۷۶۳۵۵۹
۱۰ نظر
۵۰۲۰
۱۰ نظر
۵۰۲۰
پ

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد؛ هیولایی با نام دیوو

اکنون هیولای جدید بوگاتی با نام دیوو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا رونمایی شده است. هایپر کار خشمگین کمپانی که نسبت به شیرون بسیار تهاجمی‌تر است و اگر از زاویه کناری به خودرو نگاه کنیم، هنر دست طراحان بوگاتی را آَشکارا خواهیم دید.

وبسایت جوان خودرو: تقریبا یک ماهی می شود که تیزر های مختلفی از محصول جدید بوگاتی در فضای مجازی دست به دست می شود. اکنون هیولای جدید بوگاتی با نام دیوو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا رونمایی شده است. هایپر کار خشمگین کمپانی که نسبت به شیرون بسیار تهاجمی تر است.

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد؛ هیولایی با نام دیوو

طراحی بدنه نسبت به مدل شیرون بسیار متفاوت است. مهندسین بوگاتی تمرکز خود را در معرفی نمونه دیوو بر روی فاکتور های آیرودینامیکی این هایپر کار خشمگین گذاشته اند. با دیدن قسمت جلویی در ابتدا کمی سردرگم خواهید شد. جلوپنجره طراحی متفاوتی را تجربه کرده است و کمی بزرگ تر شده است. یک اسپلیتر بزرگ آبی رنگ هم وظیفه شکستن باد و تولید نیروی جاذبه را بر عهده دارد.

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد؛ هیولایی با نام دیوو

چراغ های دیوو هم به صورت افقی قرار گرفته اند و چهره خودرو را تهاجمی تر کرده اند. اگر از زاویه کناری به خودرو نگاه کنیم، هنر دست طراحان بوگاتی را آَشکارا خواهیم دید. زیر درب دیوو چند ورودی هوا قرار گرفته اند تا از کانال های مربوطه هوا را به زیر خودرو بفرستند. شکل کلی در ها همانند شیرون است اما از خطوط بیشتری در طراحی بدنه استفاده شده است. بر روی سقف خودرو ورودی هوا NACA قرار گرفته است تا هوا را به داخل موتور بفرستد.

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد؛ هیولایی با نام دیوو

اسپویلر جدید هم حالت سازگار دارد و 23 درصد از شیرون عریض تر است. دیفیوزر عقب هم بسیار کارساز است و خودرو را به میزان 1.6G به زمین می چسباند. سیستم آیرودینامیکی بوگاتی دیوو نسبت به شیرون، 90 کیلوگرم جاذبه بیشتری تولید خواهد کرد. بوگاتی دیوو به اطف استفاده از قطعات فیبر کربنی بیشتر از جمله کاور فیبر کربنی اینترکولر، وزن کمتری نسبت به شیرون دارد. اما وزن این نمونه تنها 35 کیلوگرم سبک تر از شیرون است (1950 کیلوگرم).

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد؛ هیولایی با نام دیوو

به گفته مسئولان کمپانی بوگاتی، نمونه دیوو قادر خواهد بود در پیست Nardò ۸ ثانیه سریع تر از شیرون تایم بزند. دیوو تمام برتری خود نسبت به شیرون را مدیون استفاده از پکیج آیرودینامیکی جدید است زیرا قدرت موتور همانند شیرون، ۱۵۰۰ اسب بخار است. اما سرعت نهایی دیوو به صورت الکترونیکی بر روی ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد؛ هیولایی با نام دیوو

این در حالیست که بوگاتی شیرون توان رسیدن به سرعت 420 کیلومتر بر ساعت را داراست. از این هایپر کار جذاب بوگاتی تنها 40 نمونه تولید خواهد شد. هر کدام از این نمونه ها 5.8 میلیون دلار قیمت دارند و جالب است بدانید تمامی نمونه های دیوو از قبل پیش فروش شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      حتماشیخ عرب نشین هاخریدنش

    • بدون نام

      سایپا مطمئن

    • بوگاتی

      بوگاتی مجبور شده برای اینکه از رقبا جانمونه زود به زود ماشین تولید کنه ! بوگاتی شیرون سال 2017 معرفی شد من خودم شیرون رو به این دیوو ترجیح می دم شیرون طراحیش محشره

      پاسخ ها

      • احسان

        الان میخوای بخری؟!!

    • بدون نام

      دیوو یه کانسپته اصلا به هیچ کدام از بوگاتی های قبلی شباهت نداره

    • بدون نام

      فقط پرايد

    • محمد

      كي پرايد رو با اين همه امكانات و امنيت و زيبايي در طراحي ول ميكنه مياد اين درشكه داغون رو بخره؟ واقعأ ما خيلي قدرتمنديم كه اينهمه دنيا رو عقب مونده نگهداشتيم و خودمون پيشرفت ميكنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      شاهکار جدید سایپا رونمایی شد!
      سوسکی به نام پراید بدون زه بغل

      پاسخ ها

      • علی جون

        بدون زه بغل و ریموت کنترل رو سوییچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج