۷۶۳۷۷۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال یک ترقه تا محرومیت فاصله دارد

حکم محرومیت تعلیقی ۲ ساله استقلال هنوز به پایان نرسیده و چنانچه هواداران استقلال در بازی با السد ترقه‌ای پرتاب کنند یا لیزری بیندازند استقلال از حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی محروم می‌شود.

ایران ورزشی: سال ۱۳۹۵ بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتفاقاتی که حین بازی استقلال مقابل لکومتیو ازبکستان رخ داد، حکم محرومیتی تعلیقی به مدت دو سال را علیه استقلال اعمال کرد.

حکمی که همچنان به قوت خود باقی است و چنانچه رفتار های مشابه بازی با لکومتیو در ورزشگاه آزادی رخ دهد، ناظر بازی بلافاصله موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خواهد داد وآنگاه باشگاه استقلال یک جلسه از حضور تماشاگرانش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد.

۲ سال پیش در جریان بازی استقلال مقابل حریف ازبک عده ای از هواداران این تیم اقدام به پرتاب ترقه به داخل پیست ورزشگاه کردند که مشکلاتی را برای تیم مهمان و تیم داوری به وجود آورد.

در آن روز کذایی تعدادی از تماشاگران به صورت دائمی لیزر به صورت داور و بازیکنان حریف انداختند که تمام این موارد از سوی ناظر به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع داده شد که نتیجه آن اعمال جریمه مالی و محرومیت تعلیقی دو ساله برای باشگاه استقلال بود.

از آن تاریخ تا به امروز که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استقلال تهدیداتی را در نظر گرفته خوشبختانه هیچ یک از هواداران این باشگاه رفتار حاشیه ای در ورزشگاه آزادی نداشتند و در بازی های آسیایی همه چیز خوب پیش رفته است اما با توجه به حساسیت هایی که در بازی با السد قطر وجود دارد، بیم آن می‌رود که دوباره عده ای از تماشاگران استقلال اقدام های مشابه را انجام دهند.

این احتمال وجود دارد که اساسا عده ای از هواداران استقلال حکم محرومیت تعلیقی که هنوز به قوت خود باقی است را از یاد برده باشند اما محض اطلاع آن هایی که می‌خواهند دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی بازی تیم محبوب شان با السد قطر را از نزدیک تماشا کنند باید گفت که رفتار های آن ها عمیقا زیر نظر ناظر تاجیکستانی این بازی قرار دارد و باید از هرگونه اقدام حاشیه ساز نظیر پرتاب ترقه یا انداختن لیزر به صورت داوران و بازیکنان حریف خودداری کرد.

مسئولان باشگاه استقلال نیز در فاصله اندکی که به انجام بازی مانده نگران تکرار رفتارهایی هستند که موجبات محرومیت آن ها از حضور تماشاگران در بازی های خانگی را فراهم آورد به همین دلیل قرار است این باشگاه هم خود بیانیه ای در همین راستا صادر کند. نگرانی باشگاه استقلال را عمیقا باید مورد توجه قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که ترسوها محرومیت دائم العمر نصیبشون بشه. آمین...

      پاسخ ها

      • مهدی

        لجن لنگی ببند حلقتو

    • abitarin

      داری به لنگیا آدرس محروم کردن استقلال را میدی لنگی جان. تو خواب ببینی

    • بدون نام

      کیسه کشا ما متل شمانیستیم که ترقه بندازیم

    • رامین

      مخصوصا هم که طرفداران هر دوتا تیم به صفحه اینستاگرام رقیب حمله کردن و شدیدترین توهین هارو انجام دادن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج