جاباما
۷۶۴۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» به تعویق افتاد

در حالی که طرفداران سریال محبوب بازی تاج و تخت منتظر زمستان در وستروس هستند، شایعه شده که پخش فصل پایانی این سریال در آوریل ۲۰۱۹ نخواهد بود. مصاحبه جدید با سرپرست جلوه‌های ویژه سریال، جو باور (Joe Bauer) حاکی از این بود که او و تیمش تازه کار روی فصل هشتم را شروع کرده‌اند.‌ او گفته آن‌ها تا مه ۲۰۱۹ وقت دارند تا روی جلوه‌های ویژه این سریال کار کنند.

سینما گیمفا: در حالی که طرفداران سریال محبوب بازی تاج و تخت منتظر زمستان در وستروس هستند، شایعه شده که پخش فصل پایانی این سریال در آوریل ۲۰۱۹ نخواهد بود. مصاحبه جدید با سرپرست جلوه‌های ویژه سریال، جو باور (Joe Bauer) حاکی از این بود که او و تیمش تازه کار روی فصل هشتم را شروع کرده‌اند.‌ او گفته آن‌ها تا مه ۲۰۱۹ وقت دارند تا روی جلوه‌های ویژه این سریال کار کنند.

فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» به تعویق افتاد

باور در مصاحبه با هافینگتون پُست گفته:

دو سال برای کار روی فصل هشتم صرف شده و ما تازه کارمان را شروع کرده‌ایم. ما تا مه ۲۰۱۹ کار را تحویل می‌دهیم، پس هشت نُه ماه هنوز وقت داریم اما پیش‌ درآمد، پایلوت کار، از فوریه فیلم‌برداری می‌شود. بنابراین تا وقتی بخواهند کارشان را شروع کنند ما کار زیادی داریم که باید انجام دهیم.

او درباره جایزه امی هم صحبت کرد و گفت برای جوایز امی ۲۰۱۹ تنها سریا‌ل‌هایی که قبل از ۳۱ مه ۲۰۱۹ پخش شده‌اند می‌توانند شرکت کنند. این یعنی او به فکر امی ۲۰۲۰ است چون HBO این سریال را بعد از مه ۲۰۱۹ پخش خواهد کرد.

این احتمال نیز هست که HBO چند قسمت را در مه ۲۰۱۹ نشان دهد اما به احتمال زیاد آن‌ها صرفا بخاطر جایزه شتاب زده عمل نمی‌کنند. پس تابستان احتمال قوی‌تری برای پخش فصل آخر است. هرچند اچ‌بی‌او می‌تواند تا پاییز هم صبر کند، گویا آن‌ها هیچ دلیلی برای عجله کردن ندارند.

باور چند کلمه ای هم درباره خط داستانی فیلم گفته: فکر می‌کردم پایان سریال خیلی شجاعانه باشد، فکر می‌کردم خیلی جالب باشد. همین هم شد. بنظرم بهتر از این نمی‌توانست تمام شود و این را کاملا بی‌طرفانه می‌گویم. فقط همین را بگویم که همانطور تمام شد که باید تمام می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدرک

    • بدون نام

      دلیلی ندارند! فکر نکنم اونا رضایت مخاطب براشون مهنه . ما همه انتظار داشتیم تابستون سال بعد بیاد این شایعه های مسخره که بهار میاد از کجا در اومد نمیدونم

    • ایرانی

      پس کی میاد ؟؟؟!!!!

    • از گرونی

      بابا هرچی تا اینجا دیدیم یادمون رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج