جاباما
۷۶۳۸۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیمی از بازی‌ها در لیگ برتر مساوی می‌شود!

نزدیک به نیمی از بازی ها در لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان می رسد!

ورزش سه: آمار و ارقام نشان می دهد پیش از اینکه نگاه تهاجمی در تیم های لیگ برتری وجود داشته باشد سیاست بازی احتیاطی در دستور کار قرار می گیرد و تیم ها بیشتر به نباختن فکر می کنند تا بردن.

در ۵ هفته سپری شده همان طور که مطلع هستید ۴۰ بازی در لیگ برتر انجام شده است که تنها ۲۱ بازی با پیروزی تیم ها به پایان رسیده است. به واقع ۱۹ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. این همان طور که اشاره کردیم نشان می دهد تیم ها ابتدا به نباختن فکر می کنند!

اینکه تیم های لیگ برتری از تیم ملی تاثیر می گیرند که دفاعی بازی می کنند یا لیگ است که روی تیم ملی تاثیر گذاشته است نیاز به مطالعه و واکاوی دارد اما آمار و ارقام به وضوح نشان می دهد خیلی از بازی های لیگ برتر زیبا از آب در نمی آید. به طوریکه بازی سپاهان - تراکتورسازی به خاطر زیبایی ها و هم چنین تعداد گل هایی که داشته برجسته می شود. در حالی که در هفته از ۸ بازی باید بیش از نیمی از دیدارها شرایط مصاف سپاهان - تراکتورسازی را داشته باشند.

یکی از دلایل ریزش تماشاگر در لیگ برتر به خاطر همین تساوی هاست. به خاطر بازی های بی روح و کم گل. در حالی که فوتبال دنیا به استاندارد ۳ گل در هر بازی به طور میانگین رسیده است این معدل در ایران پایین تر از دو گل است!

طبیعتا برای صعود به المپیک، قهرمانی در جام ملت ها و هم چنین رفتن روی سکو در لیگ قهرمانان آسیا به فوتبال تهاجمی نیاز داریم. فوتبالی که در آن بیشتر بازی های لیگ برتر با پیروزی تیم ها به پایان برسد. همان طور که در جریان قرار گرفته اید هم اکنون تعداد پیروزی ها از تساوی ها تنها یکی بیشتر است.

در حال حاضر و به طور میانگین هر هفته ۳.۸ بازی ها با نتیجه مساوی به پایان می رسد که این نزدیک به نیمی از بازی های هفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج