۷۶۴۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تابش: حاج‌صفی فرزند خلف سپاهان است

مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: سپاهان در ۵ بازی لیگ برتر از قضاوت‌ها و داوری متضرر شده است.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تابش درباره دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: در دو هفته گذشته مقابل تراکتورسازی و ذوب‌آهن دو بازی خوب و تماشاگرپسند داشتیم که هر دو بازی با استقبال خوب هواداران همراه بوده است.

واقعاً هر سه باشگاه سپاهان, ذوب‌آهن و تراکتورسازی در این دو بازی روز‌ خوبی را برای هواداران رقم زدند. درباره باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنم اما هواداران این ۳ باشگاه در این دو هفته تیم‌شان را به شدت تشویق و مسائل اخلاقی را هم رعایت کردند که باعث شد همه از این مسابقات لذت ببرند.

وی با اشاره به تساوی ۲ بر ۲ سپاهان مقابل تراکتور‌سازی عنوان کرد: در آمار عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و ۱۲ کرنر زدیم. تراکتورسازی هم تیم خوب و قدرتمندی است اما ما اسیر یک ضربه استثنایی در دقیقه ۹۱ شدیم که واقعاً با این ضربه هیچ کاری نمی‌شد کرد. بازی بسیار خوب و جذابی بود مانند بازی ما مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه امیر قلعه‌نویی اعتقاد داشت در بازی مقابل تراکتورسازی یک پنالتی برای سپاهان گرفته نشده, تصریح کرد: هنوز فیلم این بازی را دقیق نگاه نکرده‌ام اما در بازی اشتباهاتی وجود داشت. در پنج بازی گذشته‌مان کم‌لطفی‌هایی به ما شد.

قبل از گلی که در دقیقه ۹۱ از تراکتورسازی دریافت کردیم, بازیکن تراکتورسازی از دستش استفاده کرد. تاکید می‌کنم که این اشتباهات از روی قصد و غرض نیست و این اشتباهات ناخواسته رخ می‌دهد, اما باید دید چرا برای بازی‌های حساس ما مثل بازی مقابل ذوب‌آهن و پیکان از داوران جوان و کم‌تجربه استفاده می‌شود و داوری مانند فغانی یک بازی غیر حساس را سوت می‌زند.

تابش تاکید کرد: دربی اصفهان همیشه حساس و پرگل بوده اما این بازی را یک داور جوان و بی تجربه سوت زد. نمی‌دانم چطور این انتخاب‌ها انجام می‌شود. در ۵ بازی گذشته باید ۲ بازیکن حریف در دقایق ابتدایی بازی اخراج می‌شدند, آن هم در صحنه‌هایی که خیلی مشخص بود.

سپاهان در ۵ بازی لیگ برتر از قضاوت‌ها و داوری متضرر شده است. فیلم بازی‌ها موجود است, بروند و بررسی کنند. من برای داوران احترام خاصی قائلم و در ۲۳ سالی که فوتبال بازی کردم فقط ۲ بار اخطار گرفتم و همیشه به داوری احترام گذاشته‌ام اما اینکه چطور در هر ۵ بازی لیگ، سپاهان از داوری متضرر می‌شود برایم جالب است. این اتفاقات چطور علیه سپاهان رخ می‌دهد؟ ان‌شاءالله که اتفاقی باشد!

وی درباره برگزاری بازی سپاهان و تراکتورسازی در ورزشگاه فولادشهر و وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان, گفت: گرمای بیش از حد باعث شده بود چمن آسیب ببیند. دما ۴۷ درجه بوده و در مقاطعی روی سطح چمن دما به ۵۷ درجه رسیده بود که این گرما چمن را اذیت کرده بود.

از این لحاظ که ما قرار است هفته بعد خارج از خانه مقابل پارس جنوبی بازی کنیم و بعد از آن نیز لیگ مدتی تعطیل است, تصمیم گرفتیم بازی مقابل تراکتورسازی را هم در فولادشهر برگزار کنیم تا در مدت چند هفته‌ بتوانیم چمن نقش‌جهان را ترمیم کنیم.

تابش با اشاره به مسابقات سپاهان مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی اظهار داشت: در این بازی‌ها بین باشگاه‌ها و هواداران ارتباط خوبی وجود داشت. برگزاری خوب دو بازی حساس نشان داد که می‌شود بازی‌های مهم را هم به خوبی برگزار کرد. واقعاً در این بازی‌ها نظم ورزشگاه خیلی خوب بود. وقتی که می‌شود بازی‌ها را این‌طور برگزار کرد چرا این کار را نکنیم؟ مطمئن باشید رفتار خوب و مناسب هواداران تراکتورسازی, ذوب‌آهن و سپاهان عاملی برای جذابیت این بازی‌ها بود.

وی درباره اینکه گفته می‌‌شود, قرار است احسان حاج‌صفی به صورت قرضی برای یک فصل به سپاهان بیاید, به تسنیم گفت: برای انتقال قرضی مذاکره کرده‌ایم و هنوز هم مشغول مذاکره هستیم. بسیار علاقه‌مند هستیم که حاج‌صفی را امسال در سپاهان داشته باشیم. همه می‌دانند که احسان محصول آکادمی سپاهان بوده و سال‌ها در این تیم بازی کرده است.

حاج‌صفی دو سال با باشگاه یونانی قرارداد دارد اما از آنجایی که این بازیکن را یک فصل آزاد کرده‌اند, ما برای جذب او مذاکره کرده‌ایم. مرتب با آنها در تماس بودیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و حاج‌صفی به سپاهان بازگردد. این دیگر به بستگی به نظر طرف مقابل دارد وگرنه ما دوست داریم که احسان همین فردا به اصفهان بیاید و در تمرین شرکت کند. (با خنده)

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا بحث مالی حضور این بازیکن در سپاهان را قطعی نکرده است, گفت: حاج‌صفی زمانی که ۱۲ سال داشت به اتفاق من و یکی از دوستان به سپاهان آورده شد و در اینجا رشد کرد. احسان فرزند خلف سپاهان بوده و علاقه داریم دوباره به تیمش بازگردد. پیشنهادی که ما برای انتقال حاج‌صفی داده‌ایم, پیشنهاد بدی نبوده و ان‌شاءالله که به سپاهان اضافه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مال خودت شله زرد .هویج نمودی بس که گفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از لنگ و کیسه که بهتره شله زرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج