جاباما
۷۶۳۹۸۰
۱۲۷ نظر
۶۸۵۵
۱۲۷ نظر
۶۸۵۵
پ

آزمایش عدم اعتیاد و همه دانستنی هایش

تست عدم اعتیاد، هیچ گاه به معنای قطعی اعتیاد داشتن یا اعتیاد نداشتن فرد نیست. دلایل زیادی هم برای اثبات این ادعا وجود دارد که در گزارشی که در زیر آمده است می خوانید.

وب‌سایت روزیاتو - علی زمانی: آزمایش عدم اعتیاد مثل برگه عدم سوء پیشینه، برای استخدام الزامی است و بسیاری از کارفرمایان از کارمندان خود درخواست می کنند تا رزومه شغلی خود را به این دو برگه قانونی معتبر، تجهیز کنند.

تست عدم اعتیاد، هیچ گاه به معنای قطعی اعتیاد داشتن یا اعتیاد نداشتن فرد نیست. دلایل زیادی هم برای اثبات این ادعا وجود دارد که در گزارشی که در زیر آمده است می خوانید.

به هر حال، اعتیاد، یکی از بحران هایی است که کشور با آن روبروست و برون رفت از این معضل عظیم، با فرهنگ سازی و برنامه ریزی بلند مدت و تغییر در الگوی زندگی و حذف نقاط بحران آفرین که سبب جذب شماری از هموطنان به این افیون می شود، امکان پذیر خواهد بود.

آزمایش عدم اعتیاد و همه دانستنی هایش

از نظر طب ایرانی، طبع و مزاج و فیزیوپاتولوژی اکثر بیماریها، غلبه سردی و خشکی در بدن بیمار است که بیماری اعتیاد به مواد مخدر و ترکیبات افیونی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مصرف افیون یا خشخاش میان مواد مخدر‌ از فراوانی بیشتری نسبت به سایر مواد مخدر برخوردار است؛ افیون یا خشخاش که نام دیگرش کوکنار است از نظر طب ایرانی‌، اول گرم است و آخر سرد‌، در واقع افراد معتاد به تریاک با مصرف خشخاش احساس فرح‌بخشی کرده که به این حالت اصطلاحاً نشئگی می‌گویند؛ بالا رفتن مقدار مواد افیونی و ضد درد جسم از یک حد معین‌، ایجاد نشئگی می‌کند و به همین ترتیب پائین آمدن از یک حد معین آن هم‌، ایجاد خماری می‌کند.

بنابراین از نظر طب ایرانی، نشئگی‌، طبع و مزاجش گرم است و خماری‌، طبع و مزاجش سردی و خشکی است؛ هرگاه سردی در بدن فرد معتاد غالب شود‌، نیاز به ماده مخدر افزون شده و در نتیجه تمایل به مصرف دوباره به آن ماده مخدر بیشتر و بیشتر می‌شود. کسانی که فکر می‌کنند روش ترک اعتیاد با بستن و زندانی کردن معتاد پس از گذشت ۳ روز اعتیاد برطرف می‌شود‌، بدانند که چنین نخواهد شد و این فرد هر زمانی که آزاد شود و امکان دسترسی به مواد مخدر پیدا کند، در مصرف آن درنگ نخواهد کرد چون اختیارش دست خودش نیست.

چنین روشهایی در مورد یک معتاد یا در واقع یک بیمار‌، نوعی جنایت ناشی از عدم درک و آگاهی نسبت به اعتیاد است که متأسفانه با ساختن یک‌سری فیلمها و القائات نادرست‌، در ذهن مردم و جامعه رسوخ کرده است.

در بسیاری از داروهای ترک اعتیاد که در عطاری‌ها تبلیغ می‌شود، متادون وجود دارد که خود اعتیادآور است؛ داروهای ترک اعتیاد که با تبلیغ ۱۰۰ درصد تضمینی ارائه می‌شود برای ترک اعتیاد مناسب نیست چرا که از چاله به چاه افتادن است.

انجام تست مورفین به هنگام ازدواج و در بعضی مشاغل، در کشور ما مجاز شمرده شده است. در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های زیاد در علوم آزمایشگاهی، تست‌های مختلفی در آزمایشگاه‌ها موجود است. این تست‌ها شامل تست مورفین، حشیش و محرک‌ها از جمله آمفتامین، شیشه، بنزودیازپین‌ها، متادون، کدئین و… است.

گاهی افراد دست به ترقیق نمونه می‌زنند که به راحتی با بررسی کراتین و میزان اسیدیته ادرار قابل تشخیص است. به‌طور کلی باید بگوییم که با انجام تست‌های معتبرتر که در بعضی مراکز اختصاصی انجام می‌شود، این شیوه‌ها نیز کمکی نخواهد کرد

پیش از انجام آزمایش اعتیاد از چه داروهایی باید صرفه نظر کرد؟

مصرف روانگردان های بسیار قوی چون آمفتامین و دیگر داروهایی چون متادون و بوپرنورفین که ترکیبات استخراج شده از تریاک هستند، باعث می‌شوند که نتیجه آزمایشات اعتیاد را در افراد مثبت نشان دهند. طبیعتاً مصرف خود تریاک، کدئین بالا، مورفین و آپومورفین به خودی خود باعث مثبت‌شدن تست اعتیاد می‌شوند. شیشه و کراک نیز تست خاص خود را دارند که اعتیاد اپتوتریاکی نبوده و اعتیاد گروه دیگری از داروها هستند.در مجموع می‌توان گفت که این داروها به ۱۰ قلم می‌رسند.

تریاک و ترکیباتش مورفین و هروئین به طور مستقیم تا ۲۱ روز از سرم خون و ادرار افراد پاک نمی‌گردد. شاید طی ۱۵ روز از ادرار پاک شود، اما از آنجا که از خون نیز آزمایش گرفته می‌شود، خود را در کروماتی گرافی نشان خواهد داد. گفتنی است، استامینوفن و کدئین نیز ظرف ۴۸ ساعت از بدن دفع می‌گردند، چراکه جذب کبدی داشته و در بدن باقی نمی‌مانند.

آیا می توان آزمایش اعتیاد را دور زد؟

اینکه با مصرف داروهایی بتوان نتیجه آزمایش‌های اعتیاد را منفی کرد شایعه‌ای بیش نیست.اما برخی خوراکی‌های خاص را که تا حدی در این امر دخالت دارند را می‌توان نام برد که آن نیز تاکید نمی‌گردد. اما ممکن است در فاصله زمانی که مصرف کرده و تست را انجام داد. ( حدود ۱۰ روز) از بدن وی دفع شده باشد.

آیا منفی بودن تست اعتیاد، نشان دهنده عدم اعتیاد است؟

منفی بودن تست اعتیاد به هیچ عنوان به معنی عدم اعتیاد نیست ‏و راه‌های متعدد و ساده‌ای برای منفی کردن تست اعتیاد به صورت کاذب وجود دارد که اغلب افراد سوء مصرف‌کننده مواد از آن آگاهی دارند.‏ شاید یکی از دلایلی که خانواده‌ها دقت لازم و تلاش کافی در زمینه تحقیقات از افراد در هنگام ازدواج را ‏نمی‌کنند اطمینان کاذب به پاسخ این تست‌ها باشد.‏

بررسی اجمالی از نتایج تست‌های اعتیاد قبل از ازدواج نشان می‌دهد که اولاً در تعداد اندکی از افراد تست ‏مثبت گزارش شده که در این بین مواردی تست مثبت نیز ناشی از مصرف داروهای مجاز بوده است و ثانیاً ‏به نظر نمی‌رسد تعداد قابل توجهی از افراد به دلیل مثبت بودن تست از ازدواج صرف نظر کرده باشند، در حالیکه شاهد ‏هستیم بعد از طی مراحل ازدواج و علی‌رغم داشتن تست منفی، افرادی هستند که از قبل معتاد بوده‌اند.

آزمایش‌های ترک اعتیاد با چه هدفی انجام می‌شوند؟

آزمایش‌های ترک و بررسی وضعیت اعتیاد، قادرند حضور ماده مصرفی و مورد نظر را در ترشحات بدن ردیابی کنند.

هدف از انجام تست‌های آزمایشگاهی اعتیاد از دید درمانگر، کمک به پیگیری روند درمان بیماران است. این تست‌ها برای آشکار ساختن دروغ مصرف کنندگان مواد مخدر تهیه نشده‌اند و کاربرد آنها در جهت مچ‌گیری، به هیچ‌وجه اخلاقی و مجاز نیست. تنها در صورتی که خود فرد داوطلب باشد، درمانگر مجاز به انجام این آزمایش‌ها است. تست‌های مختلف شناسایی مواد در هر کشور، بسته به قوانین آن کشور کاربردهای متفاوت دارد.

آیا جواب این آزمایش‌ها صددرصد اعتیاد فرد را نشان می‌دهد؟

هیچ تست تشخیصی عاری از خطا نیست. به این معنی که می‌تواند مواردی را به اشتباه مثبت تشخیص دهد و مواردی را نیز گزارش نکند. در مورد تست‌های مواد مخدر نیز چنین تداخلاتی وجود دارد. مصرف قرص ایبوبروفن می‌تواند به غلط تست حشیش را مثبت کند یا مصرف آنتی‌ بیوتیک‌هایی خاص (از جمله آموکسی‌سیلین) با تست هروئین و کوکایین تداخل دارد و یا مصرف ضددردها، آنتی‌هیستامین‌ها و آب‌نبات‌های سرد (قرص‌های مکیدنی برای سرماخوردگی) می‌تواند موجب مثبت شدن تست آمفتامین شود.

آزمایش عدم اعتیاد و همه دانستنی هایش

اگر داروهای ضد افسردگی مصرف کنیم، آیا جواب آزمایش اعتیادمان مثبت می‌شود یا خیر؟

برخلاف عقاید رایج، مصرف داروهای ضدافسردگی و ضداضطراب و خواب‌آورها، با وجود تشابه علایم ایجاد شده اصلاً با تست‌های تشخیصی مواد تداخلی ندارند و افراد بدون دغدغه و طبق تجویز پزشک مجاز به استفاده از این دارو‌ها هستند.

تداخلات دارویی در آزمایش ترک اعتیاد چیست؟

تداخل مهمی که با تست مورفین وجود دارد، قرص‌ها و شربت‌های حاوی کدئین هستند که به مدت حداقل دو روز با تست غربالگری مورفین قابل ردیابی هستند. البته پس از مثبت شدن تست مورفین، با تست‌های اختصاصی و تفکیکی به راحتی می‌توانید از نوع ماده مصرفی مطلع گردید. توصیه می‌شود که افراد انتخاب شده برای انجام تست، به منظور برطرف شدن هرگونه شبهه، حداقل دو روز قبل از انجام تست مخدر از مصرف هر نوع فرآورده کدئین‌دار خودداری کنند.

آیا می‌توان سیگاری بودن افراد را هم با آزمایش سنجید؟

نیکوتین موجود در سیگار، مدتی پس از مصرف به مواد مختلفی تبدیل می‌شود. بعضی از این مواد به مدت طولانی‌تری در بدن باقی می‌مانند که از طریق ادرار نیز قابل ردیابی هستند. بر این اساس تست‌های ادراری ساده‌ای معرفی شده‌اند که دو تا چهار روز پس از مصرف سیگار قدرت ردیابی متابولیت‌ها را دارند. استفاده از این روش‌ها هنوز به طور کامل در کشور ما متداول نشده است.

بر اساس ماده ۶۴۸ قانون مجازات اسلامی کلیه کسانی که به مناسبت شغل یا حرفه خود محرم اسرار می‌شوند، هرگاه در غیر از موارد قانونی اسرار مردم را افشا کنند، مجرم شناخته می‌شوند و به سه ماه و یک روز تا یک سال حبس یا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌شوند.

اگر برای تشریح تست آزمایش اعتیاد یا موضوعات تخصصی در این حوزه با پرسشی مواجه شدید، با کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت اینترنتی در تعامل باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين ع

      همش چرنده.اولا ۲۱ روز نوشته از ادرار پاک نمیشه در حالی که نهایتا ۷۲ ساعت بعد از آخرین مصرف مرفین و تریاک از ادرار پاک میشه چون چیزی تو بدن نمیمونه که بخاد از ادرار دفع بشه
      ثانیا اینکه گفته متادون نتیجه آزمایش رو مثبت میکنه.اشتباه محضه متادون از تریاک مشتق نمیشه بلکه یک آنتاگونیست رقابتی ه با مرفین و به هیچ وجه نتیجه تست مرفین رو مثبت نمیکنه
      خواهشا این اراجیف رو تحویل مردم ندین.به مردم اطلاعات درست بدین

      پاسخ ها

      • مهدی

        در تستهای اعتیاد قبل ازدواج تست شیشه هم هس؟؟

      • بدون نام

        من قرص لاغری ایزی اسلیم مصرف کردم که همه جاتاییدش کردن حالا جواب آزمایشم مثبت شده چیکارکنم

      • م

        سلام دوست عزیز.یعنی توی ازمایش عدم اعتیادقبل از ازدواج متادون نشون داده نمیشه؟

      • داغون

        داداش اطلاعات یا تجربه نداری بقیه رو گمراه نکن . من امروز دقیقا بعد از ۲۳ روز از آخرین مصرف متادون کیت تست متادون زدم منفی شد با جزئیات بگم روز ۱۶ مثبت بود روز ۲۰ مثبت بود روز ۲۲ خط منفی خیلی کمرنگ بود امروز که روز ۲۳ رسیده تازه دوخط نشون میده که منفی شده . ناگفته نماند مایعات و چای و عرق خارمریم برای شست و شوی کلیه و مجاری ادراری هم فراوون خوردم ولی باید این بازه زمانی طی بشه حالا یکی با توجه به بافت و چربی و توده بدنیش بعد از ۱۸ روز منفی میشه یکی هم مثه من که ۸۵ قد و ۹۵ وزن دارم بعد از ۲۳ روز منفی شد.

      • داغون

        الان تو اکثر آزمایشگاها تست مورفین آمفتامین متامفتامین و متادون انجام میشه بعنوان تست های روتین
        که هیچکدوم ربطی به اونیکی نداره و برای هرکدوم تست جداگانه داره .
        با مصرف یک بار متادون ترامادول ب۲ تریاک شیره و اکثر مخدرها و نگه دارنده ها بعد از ۷۲ ساعت منفی میشه ولی من با مصرف فقط ۹ روز متادون ۲۳ روز زمان برد تا منفی بشه
        ولی دوستانی که چند سال هم مصرف داشتن حداقل ۲۰ روز به بالا طول میکشه تا منفی بشه

    • محمدجواد

      سلام در مورد متادون و بوپرنورفین اشتباه نوشتید و بهتره اطلاعات درست بدبد متادون و وبوپرنورفین یا اصطلاحاً B2 دارو هستند و جایگزین مخدرها میشوند تا بتوان بتدریج با کاهش دور بیمار را سم زدایی کرد یا بعنوان جایگزین مخدرها فرد را به جامعه و خانواده بازگرداند بدتر از مواد مخدر هم نیستند چون هزینه کمتر دارند وقت فرد را نمیگیرند و به کار و زندگی اش میرسد و فرد میتواند هویت و کارکردش در جامعه را باز یابد و در نهایت به بیمارانی کمک میکند که قادر به ترک نیستند به هر دلیل.متادون آگونیست گیرنده مو در مغز است یعنی همان مکانی که مخدرها فعالش میکنند ساده بگویم برای روشن کردن تلویزیون میتوان شاسی روی تلویزیون را لمس کرد یا با کنترل روشن کرد فکر کنید مواد مخدر شاسی زدن است و متادون با کنترل روشن کردن نتیجه در هر حال یکی است تی وی روشن میشود. بوپر آگونیست آنتاگونیست گیرنده است یعنی بتنهایی مصرف شود نعشگی ایجاد میکند ولی همزمان با مخدرها مصرف شود خماری ایجاد میکند! پس داروی بسیار عالی است و بیمار نمیتواند از درمان خارج گردد . کراک در اصل کوکایین غلیظ شده است که بسیار گران است و در ایران نیست ولی به غلط به هرویین خالص شده میگویند کراک! جالب است معتادین از اسم هرویین و قدیما میگفتن گرد وحشت دارن ولی کراک را قبول کردند چون نمیدانند چیست!پس کراکی که در ایران مصرف میشود چون همان هرویین است تست مورفین را مثبت میکند.

    • حسام

      من الان ۶روز از ترس مثبت شدن متادن نخوردم نمیدونم چیکار کنم کیت متادون زدم نشون داد اعصابم خورد شده اخه اگه مجاز نیست چرا میدن دست ما خودشون تجویز میکنن خودشون هم باعث ابرو ریزی میشن تورو قران با ابروی ادم بازی نکنید

      پاسخ ها

      • مریم

        مصرف متادون هم اعتیاد است . کی را میخواین فریب بدین

    • قلندر

      آیا بوپرنورفین یا همون B2 تست اعتیاد رو مثبت نشون میده؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید من تا دو هفته دیگه باید تست اعتیاد بدم برای ازدواج الان هم تحت درمان اعتیاد هستم با این دارو و قطع خودسرانه این دارو برام دردسر ساز میشه خواهش میکنم کسانی که تجربه کافی دارند راهنماییم کنید تو رو خدا

      پاسخ ها

      • احسان

        نه خیالت راحت فقط تریاک و هروئین و متا آمفتامین رو در آزمایش ازدواج میگیرن نه مدادون نا بی ۲ مثبت نمیکنه

      • سعید

        الان همه جا تست متادون و ب2دارن همه جا شایعه هست ک مثبت نمیشه حتی همون مرکزترک اعتیاد.الان عزیزم انتی هیستامینم نشون میده متادون ک جهانیه

    • میم

      آیا برای آزمایش خون عدم اعتیاد باید ناشتا بود ؟

    • حسین

      آیا ترامادول در ازمایش اعتیاد میشود. لطفا کمک کنید

    • برسام

      ترامادل .متادن . دیفنوکسیلات و.... در تست های اعتیاد برای استخدام که خود گزینش یا حراست بگیرند آزمایش میشه اما اگر بخواید خودتون برید برگه عدم اعتیاد بگیرید آزمایش نمیشوند ..واگر آزمایش بگیرن چه با نسخه چه بدون نسخه اخراج از کار اما دوبار دیگه مجدد میتونیدآزمایش بدید یکی در هسته مرکزی گزینش که اگر اونجا هم فقط ترامادل و داروهای که نسخه پزشک داشته باشیدم مثبت شد اخراج میشید ولی باز میتونید در دیوان به خاطر داشتن نسخه مجدد آزمایش بشید

    • بدون نام

      سلام
      خیلییی مضطربم تورو خدا کمک کنید
      یک سال تریاک مصرف کردم روزانه یک بار کم و بیش
      دو هفتس استفاده نکردم
      نوشیدنی زیاد خوردم به شدت ورزش هم کردم
      چقد احتمال مثبت شدن آزمایش هست؟

    • فاطمه

      ازمایش متادن نامزد من مثبت شد میگه ک فقط یکبار استفاده کرده؟ایا میشه با یکبار استفاده ازمایش مثبت بشه و اینکه ازمایش خون نشون میده دز استفاده رو ک بتونم بفهمم واقعا یکبار بوده یا ن

    • فاطمه

      ایا خوردن یکبار متادون در ازمایش معلوم میشود و ازمایش خون مقدار متادون موجود را نشان میدهد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام شومنزه یه کمک وراهنمایی میخواستم.شما خودتون خواستید ک متادن ازمایش بگیرن یاخود ب خود گرفتن؟

    • Ali

      سلام.من برای طب کار از طرف شرکت منو فرستادن که ازمایش عدم اعتیاد بگیرم ایا برای طب کار ازمایش متادون گرفته میشه یا نه؟ ممنون اگه جواب را به ایمیلم ارسال کنید ممنون
      ادرس ایمیلم.Alihasani17072@gmail.com

      پاسخ ها

      • X

        آره داداشم نشون میده

    • بدون نام

      من قرص لاغری ایزی اسلیم مصرف کردم که همه جاتاییدش کردن حالا جواب آزمایشم مثبته چیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادش متاامفتامین و امفتامین داره توش لامصب

    • هادی

      توش متاآمفتامین و آمفتامین دا ه توش لامصب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند روز نباید قرص خورد

    • ف ف

      سلام رفتم تست عدم اعتیاد دادم مشکوک زده دادن تفکیک هفت روز قبلش مصرف شیره داشتم وحدود دو روز نصف قبلاز تست ژلوفن خوردم آیامصرف شیره را نشان میده یا ژلوفن یا هردو بسیار نگرانم لطفا جواب

    • ارمین

      دوستان برای آزمایش عدم اعتیاد برا کار متادون نشون داده میشه؟؟؟

    • سید

      سلام دوستان کسی میدونه هزینه آزمایش عدم اعتیاد برای استخدام چقدر میشه؟

    • رضا

      قرص سرماخوردگی ازمایشو مثبت میکنه؟

    • بدون نام

      سلام مصرف قلیان چطور ازمایش رو مثبت میکنه

    • حمید

      ایا ازمایش اعتیاد تست بوپرونورفین یا همون B2هم میگیرن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در ازمایش اعتیاد استخدامی ، متادون ، بوپرنورفین،ترامادول،امفتامین،حشیش،ماریجوانا،مورفین نشان داده میشود

    • حمید

      ایا ازمایش اعتیاد تست بوپرونورفین یا همون B2هم میگیرن؟

      پاسخ ها

      • hadi

        داداش مشخص شد؟

      • مجید

        نمیدونی تو آزمایش استخدامی چند روزه حشیش رو نشون میده؟


        ینی وقتش مثل آزمایش مخصوص حشیشه

    • Mohamad b

      سلام
      لطفا جوابمو بدید
      بعد از ۱۸ روز قطع مصرف کیت مرفین که میزنم مثبت میشه، علتش چیه که بعد این همه روز هنوز منفی نشدم. خیلی خیلی واجبه که زودتر منفی بشم
      ناگفته نماند مصرف شیره سوخته به مدت طولانی داشتم و الان متادون مصرف میکنم

      پاسخ ها

      • م

        عزیزم چون داری متادون مصرف میکنی مثبت میزنه،حتی اگه استامینوفن هم استفاده کنی مثبت میزنه ، فقط در یک صورت منفی میزنه که تا چهار روز اصلا هیچ چیزی مصرف نکنی ،حتی قرص های مسکن
        خدمتت که عرض کنم ، آب کاربن و قرص ضدحاملگی و هرچیزی که میگن اگه مصرف کنی جواب ازمایش را منفی میکنه هیچ تاثیری تو ازمایش نداره و مثبت میزنه،(چون تمام این چیزها را مصرف کردم و ازمایش اعتیادم مثبت شده ) فقط تنها راهی که جواب ازمایش را منفی میکنه مصرف نکردن موادمخدر و مسکن ها میباشد ...

    • Reza

      سلام من 5 ماه هست که به صورت مداوم هر روز شیره تریاک مصرف میکنم
      الان چقد طول میکشه تا از بدنم پاک بشه؟
      واسه ازدواج باید تست بدم. آیا با مصرف ب2 ازمایشم منفی میشه؟
      با تشکر.

      پاسخ ها

      • Mohamad b

        اقا رضا ماندگاری شیره تو بدن زیاده، من خودم بعد ۲۰روز منفی شدم ، تا میتونی اب بخور تا زودتر از بدنت خارج شه ضمنا بی۲ تو ازمایش واسه ازدواج مشخص نمیشه
        یا حق

    • محمد

      سلام من حدود ۳ سال شیره تریاک کشیدیم و الان ۲۰ روزه هر ۲۴ ساعت نصف قرص ۴۰ متادن میخوردم الان ۳ روزه نمیخوام آیا برای تست ازدواج مثبت در میاد یا ن اگه برم ممنون میشم اگه راهنمای کنی

    • م ط

      سلام
      ایا ژلوفن و ناپروکسن در ازمایش اعتیاد استخدامی(ادرار) نشان داده میشود؟؟؟
      اگر مثبت میشه ، تا چند روز پس از قطع مصرف در ادرار نشان داده میشود؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا ژلوفن و ناپروکسن تو ازمایش تاثیری نداره

    • مهدی

      برای نشان ندادن تست شیشه چکارکنم خیلی واجبه به مقدسات هرطورهست پاسخ دهیدباتشکر

    • مهدی

      خیلی لاغرم درادراربخواهدنشان ندهدشاغل دولتی

    • مهدی

      خیلی لاغرم درادراربخواهدنشان ندهدشاغل دولتی

    • Mohamad b

      سلام مجدد.
      در جواب اون دوستمون که میگه متادون تست مرفین رو مثبت میکنه باید بگم که مصرف متادون تست مرفینو به هیچ عنوان مثبت نمیکنه. از دوستان عمیقا خواهش میکنم اطلاعات غلط ندید، اون افرادی که میان تو این صفحه ها دنبال منفی کردن تستشون هستن از لحاظ فکری که نکنه مثبت بشن داغونن پس تمنا میکنم دقیق جواب بدید تا مشکلشون برطرف بشه.
      یا حق

    • ابراهیم

      باسلام و خسته نباشید من سه شنبه صبح قرص اس امپرازول وبیسموت و ظهر یک عدد رانیتیدین ۱۵۰ خوردم ۵ شنبه صبح آزمایش اعتیاد داشتم برای استخدامی بیمارستان
      جواب آزمایشم مثبت میشه؟؟؟ خیلی نگرانم و ناراحتم
      توروخدا جواب بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا چی شد مثبت شد

      • حمید

        حالا چی شد برام مهمه چون منم مثل توام

    • محمد

      سلام اگه راننده ی برا کار ب شرکتی بره بعد معرفی بشه برا عدم اعتیاد ازمایش جواب مثبت دربیاد تا ۶ ماه ممنوعیت برا گواهینامه اش ثبت بشه چطور میتونه ممنوعیت رو بر طرف کنه از گواهینامه اش؟ممنون میشم راهنمایم کنید

    • قیصر

      سلام من ازمایش دادم نمیدونم مثبته یا منفی چه جوری باید بفهمم ممنون

    • نگار

      سلام خسته نباشید. نامزد من حدودا 6 ماه هست که قرص ب2 مصرف میکنه. یک هفته دیگه آزمایش اعتیاد برای ازدواج داریم. آیا تست مثبت میشه؟ تروخدا من بیشتر از خودش نگران هستم؟ نگرانم نکنه آزمایش مثبت شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه نشون نمیده

      • محمدرض

        ابجی باهاش ازدواج نکن زندگیت خراب میشه

      • مهدی

        نه خیالت راحت نشون نمیده

    • بی نام

      ببخشید تست اعتیاد برای کار مصرف گل نشون میده؟ تا چند روز مثبت نشون میده؟ خواهشا جواب درست بگید. ممنون

    • بی نام

      ببخشید تست اعتیاد برای کار مصرف گل نشون میده؟ تا چند روز مثبت نشون میده؟ خواهشا جواب درست بگید. ممنون

      پاسخ ها

      • Mohamad b

        دوست عزیز معمولا واسه کار، تست مرفین میگیرن که در اون صورت واسه شما مثبت نمیشه ولی بعضی ارگان ها همه تست هارو میگیرن که متاسفانه در اون صورت مثبت میشی ولی تا روز آزمایشت تا میتونی مایعات بخور و اگرم خواستی زودتر از بدنت خارج شه قرص فوروزماید ۴۰ بخور تا ادرارت زیاد شه که ایشالا تا روز آزمایشت پاک بشی
        یا حـــق

    • رضا

      سلام من متادون مصرف میکنم یک سال هست که روزی یکی میخورم الان سه روزه نخوردم امروز رفتیم ازمایش بدیم واسه ازدواج گفتم استامينوفن خوردم تو خدا یکی که تجربه کرده راهنمایم کنه از استرس نه غذا میتونم بخورم نه دم عیدی میتونم کار کنم یکی بهم جواب بده یا بهم زنگ بزنه۰۹۰۲۷۹۶۷۶۹۴

    • بدون نام

      سلام حشیش تا کی تو ازمایش های استخدام دولتی نشون میده ؟؟؟
      ویا راهی هست که تو مدت زمان کم بشه از بدن دفعش کرد؟؟؟؟

    • سینا قربانپور

      سلام.خسته نباشید.ببخشید میخاستم بپرسم آزمایش مورفین تریاک یاشیره چند روز درخون بعد ازمصرف شناسایی میشه.چند روز طول میکشه آزمایش نشون نده

      پاسخ ها

      • پارسا

        سلام، من اخرین بار که ازمایش دادم، 9سال پیش بود، ادرار برا اعتیاد. چند سال مصرف شیره داشتم، اما توی 24،ساعت، تونستم پاکش کنم. . فقط با خوردن مایعات. خدود بیست لیتر اب و شربت و دلستر خوردم.

      • پارسا

        برا اعتیاد، خون نمیگیرن.

    • رها

      سلام مصرفb2در تست اعتیاد گواهینامه نشون میده؟؟

    • الله وردے خان

      پنج روزپیش شیره کشیدم،به بعد شربت متادون خوردم،ازدیروزظهر هیچی مصرف نکردم سه روز دیگه باید برم ازمایش خون استخدامی حراست بدم ایا نشون میده؟؟؟؟ بایدچیکارکنم وچی بخورم

    • saeed

      سلام راه حلی وجود داره آرمایش عدم اعتیادرو منفی کرد لطفا کمکم کنید حاضرهزینه کنم فقط جواب منفی باشه لطفا تماس بگیرید۰۹۳۳۸۷۹۳۱۲۱

    • ارمان

      سلام اقا من سیگارم نمیکشم ولی تفریحی تو هفته دو سه بار ماریجوانا میزنم الان میخوام جواز کسب بگیریم عدم اعتیاد داره تو ازمایش عدم اعتیاد ماریو نشون میده ؟؟

    • بدون نام

      سلام . مصرف سیگار تو تست عدم اعتیاد نشون داده میشه ؟و اینکه در ازمایش عدم اعتیاد خون هم میگیرن ؟

    • علی

      سلام آیا نشستن در جایی که ۳ نفر بکوب ۴ساعت تریاک میکشن جواب رو مثبت میکنه؟

      پاسخ ها

      • سعید

        اره مثبت میشه چون وارد ریه میشه و جذب خون میشه

    • احمد

      بایدچندروزبعدازخوردن۲قرص استامینوفن تست اعتیاددادکه نتیجه مثبت نشود

    • علی

      من تریاک مصرف میکنم میخوام برم استخدام بشم برای کار اخرین بار دیشب کشیدم چند روز باید نکشم تا جوابش منفی بشه
      لطفا جواب بدید مرسی

    • رضا زمانی

      من شیره مصرف میکنم روزی 2گرم مصرف دار م سه روز هم وقت دارم اگه برم براازمایش اعتیاد برا. ازدواج مثبت میشه

    • علیرضا

      سلام دوستان.یک ساله دارم تریاک میکشم.الان میخوام برم تو شرکتی سرکار.آیاباخوردن قرصb2اعتیادم نشان داده میشه؟لطفا اگرکسی اطلاعی داره جواب بده.

    • سعید

      سلام .آیا خوردن تخم خشخاش تو آزمایش اعتیاد تاثیر داره

    • ناشناس

      سلام خدمت همه دوستان.منم مثل شما اعتیاد داشتم به تریاک وشیره بدجور ولی یه جایی واسه کارقبول شدم که حتما ازمایش میگیرن واسه استخدام دنبال هزارتا بهانه رفتم که ازمایشو ماسمالش کنم ولی خدا کمکم کرد الان یه هفتس لب نزدم الان دارم از سلامتی لذت میبرم شماها هم فقط با ترک کردن ازمایشتون رو منفی کنین واینو هم بدونین اگه تو نشعگی به پام نمیرسید در روز کمتر ۶ ساعت بکوب نشعه نمیکردم ولی بخاطر اشک مادرم این لجنو کنار گذاشتم حالا پاک پاکم به دعای خیر مادرم

    • علی حسینی

      سلام خیلی به جواب احتیاج دارم ، الان نیم گرم شیره تریاک کشیدم ،چهارشنبه واسه پایه یک ساعته دوازده ظهر آزمایش دارم ،چیکار کنم منفی بشه آبرمو و زنو بچمو زندگیم به جوابش بستگی داره لطفا راهنماییه علمی یا تجربی ،ممنون میشم از همتون...

    • فرشید

      آیا ترامادول در آزمایش تست اعتیاد برای ازدواج نشان میده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای ازدواج نه

    • حمید

      آقا تو رو خدا جواب بدین ..سیگار در آزمایش های استخدامی مشخصههه؟؟؟اگه مشخصه چیکار باید کنم؟

    • یاسین

      با سلام آیا قرص بی پریدین جز مواد مخدر هستش ؟؟؟؟

    • بهار

      همسر مدتی هست استامینوفن کدیین میخورد ...بعد هفته ی پیش برای اسهال و استفراغ دیفنوکسیلات خورده ..آلان ۲روز از مصرف استامینوفن و ۶ روز از مصرف دیفنوکسیلات گذشته ...اما تست مثبت شده...دیگه چه علتی میتونه داشته باشه...همسرم هیچ ماده ی مخدری مصرف نمیکنه...جواب رو زودتر بدید لطفا

    • بهار

      همسر مدتی هست استامینوفن کدیین میخورد ...بعد هفته ی پیش برای اسهال و استفراغ دیفنوکسیلات خورده ..آلان ۲روز از مصرف استامینوفن و ۶ روز از مصرف دیفنوکسیلات گذشته ...اما تست مثبت شده...دیگه چه علتی میتونه داشته باشه...همسرم هیچ ماده ی مخدری مصرف نمیکنه...جواب رو زودتر بدید لطفا

      پاسخ ها

      • حامد

        خانم محترم همین ترک مصرف مواد مخدر باعث شده همسرتون به اسهال و استفراغ بافته

    • امید

      خواهشا کسی که اطلاع دقیقی نداره نظر نده ۰ترا متادون تا۷۲ساعت بعدازترک دیگه نشون نمیده خیالتان راحت۰

    • امید

      خواهشااطلاعات اشتباه ندین۰متادون ۷۲ ساعت بعدازترک نشان داده نمیشود۰خیالتون راحت۰

      پاسخ ها

      • محمد

        دوست عزیز شما داری اطلاعات اشتباه میدی متادون واسه کسی ک مصرف طولانی مدت داشته حتی واسه یک هفته هر روز تقریبا تا بیست روز طول میکشه ک از بدن خارج بشه من خودم الان ۱۵ روزه تست متادونم مثبت
        میزنه یکی از راهشم اینه ک بیست و چهار ساعت قبل ازمایش اب زیاد بخورید و واسه رنگ ادرارتون ک سفید میشه واسه اینکه شک نکنن قرص ب۱۲ بخورید وادرار اول صب رو نبرید سه چهار بار ادرار کنید و بعد بعد برید ازمایش واسه اطمینان بیشتر هم یک کیت بگیرید خودتون ازمایش
        . بگیرید ایشالا منفی میشه موفق باشید

    • مهدی

      سلام.آیا ترامادول در آزمایشات مربوط به بیمه و دفترچه بیمه واس استخدام معلوم میشه؟ممنون اگه سریع جواب بدید.

    • مريم

      سلام مصرف گل در آزمايش اعتياد براي استخدامي تو شركت مثبت ميشه؟؟؟؟
      لطفا زودتر جوابمو بدين

    • مهدی

      آیاشربت متادون توآزمایشات استخدام مثبت نشون میده

    • Aliii

      سلام ایا مصرف یکبار گل در ازمایش ازدواج مشخص میشه و اگر میشه تا چند روز قبل رو نشون میده؟لطفا یکی جواب بده

    • ..m

      سلام من ازمایش طب کار دارم و ماریجوانا مصرف میکنم الان ۲ هفتس مصرف نکردم ازمایشم مثبت میشه؟ازمایش خونی که میگیرن هم برای تشخیص اعتیاد هست؟لطفا جواب بدید ازمایش خون برای اعتیاد میگیرن یا خیر؟

    • من

      سلام جواب لازمم
      ایا حشیش رو هم تو تست اعتیاد قبل ازدواج میگیرن؟؟؟ لدفن جواب بدید خیلی داغونم

    • مهدی

      ببخشید میخوام آزمایش برا کار بدم آیا متادون هم توی آزمایش مشخص میشه؟

      پاسخ ها

      • ساراااا

        اره

    • رضا

      آیا مصرف تنباک دهانی باعث مثبت شدن تست اعتیاد میشود ؟

    • ابراهیم

      س من روزی نصف قرصb2دومیلی گرم استفاده می کنم میخواستم بدونم باچند ساعت مصرف نکردنش آزمایش اعتیاد منفی میشه ممنون

    • ناشناس

      سلام به دوستان!
      لطفا راهنمایی کنید. تست خون و ادرار آیا سیگار و قلیون را نشان میدهد؟ برای استخدامی بانک میخام آزمایش ئ تست ادرار بدم!
      تشکر

    • بدون نام

      سلام
      دوستان آزمایش ازدواج برای عدم فقط از طریق ادرار هست یا خون هم هست؟

    • بدون نام

      سلام
      دوستان آزمایش ازدواج برای عدم فقط از طریق ادرار هست یا خون هم هست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط ادرار

    • مهدیه

      من قرص تگرتول استفاده میکنم تو ازمایش قبل ازدواج تاثیر داره؟

    • بدون نام

      سلام دوستان گلم خواهشاکسایی ک تجربه دارن جواب درست بدن ماهمه هم دردیم اومدیم دنبال یک راهکارمتادون توازمایش ازدواج نشون میده یانه کسایی ک تجربه کردن خواهشاجواب بدن

    • ا.م

      سلام دوستان.من تاحالا اوپیوم ندادم.حدود۴ساله هرویین وشیشه مصرف کردم الان حدودیک هفتس باB2ترک دادم خودمو.نامزدم شک کرده بهم میخوادمنوببره اوپیوم.آیا ادرار میگیرن یاخون؟بعدمثبت میشم یامنفی بعدازیک هفته؟ناموسادرست جواب بدید پای زندگیم درمیانه خداوکیل منم گرفتارم مثل همه همدردای دیگه.
      خداوند لعنت هرچی موادمخدرکنه ک ماجوانا دلخوشیمون شده یا نشعگی یا چتی وآخرشم ... دمتون گرم

    • ا.م

      آقاتوروقران قسم راهنماییم کنین.حدودیک هفتس که هروئئن وشیشه مصرف نکردم وB2خوردم.برای آزمایش ادرار و خون تاچندوقت بگذره نشان نمیده دیگه؟تورخدادقیق بگید پای زندگیم درمیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرگزجواب ازمایش شما طبق چیزی که گفتی شما رومعتادنشون.نمیده شک نکن شک نکن شک نکن. تجربه کردم ودرضمن دکترم متخصص ترک اعتیاده پس نگران نباش ه

    • مهدی کاویانی

      تضمین میکنم جواب ازمایشت منفی وعدم اعتیادت روثابت میکنه هرگزشک نکن چون جوابت رویه متخصص ترک اعتیاد داده وتضمین میکنم سلامت شما رو پس بروخیالت راحت راحت باشه که حقته اسایش وراحتی.

    • سارا

      سلام دوستان من چیزی استفاده نمیکنم ولی اطرافیانم تریاک مصرف میکنن ایا دود تریاک ک کسی دیگه کشیده بر روی ازمایش من تاثیر داره لطفا جوابگو باشید مرسی

      پاسخ ها

      • احسان

        سلام بله اگه پیش کسی بشینیداون مصرف کنه تادوروز تست شمامثبت میشه

    • محمد

      سلام دوستان من حدود دو سه ماهه ترامادول مصرف میکنم یکی دو روز دیگه ازمایش دارم خیلی مهمه برام تورو خدا کمک کنی چه جوری منفی نشون بده

    • سارا

      دوستان کلونازپام تست اعتیاد برای استخدام رو مثبت میکند؟

    • Salman

      سلام.مصرف تریاک دارم.میخام آزمایش ازدولج بدم کسی هست بهم بگه که آیا ترامادول بخورم جواب تست منفی میشه یا نه؟بعدش هم اگر منفی میشه تا چند روز از اخرین مصرف جواب ازمایش مرفین منفی در میاد.خیلی مهمه شمارا بخدا کمکم کنید

    • محسن

      اقا من شب اول خاستگاری تریاک خوردم تا چند روز نشون میده بعدم چی بخورم دو روزع دفعه بشه از مایش نشون نده

    • بدون نام

      سلام.آزمایش اعتیاد به تریاک بخوایم بدیم چه مدت زمان باید از آخرین مصرف گذشته باشه تا جواب منفی باشه.ضمنا به مدت یک سال مصرف داشتن

    • مسلم

      سلام خسته نباشیدوممنون ازاطلاعات سایتتون، فقط یک سوال ترامادول توازمایش خون برای استخدامی مثبت میکنه یانه؟ ب2چی؟ چقدنبایدمصرف بشن؟پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون

    • کمال

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • کمال

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • کمال

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • کمال

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • کمال

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • کمال

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • کمال سهرانی

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

      پاسخ ها

      • Saeed

        نه عزیزم.. درتست عدم ازدواج فقط اینه مورفین میگیرن ولی اگه خانواده دختر بخواد هزینه آزمایشهای دیگه رو باید تقبل کنه اونوقت آزمایش همه چی ازت میگیرن متادون ب۲شیشه هرویین وحشیش وگل وهرچی که فکرشو بکنی

    • کمال سهرانی

      سلام، در تست عدم اعتیاد برای ازدواج ترومادول هم تست میشود؟

    • مهران

      سلام من قرص دتاهندی مصرف میکردم الان یکروزه مصرفم رو قطع کردم چهار روز دیگه آزمایش ازدواج دارم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    • بدون نام

      ببینید من خودم تست عدم اعتیاد برای استخدام ی دارم و سالهاست متادون میزنم .دکتذم بهم گفت که متادون ماده کاملا قانونیه نباید بزنن تو جواب البته دکتذم خودش بغیر از اینکه کلینیک ترک اعتیاد داره خودش دکتر پزشک قانونی هم هست حالا بد نیست شما تلفنی سوال کنید از آزمایشگاه که متادون مشکل داره یا نه

    • میم

      سلام تاچندروز بعد مصرف تریاک تست مثبت میشه درحد دوتاعدد عدس استفاده داشتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج