۷۶۳۳۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمکت نشینی بوفون در دو دیدار بعدی PSG

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که برای دو دیدار آینده تیمش در لوشامپیونا، از جانلوئیجی بوفون استفاده نخواهد کرد.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که برای دو دیدار آینده تیمش در لوشامپیونا، از جانلوئیجی بوفون استفاده نخواهد کرد.

بوفون که بعد از ۱۷ سال، در این تابستان از یوونتوس جدا شد، قراردادی یک ساله با پاریسی ها امضا کرد و علاوه بر دیدار سوپرجام مقابل موناکو، در دو هفته ابتدایی فصل جدید هم برای این تیم به میدان رفت.

اکنون توخل قصد دارد در دو دیدار بعدی تیمش مقابل آنژه و نیمس، از آلفونس آرئولا، ملی پوش فرانسوی، در ترکیب پی اس جی استفاده کند.

او به خبرنگاران گفت:" در دو دیدار مقابل آنژه و نیمس، آلفونس بازی خواهد کرد. پس از آن باید ببینیم چه رخ خواهد داد. فکر می کنم برای آلفونس مهم است که بازی کند. آخرین بازی او در ماه می بود. او باید بازی کند.

نیمکت نشینی بوفون در دو دیدار بعدی PSG

جی جی سه دیدار استثنایی و فوق العاده داشت. من دوست ندارم او را کنار بگذارم. دوست ندارم تصمیمات بلند مدت بگیرم. مهم است است که در این دوره آماده سازی، آلفونس با تیم هماهنگ شود. من تصمیمات پیچیده را دوست دارم. من باید تصمیم بگیرم. این را دوست دارم."

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، به دلیل مصدومیت و حضور در جام جهانی، دیر به تمرینات این تیم اضافه شد اما توخل تایید کرد که ممکن است او در دیدار پیش رو بازی کند.

" ما چهار مهاجم اصلی داریم. دی ماریا را فراموش نکنید. او بازیکن باکلاسی است. آنها چهار بازیکن کلیدی هستند که ویژگی های متفاوتی دارند. نمی گویم که ادینسون از ابتدا بازی می کند یا کیلیان امباپه در چه پستی بازی خواهد کرد.

ادینسون دو هفته است که سخت تمرین می کند و در فرم فوق العاده ای است. ما باهم تصمیم می گیریم. امباپه به بازی در چندین پست مختلف عادت کرده است. احتمالات مختلفی وجود دارد. او می تواند به عنوان یک مهاجم بازی کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج