۷۶۳۵۳۵
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

سی ان ان: ترامپ فرزند نامشروع دارد

نگهبان سابق برج ترامپ قصد دارد آزادانه درباره رابطه غیراخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا با یک زن خدمتکار و فرزند نامشروع حاصل این رابطه صحبت کند.

انتخاب: نگهبان سابق برج ترامپ قصد دارد آزادانه درباره رابطه غیراخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا با یک زن خدمتکار و فرزند نامشروع حاصل این رابطه صحبت کند.

وب سایت شبکه خبری سی ان ان در دو گزارش به وضعیت سیاسی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در داخل این کشور پرداخته است. در حالی که گمانه زنی ها نسبت به استیضاح ترامپ درباره کارهای غیر اخلافی او شدت گرفته است، بامداد امروز به وقت محلی، سی ان ان با یک خبر جدید دیگر آمریکایی ها را غافلگیر کرد.

این شبکه خبری در ادامه افشاگری ها و گزارش های خود علیه ترامپ این بار پرده از یک رابطه نامشروع دیگر برداشت که ماحصل آن یک فرزند است. به دنبال این افشاگری، سی ان ان در گزارشی دیگر تحلیل کرده است که نزدیکان ترامپ به او خیانت می کنند و می گوید نفر بعد که طناب استیضاح را گردن ترامپ می اندازد چه کسی است؟

«دینو ساجدین»، دربان سابق برج ترامپ که پیشتر اعلام کرده بود از رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با یک زن خدمتکار مطلع بوده و حاصل این رابطه یک فرزند نامشروع است، هم اکنون می تواند در این باره آزادانه‌تر صحبت کند.

روز گذشته (جمعه) مارک هلد، وکیل این دربان سابق اعلام کرد که موکل او پیشتر یک توافق با شرکت «امریکن مدیا» --که شرکت مادر مجله نشنال اینکوایرر است--امضا کرده بود که او را از افشای این اطلاعات منع می کرد؛ اما او هم اکنون از این توافق خارج شده است.

شبکه خبری سی ان ان به یک نسخه از توافق امضا شده میان ساجدین و شرکت امریکن مدیا دسترسی پیدا کرد. این توافق در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۵ امضا شد و بر اساس آن شرکت امریکن مدیا حق دسترسی کامل به داستان این دربان درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ را داشت و ساجدین هم طبق توافق، مبلغ ۳۰ هزار دلار برای فاش نکردن این جزئیات دریافت کرده بود. در بخش دیگری از این توافق هم آمده است در صورتی که ساجدین این توافق را نقض کند، باید مبلغ یک میلیون دلار به شرکت امریکن مدیا بپردازد.

وکیل ساجدین در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد: ساجدین نمی توانست درباره توافقی که با امریکن مدیا امضا کرده و داستانی که برای آنها فاش کرده بود، با کسی صحبت کند؛ زیرا در این توافق جریمه نقدی تعیین شده بود. اما به تازگی امریکن مدیا آقای ساجدین را از این توافق خارج کرد. در نتیجه او می تواند هرآنچه راکه درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ می داند، فاش کند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی ساجدین اعلام کرد: امروز مطلع شدم توافقی که با این شرکت برای انتشار نکردن داستان رابطه ترامپ داشتم، از سوی دیگر رسانه ها به بیرون درز کرده است. من هم تأیید می کنم که زمانی که در برج ترامپ مشغول به کار بودم، به من گفته شده بود نباید کاری به آن خدمتکار زن داشته باشم زیرا او با ترامپ رابطه داشت و حاصل این رابطه هم یک فرزند نامشروع بود.

در آن زمان امریکن مدیا اعلام کرد که این داستان صحت ندارد. کاخ سفید هم در ماه آوریل به درخواستها برای واکنش به این مسئله پاسخی نداد.

وکیل ساجدین اعلام کرد: هم اکنون که موکل من از این توافق خارج شده است، دیگر می تواند درباره اطلاعاتی که دارد آزادانه صحبت کند.

دونالد ترامپ پیش از این هم به دلیل داشتن روابط نامشروع با زنان دیگر انتقادهای بسیاری را برانگیخته بود. وی پیشتر با یک بازیگر زن فیلم های مستهجن به نام «استورمی دنیلز» رابطه غیراخلاقی داشت. به دنبال افشای رابطه غیراخلاقی دنیلز با ترامپ، مایکل کوهن، وکیل سابق او پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق السکوت به این بازیگر زن پرداخت و او را وادار به سکوت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم از رئیس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا برترینها گاهی انقدر کم میاره که مجبور میشه از این تیتر و خبرهای زرد استفاده کنه

      • بدون نام

        ترامپ دور بعدب را هم مطمئنا وصد در صد میاد بالا واس همین فشارها را روش بیشتر کردن ...خخخ ولی فایده ای نداهر وحریف ترامپ نمیشن اخه مردمش باهاش هستن ومهم اینه که مردم بهش رای بدن نه چندتا شیپور چی که رسانه دستشونه ومیخوان ترامپو خراب کنن که شکر خدا چیزی بیشتر از این جور خبرها دستشون نیست ...الان در این روابط غیر اخلاقی در همه جای ایران هم جریان داره

      • بدون نام

        ترامپ با ان قدرت وحشم وحدم هر چه زن بخواد حقشه .پول داره ومیتونه ....مگه تاریخ دنیا چیزی غیر از این را نشون میده؟ تمام مردان قدرتمند تاریخ زنهای زیادی تو زندگیشون بوده واین طبیعیه ....میگی نه ...خود کشور خودمون را باش...خخخ

    • بدون نام

      بهتر از آقازاده های مشروع ماست که پول ملت رو میخورن و بهشون میگن احمق

    • شهریار

      والا من نمیدونم این حرفهای خاله زنکی چه دردی از کشور ما درمان میکنه بابا طرف پولدار بوده تو کشور ازادی هم هست ادعای خاصی هم نداره این کارها رو هم قبل از رئیس جمهوریش کرده به ما چه ؟!!!

      پاسخ ها

      • عزیز

        عقل کل ربطش اینه که احتمال داره در آینده نزدیک به خاطر دروغهاش استیضاح شه و چه بسا رای به برکناریش بدهند

      • بدون نام

        افرین شهریار ....کشور خود ما هم که گل وبلبله وهیچ ارتباط فاسد وهیچ صیغه میغه ای هم نیست و........

    • م.ع

      دهنش سرویس...

    • ترامپ وقت مردنه

      یعنی انتظار داشتید این پیری که بیشتر عمرش رو به ... فکر میکنه بچه غیر رسمی نداشته باشه؟

    • بدون نام

      ببین تو بگو ترامپ یه خوک نجسه ، من میگم درود بر شرفش ، چرا ؟ چون به فکر مملکتشه و برای راحتی مملکتش هر کاری از دستش بر بیاد کوتاهی نمیکنه . با این حرفا هم تخریب نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا ببین بعد چی میشه منتظر باش

      • بدون نام

        اگه شرف داشت دارو رو از بیمار ایرانی دریغ نمی کرد. ایشالا اینها که بر ترامپ درود می فرستند مرض سخت بگیرند و دوا پیدا نکنند

      • بدون نام

        دارو را که وزیر بهداشتتون از مریضها دریغ کرد اگر ارزهای دولتی که گرفته بود را حودرو وارد نمیکرد اینهمه مریض نمیمیردن

      • بدون نام

        مرض سخت چیزی که ایران رو با خاک یکسان کرده تحریم ها نیستن ، دزدای رده بالا هستن ، اگه میفهمیدی دزدی ها پنجاه برابر تحریم ها به کشور ضرر زده، بعد اینهم پیگیری کن با دزد ها چه برخوردی شده، بعد میفهمی چرا به شرف ترامپ درود میفرستیم

    • بدون نام

      دقیقا به ما چه مگه اونا میان بگن رئیس جمهور ما دو تابعيتي نميگن دیگه .....

    • بدون نام

      رسانه یعنی سی ان ان نه این سایت که تا نظر میزاری سه سوت حذفش میکنه

    • بدون نام

      افرین ولایک بر کاربر۱۵:۷ کاملا موافقم

    • CNN

      احتمالا اسم فرزندش هم یا نتانیاهو هستش یا اسراییل !

    • بدون نام

      احسنت گل گفتی کاربر محترم ۱۵:۰۷

    • حسن.کریمی

      من.نمیدانم.چرا.مردم.آمریکا.این. رئیس.جمهور.شالاتان که.اینقدر.
      فساد.اخلاقی.دارد.نگهداشتند.برای.آمریکا.یک.ننک.بزرگی.است

    • بدون نام

      این خودشم میدونه باباش کیه ؟

    • ابوالفضل رمضانی

      مگر اونجا شرع وغیر شرع دارند؟ بیخی

    • بدون نام

      یعنی آمریکا هم آقازاده دارد به به

    • دونالد ترامپ

      فرزند نامشروعش حسنیه

    • بدون نام

      ...،،،،حرومزاده به كسي ميگويند كه بدون رضايت صاحب با شخص ثالثي به خفا از روي شهرت و غيز به دنيا بياد يعني همين كاري كه نود درصد مردم كوچه بازار هر روز مرتكب ميشوند،،،زنان شوهرداري كه به ان واحد به يك چشم به هم زدن به يه غريبة ،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج