جاباما
۷۶۴۲۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استکی: برخی‌ها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند

لژیونر هندبال ایران گفت: متاسفانه افرادی وجود دارند که تلاش می‌کنند از آب‌ گل‌آلود ماهی بگیرند.

خبرگزاری فارس: علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال پس از کسب عنوان پنجم ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: برادران استکی را نمی‌بخشم. نه باشگاهشان جواب ما را داد و نه خود این دو بازیکن به تلفن‌های من و حتی محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون که زمانی کاپیتان آنها بود پاسخ ندادند.

پیغام‌های آنها را در رسانه‌ها می‌خواندیم که نمی‌آیند. احترام به تیم ملی واجب است. مثل سایر بازیکنان از همان ابتدا به من توضیح می‌دادند. برای برادران استکی در سپاهان کم نگذاشته بودم و کار خوبی نکردند با من و هندبال بد کردند.

این اظهارات اما با واکنش‌هایی همراه بود و الله‌کرم استکی، لژیونر هندبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص صحبت‌های رئیس فدراسیون تصریح کرد: فکر می‌کنم نیاز باشد تا توضیحاتی ارائه کنم تا مردم بدانند چه اتفاقاتی درحال رخ دادن است. واقعیت این است که ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم تیم ملی را در بازی‌های آسیایی همراهی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی در تقویم فدراسیون جهانی نیست باشگاه‌ها باید اجازه بدهند که بازیکنان به تیم‌های ملی خود بروند یا نرود. این شرایط برای من و سجاد استکی هم وجود داشت. سرمربی تیم جدید ما اعلام کرد که ما می‌توانیم از ۱۹ تا ۲۶ آگوست در خدمت تیم ملی کشور خود باشیم و باشگاه هم در نامه‌ای این موضوع را به فدراسیون اعلام کرد.

استکی خاطرنشان کرد: من خودم هم با محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون صحبت کردم. او به ما گفت که جلساتی را با زوران، سرمربی تیم ملی برگزار کرده و سرمربی گفته که این بازیکنان در تاریخ‌های ذکر شده به درد تیم ملی نمی‌خورند، چون در این زمان کوتاه نمی‌توانند خود را با تیم هماهنگ کرده و از نظر اختلاف ساعت بین رومانی و اندونزی دچار مشکل می‌شوند.

من هم در این خصوص هم با رجبی و هم با کاستاراتوویچ به صورت مستقیم صحبت کردم و هیچ مشکلی وجود نداشت. شاید آقایان رحیمی را در جریان این صحبت‌ها قرار نداده‌اند.

لژیونر هندبال ایران افزود: تاسف می‌خورم برای افرادی که از این آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و فقط به فکر تفرقه‌افکنی و تخریب هندبال هستند. خدا شاهد است که صحبت‌هایم عین واقعیت است و هیچ چیزی کمتر یا بیشتر اتفاق نیفتاد.

شاید صحبت‌های رحیمی مبنی بر اینکه برادران استکی به هندبال بد کردند و کارشان قابل بخشش نیست هم درست باشد، اما متاسفانه این موضوع از اختیار ما خارج بود و باشگاه و سرمربی تصمیم‌گیرنده نهایی بودند.

وی گفت: البته نیاز می‌دانم به این نکته هم اشاره کنم که در مسابقات گذشته هم تیم ایران توانسته بود با حضور ما عنوان پنجم را کسب کند و امسال هم ملی‌پوشان با غیرتی که از خود نشان دادند توانستند همان عنوان را تکرار کنند؛ دمشان گرم. واقعاً باید از اعضای تیم ملی هندبال بخاطر زحماتی که کشیدند تشکر کنم.

امیدوارم هندبال ایران بتواند اسپانسر خوبی پیدا کند و لیگ داخلی دوباره به روزهای خوب خود برگردد تا در نهایت تیم ملی آماده‌تری داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج