جاباما
۷۶۳۸۷۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

یحیی و سودای پرسپولیس؛ شاید یک روز برگشتم

سرمربی موفق تیم پدیده مشهد معتقد است این تیم متشکل از بازیکنانی باشخصیت است که تاکنون مشکلات مالی را تبدیل به حاشیه نکردند.

ورزش سه: یحیی گل محمدی از ابتدای لیگ هجدهم روی نیمکت تیم پدیده نشست و اتفاقا توانست به مانند دوران حضور در ذوب آهن به نتایج خوبی نیز برسد. او و تیمش پس از شکست در بازی اول، موفق شدند به چهار پیروزی پیاپی دست پیدا کنند و تا پایان بازی های هفته پنجم در صدر جدول رده بندی حضور پیدا کنند. با یحیی گل محمدی، مربی موفق این روزهای تیم پدیده به صحبت پرداختیم و نظر او را درباره موفقیت تیمش پرسیدیم.

مجموعه خوبی در پدیده داریم

یکی از مهمترین دلایل موفقیت ما در بازی های لیگ، مجموعه ای است که در اختیار داریم. از کادرفنی و بازیکنان تا کادر مدیریتی تیم و مسئولان تیم همگی برای موفقیت پا به میدان گذاشتند و همه تلاش خود را برای این موضوع به کار بستند.

مسئولان دوست دارند این تیم نتیجه بگیرد و طبیعی است که عوامل داخل تیم نیز به دنبال موفقیت هستند. این هماهنگی آنها باعث شد تا مشکلی پیش نیاید و بتوانیم به نتیجه دلواهمان برسیم. تیم ما در حال حاضر، تیمی است که خوب بازی می کند و در کنار آن نتیجه هم می گیرد.

در 5 هفته اول 4 برد آوردیم اما بازی از هفته ششم آغاز می شوند

درست است ما از پنج دیدار ابتدایی مان توانستیم به چهار پیروزی دست پیدا کنیم اما من معتقدم لیگ برتر تازه از هفته های ششم و هفتم آغاز می شود و به همین دلیل نمی توان به نتایج به دست آمده دلخوش بود. کار ما تازه از بازی های این هفته آغاز می شود و بازی به بازی سخت تر هم می شود. به همین دلیل شرایط را برای خودمان طوری ترسیم می کنیم که بازی به بازی کار سخت تری در پیش داریم.

ای کاش هفته بیست و پنجم صدرنشین می شدیم

به بازیکنانم هم گفته ام که ای کاش این شرایط را در هفته های بیست و چهارم و پنج داشتیم نه الان. ما اگر در آن هفته ها موفق شویم خودمان را به صدر جدول برسانیم می توانیم با حفظ آن خودمان را آسیایی کنیم و یا حتی به قهرمانی برسانیم ولی در حال حاضر کار زیادی در پیش داریم و باید هفته ها خودمان را در اوج نگه داریم تا بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم. نتیجه ای که صحبت درباره آن از الان خیلی زود است.

مشکلات مالی حل نشود کار به جاهای باریک کشیده می شود

مشکلات مالی واقعا بازیکنان ما را اذیت می کند. شاید اگر این مسائل در تیم دیگری به وجود می آمد مشکلات بسیاری در آن تیم تاکنون پیش می آمد اما این اتفاق در تیم ما نیفتاده است. به مسئولان تیم و شهر مشهد هشدار می دهم که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود دیگر نمی توان کاری کرد.

مشکلات مالی در تیم نگران کننده است که باید حل شود و در صورتی که نتوان آن را حل کرد کار تیم به جاهای باریک کشیده می شود. بازیکنان پدیده خیلی باشخصیت هستند که تاکنون این مشکلات را درک کردند. مطمئن باشید تا جایی که امکان داشته باشد آنها تحمل می کنند اما از یک جایی به بعد مشکلات آدم را تحت فشار قرار می دهد.

عصبی شدم بطری را شوت کردم اخراج شدم!

در دیدار برابر پیکان وقتی دیدم در یکی دو صحنه داور سوت های برعکس زد و صحنه هایی که به نفع ما بود را اعلام نکرد از خود بیخود شدم و بطری آب را شوتیدم و همین موضوع باعث شد تا داور من را از زمین اخراج کند.

البته نسبت به اخراجم معترض نبوده و نیستم اما در صحنه های مختلفی از بازی او اشتباه قضاوت کرد و همین موضوع باعث شد ما تحت فشار قرار بگیریم.

یحیی و سودای پرسپولیس؛ شاید یک روز برگشتم

بزرگترهای تیم در شرایط اضطراری مدیریت کردند

یکی دو دقیقه پس از آن که من اخراج شدم دروازه ما باز شد و برای لحظاتی فشار زیادی به تیم وارد شد. فشاری که هر تیمی را می توانست دچار افت شدیدی کند و به دردسر بیندازد.

اما در تیم ما بازیکنان و خصوصا بزرگترهای تیم توانستند شرایط را بهبود ببخشند. بازیکنان ما توانستند بازی را مدیریت کنند و به خوبی همه چیز را در اختیار بگیرند و گل زیبایی نیز به ثمر برسانند. در این لحظات نقش بزگترهای تیم کاملا به چشم می آمد.

از بازیکنان باشخصیت خودم ممنونم

بازیکنان پدیده در هفته هایی که لیگ شروع شده توانستند هر چه در توان دارند را رو کنند. آنها با درک درست از شرایط بحران مالی در تیم را مشکل ساز نکردند و در لحظاتی که تیم نیاز به تدبیر و بازی منطقی دارد به خوبی این کار را به انجام رساندند. بازیکنان من باشخصیت هستند و از همه آنها تشکر می کنم.

پرسپولیس در نیم فصل سخت هم مدعی است

قطعا بازی های تیم پرسپولیس را نیز دنبال می کنم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد که حتی در همین نیم فصل و با اینکه نتوانستند یارگیری کنند می تواند به عنوان مدعی بازی های خود را دنبال کند. اما در مجموع با توجه به اوضاع آنها و محرومیت از حضور در بازار نقل و انتقالات قطعا نیم فصل سختی خواهند داشت که فکر می کنم اوج سختی کار آنها نیز به بازی برابر الدحیل بر می گردد.

پرسپولیسی ها در حالی باید به مصاف ستاره های الدحیل بروند که نتوانستند تیم را تقویت کنند. البته خوشبختانه چند بازیکن تیم قطری هم مصدوم هستند که فکر می کنم از این جهت پرسپولیس دچار خوش شانسی شده باشد.

شاید قسمت شد و روزی به پرسپولیس برگشتم

ممکن است بعضی ها ندانند اما من در دوران وحشتناکی سرمربیگری پرسپولیسی ها را پذیرفتم. اوضاع به گونه ای بود که الان نمی شود و لزومی هم ندارد درباره آن چیزی گفت اما کار در تیم بسیار سخت بود و در نهایت منجر به قطع همکاری مان شد. نمی دانم درباره آن دوران چه بگویم اما شاید روزی باز هم قسمت شد و من به پرسپولیس بازگشتم.

یحیی و سودای پرسپولیس؛ شاید یک روز برگشتم

دلیل ندارد برانکو اکنون مربی پرسپولیس نباشد

هیچ دلیل وجود ندارد که در شرایط فعلی برانکو سرمربی پرسپولیس نباشد. او سال هاست سرمربی پرسپولیس است و شرایط را به خوبی می داند. به نظرم هواداران باید در هفته ها و بازی های پیش رو بیشترین حمایت را از تیم و برانکو کنند چرا که فقط و فقط حمایت هواداران می تواند اوضاع را برای تیم قابل تحمل کند وباعث گذر از بحران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین مربیان در استقلال و پرسپولیس دچار مشکل می شوند چون این تیم ها حاشیه زیاد دارند و هوادار هم فقط برد میخواهد مگر این که مربی خارجی باشد که در اینصورت باهاش مدارا میکنند مثلا اون آرامشی که منصوریان در نفت یا قلعه‌نویی در ذوب آهن یا سپاهان یا دایی در سایپا و گلمحمدی در ذوب آهن و پدیده دارند در استقلال و پرسپولیس ندارند

    • هاشم

      بی خود کرده هنوز بلایی که از سر حسادت سر مهدی مهدوی کیا اورد رو فراموش نکردبم

    • حمید

      آقای گل محمدی، شما لیاقتش را داری که سرمربی پرسپولیس که تیم خودت است باشی، پرسپوليس به شماها پیشکسوتان نیاز دارد. خواهش من از شما و امثال شما این است. خود را به دانش روز فوتبال دنیا مجهز کنید، هدفتان مثل برخی نباشد که صرف روابط بر مسند مربیگری این تیم نشستند و گند زدند. دوستدار شما

    • بدون نام

      گل محمدی مثل یعضی از مربیا نیست که تیم 30 40 میلیاردی میبندن و اخرش با نهایت سهمیه اسیا ادعا هم دارن با تیم های متوسط بهترین نتیجه ها رو میتونن بگیرن و یه سر و گردن از همه مربیایی ایرانی بالاتره ایشالا مربیگری تیم ملی رو بگیری و البته در اینده پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج