۷۶۴۰۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افتتاح جشنواره زوریخ با فیلم «کتاب سبز»

جشنواره فیلم زوریخ با نمایش درام کمدی «کتاب سبز» ساخته جدید پیتر فرلی کارگردان کمدی محبوب «احمق و احمق‌تر» آغاز به کار می‌کند.

آی ‌سینما: جشنواره فیلم زوریخ با نمایش درام کمدی «کتاب سبز» ساخته جدید پیتر فرلی کارگردان کمدی محبوب «احمق و احمق‌تر» آغاز به کار می‌کند. ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی دو بازیگر مطرح هالیوود در این فیلم کمدی که محصول استودیوی «دریم ورکس» به شمار می‌رود ایفای نقش کرده‌اند. چهاردهمین دوره این رویداد سینمایی از ۲۷ سپتامبر آغاز می‌شود و ۷ اکتبر به پایان می‌رسد.

افتتاح جشنواره زوریخ با فیلم «کتاب سبز»

به نوشته نشریه ورایتی، خط داستانی فیلم ماجرای یک محافظ ایتالیایی-امریکایی را در دهه 1960 به تصویر می‌کشد که به عنوان شوفر به خدمت یک پیانیست افریقایی-امریکایی در می‌آید تا او را در تور کنسرت‌هایش در جنوبی‌ترین ایالات امریکا همراهی کند.

در طول مسیر، آنها باید از «کتاب سبز» کمک بگیرند؛ کتابچه‌ای راهنما درباره معدود هتل‌ها و رستوران‌هایی که دورگه‌های افریقایی-امریکایی را پذیرش می‌کنند.

فیلم جدید فرلی همچنین به زودی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده خواهد رفت. کارگردان امریکایی و بازیگرش مورتنسن برای شرکت در افتتاحیه جشنواره زوریخ و اکران جهانی «کتاب سبز» به سوییس سفر خواهند کرد.

برگزارکنندگان جشنواره با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرده‌اند: «اگرچه داستان «کتاب سبز» در دهه 1960 رخ می‌دهد اما به طرزی باورنکردنی با دنیای امروز همخوانی دارد، در شرایطی که انواع و اقسام تبعیض نژادی در امریکا و دیگر نقاط دنیا همچنان جریان دارد. به این ترتیب، سینماروها به تماشای فیلمی روشنگرانه خواهند نشست.»

درام کمدی تاریخی «کتاب سبز» از ژانویه 2019 در سینماهای سوییس اکران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج