۷۶۴۲۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سلیمی: امیدوارم مدال طلا و نقره برای ایران باشد

وزنه‌بردار فوق سنگین وزن ایران گفت: فرق زیادی هم نمی‌کند من یا سعید طلا بگیریم، امیدوارم شرایط طوری پیش برود که مدال طلا و نقره برای ایران باشد.

خبرگزاری میزان: بهداد سلیمی درباره تمرینات خودش و آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در ماه‌های گذشته و به خصوص در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را انجام داده‌ام. شرایط خوب است و باید ببینیم که در مسابقات چه پیش می‌آید. ما که تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم و حالا منتظر هستیم تا رقابت‌ها آغاز شود.

وی در خصوص کسب مدال طلا و نقره توسط خودش و سعید علی حسینی، گفت: مردم از ما توقع دارند. همیشه نگاه‌ها روی سنگین وزن است. امیدوارم شرمنده مردم نشویم. ما تلاش می‌کنیم تا مدال بگیریم که رنگ آن طلایی باشد. هدف اصلی ما موفقیت ایران است.

فرق زیادی هم نمی‌کند من یا سعید طلا بگیریم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که مدال طلا و نقره برای ایران باشد. ما باید دل مردم را شاد کنیم و هم من، هم سعید و همه بچه‌ها هدفی غیر از این نخواهند داشت.

سلیمی درباره عملکرد کلی کاروان ورزشی ایران هم حرف زد و گفت: امیدوارم رکورد دوره قبل شکسته شود و ورزشکاران سایر رشته‌ها هم بتوانند مدال‌های خوشرنگی را کسب کنند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: به نسبت جایی که هستیم شرایط خوب است. من نمی‌دانم که امکانات باید چطور باشد. در هر صورت اتاق خوب، امکانات خوب و وضعیت غذایی شان هم که خوب است. در کل گله زیادی نیست. مگر چند روز اینجا هستیم؟ سالن تمرین ما نزدیک است، امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده‌اند. همه وسایل نو هستند و همین امکانات را خیلی‌ها ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج