۷۶۳۶۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

راز بلند قد شدن با کفش سیندرلا!

برای این شماره ستی انتخاب کرده‌ایم که با پوشیدن آن خیلی راحت قد بلند به نظر خواهید رسید.از آن جایی که رنگ‌های شادی هم دارد این شادابی را در صورت‌تان منعکس خواهد کرد و به چهره‌تان انرژی و سرزندگی خواهد داد.

راز بلند قد شدن با کفش سیندرلا!
مجله سیب سبز: برای این شماره ستی انتخاب کرده‌ایم که با پوشیدن آن خیلی راحت قد بلند به نظر خواهید رسید.از آن جایی که رنگ‌های شادی هم دارد این شادابی را در صورت‌تان منعکس خواهد کرد و به چهره‌تان انرژی و سرزندگی خواهد داد.

جوانی کنید

راز بلند قد شدن با کفش سیندرلا!

راز این لباس در تک رنگ بودن آن و آستین‌هاي بلندش است. این را همیشه مد نظر داشته باشید که لباس‌های تک رنگ باعث می‌شوند اندام‌تان کشیده به نظر برسد. آستین‌های بلند هم شامل همین قانون هستند. مثلا اگر دل‌تان می‌خواهد اندازه دست‌های‌تان را کوتاه‌تر نشان دهید بهترین کار استفاده از آستین‌های چند رنگ یا ساق دست است، در غیر این صورت دستان‌تان کشیده به نظر خواهند رسید.

خانمانه دست بگیرید

راز بلند قد شدن با کفش سیندرلا!

برای این که بتوانید یک ست خاص و زیبا خلق کنید بهتر است به تضاد رنگ‌ها دقت داشته باشید. رنگی که می‌تواند تکمیل کننده سرخابی باشد سرمه ای است. در مهمانی‌های رسمی لازم نیست وسایل زیادی با خود ببرید به همراه داشتن مقداری پول، آینه کوچک، یک یا دو قطعه لوازم آرایشی(مثل رژ گونه و رژ لب) و گوشی همراه‌تان کافی است.

سنگ‌های انرژی بخش

راز بلند قد شدن با کفش سیندرلا!

می‌گویند سنگ‌ها خواص درمانی دارند. مثلا مروارید شادی آور است و فیروزه ضد افکار منفی. برای ست شما استفاده از یک گردنبند از سنگ‌های آبی مثل لاجورد انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر دوست دارید قد بلندی‌تان تکمیل شود می‌توانید از یک گردنبند بلند یا یک شال حریر بلند کمک بگیرید.

کفش سیندرلا

راز بلند قد شدن با کفش سیندرلا!

در این ست بهتر است رنگ کیف و کفش با هم یکی باشد. این هماهنگی یک ظاهر متناسب و شیک را نشان می‌دهد. اگر با پوشیدن‌های کفش‌های پاشنه بلند احساس خوبی ندارید بهتر است تا رسیدن به مهمانی مورد نظر کفش‌های خودتان را بپوشید و درست دم در آنها را عوض کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج