمند ترتیب دادند. سرانجام تعویض‌های توشاک نظیر مهدی‌پور و سوگیتا نتیجه داد و روی پاس زیبای هافبک ژاپنی تراکتوری‌ها، شجاعی از تله آفساید فرار کرد و با پاسی در عرض، دروازه خالی را مقابل استوکس قرارداد تا این مهاجم بازی را به تساوی بکشاند.

این پایان کار نبود و سپاهانی بالاخره از سانترهای خود جواب گرفتند و پورقاز روی تاثیرگذاری یزدانی توانست گل برتری‌ بخش طلایی‌پوشان را به ثمر برساند. تراکتورسازی در دقایق پایانی حملات خود را افزایش داد و در دقیقه ۱+۹۰ باز هم توانست روی ضربه دیدنی اسماعیلی‌فر بازی را به تساوی بکشاند.

شاگردان قلعه‌نویی با این تساوی ۹ امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند و تراکتورسازی با ۶ امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

خلاصه بازی سپاهان ۲ - تراکتورسازی ۲

باخت سپیدرود در خوزستان؛ برتری سایپا مقابل پارس جنوبی

از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه) هم دو دیدار آخر هفته پنجم به طور همزمان پیگیری شد که نتیجه این دو بازی به شرح زیر است:

* سایپا یک - پارس جنوبی جم صفر
گل‌: محمدرضا سلیمانی (۵۹) برای سایپا
اخطار: مهدی ترابی و عبدالله ناصری از سایپا

*استقلال خوزستان ۲ - سپیدرود رشت صفر
گل‌ها: رضا درویشی (۷۰) و وحید نامداری (۷۲) برای استقلال خوزستان
اخطار: مهرداد پورابوالقاسم از استقلال خوزستان و حسین ابراهیمی و امین منوچهری از سپیدرود

خلاصه بازی استقلال خوزستان ۲ - سپیدرود ۰

شاگردان داریوش یزدی با پیروزی مقابل سپیدرود، اولین برد فصل خود را به دست آوردند و به رتبه دهم جدول صعود کردند. سپیدرود هم با رقم خوردن چهارمین شکست فصل خود، با یک امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

نارنجی‌پوشان سایپا هم با کسب دومین برد فصل خود، به رده هفتم جدول رسید و پارس جنوبی با همین تعداد امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج