۷۶۴۲۰۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اگر کی‌روش قرارداد دارد، چرا به ایران نمی‌آید؟

با وجود تاکیدی که مهدی تاج برای حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران دارد، هنوز هیچ تحرکی برای برگزاری اردوی تیم ملی در چند روز آینده صورت نگرفته است.

ایسنا: اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان طبق برنامه اعلام شده از نهم شهریور آغاز و تا ۲۱ شهریور ادامه خواهد داشت. در خلال این اردو تیم ملی در تاریخ ۱۵ و ۲۰ شهریورماه دو دیدار دوستانه برگزار می‌کند.

این‌ها اطلاعاتی است که فدراسیون فوتبال یک ماه قبل در اختیار رسانه‌ها قرار داده و از آماده‌سازی تیم ملی فوتبال با حضور کارلوس کی‌روش خبر داده است.

با وجود گذشت یک ماه از این موضوع هنوز فردی از کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در هیچ کدام از ورزشگاه‌های فوتبال ایران آفتابی نشده است تا بازی‌ها را زیر نظر بگیرد. کارلوس کی‌روش سکوت طولانی مدتی را پیش گرفته و فقط در این مدت بدون نام بردن از تیم ملی با گوشه و کنایه از آماده بودن یا نبودن صحبت کرده است.

اگر کی‌روش قرارداد دارد، چرا به ایران نمی‌آید؟

از سوی دیگر مهدی تاج اخیرا مدعی شده که هواداران نگران تیم ملی بزرگسالان نباشند چرا که تمرین‌های این تیم طبق تاریخ اعلام شده و با حضور کارلوس کی‌روش برای کسب آمادگی کامل تا جام ملت‌ها برگزار می‌شود و اولین قهرمانی فوتبال ایران بعد از ۴ دهه به دست می‌آید.

سوال اصلی از مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال این است که چرا با وجود قطعی شدن حضور کی‌روش در تیم ملی ایران او به ایران نمی‌آید و هیچ کدام از دستیارانش که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته بودند در ورزشگاه‌ها حضور ندارند؟

۵ هفته از لیگ برتر گذشته و کمابیش تیم‌ها شکل و شمایل خود را پیدا کرده‌اند. در همین مدت تعدادی از بازیکنان توانسته‌اند توانایی‌های خود را ارائه دهند که در صورت وجود کادر فنی به تیم ملی دعوت شوند.

پروسه تغییر نسل در تیم ملی بزرگسالان قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا کلید خورد و انتظار می‌رود برای جام جهانی آتی نیز تغییراتی در تیم ملی بزرگسالان صورت بگیرد اما تاکنون هیچ فعل و انفعالی در این راستا رخ نداده و همه نگران آینده تیم ملی ایران هستند.

این تیم با نتایج خوب در جام جهانی بذر امید برای قهرمانی در آسیا را پس از ۴ دهه در دل هواداران کاشته اما خیلی زود و به دلیل نبود برنامه‌ریزی جای خود را به نگرانی و احتمالا ناامیدی از قهرمانی خواهد داد.

با توجه به اظهارات مهدی تاج در مدت زمان اخیر انتظار می‌رود کارلوس کی‌روش با صراحت کامل نظرات خود را در قبال این سخنان مطرح کند و اگر با تیم ملی قرارداد دارد در تهران حاضر شود و فعالیت‌هایش را از سر بگیرد. در غیر این صورت او می‌تواند نظرات رییس فدراسیون فوتبال را رد کند.

انتظار از مهدی تاج نیز این است که اگر قراردادی را با کی‌روش منعقد کرده است، بر اساس آن این مربی را به ایران فرابخواند تا بیش از این زمان علیه فوتبال ایران از دست ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تادیرنشدتمدیدبش

    • نور خدا

      اوف اوف حالم بهم میخوره ازین کی روش وتاج اخه تا کی...

    • بدون نام

      بره جهنم مردیکه دلال

    • ف.ازادبخت

      طوری معلومه ایشون سرمربی تیم ملی است وتا پول نگیرد نمیاد پولشو هم ازفیفا میگیره اونم حسابش توایران ومنتظره مشکل داشتن پول وتحریم واینحرفاش درست شه وگرنه رفته سرمربی کشورامریکایی میشه!

    • ایران

      ای خدا از آدمای کم حافظه این مردک قبلاهم تو ایران نبود و فقط یه ماه مونده به جام جهانی اومد یه تیم جمع کرد برد و یک اتوبوس پارک کرد جلو حریفاش،این موضوع تکراریه همون موقع علی کریمی اعتراض کرد که چطور این یارو با پول بیت المال داره کل دنیا رو می گرده و اصلا بازی های لیگ رو از نزدیک نگاه نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج