۷۶۴۲۸۷
۵۷ نظر
۵۰۰۴
۵۷ نظر
۵۰۰۴
پ

طلایی: تنها گزینه برای حل مشکلات قالیباف است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: اصلاح طلبان به خوبی به این نکته واقف هستند که قالیباف به عنوان تنها گزینه برای حل مشکلات کشور و برون رفت کشور از وضعیت موجود است.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران با تأکید بر اهمیت شفاف‌سازی مالی در هر نهاد و ارگانی گفت: بنده بارها براین نکته تأکید کرده‌ام حسابرسی از هر مسئولی در حین انجام کار صورت بگیرد بسیار خوب است, چرا که ما قائل به شفافیت مالی و حسابرسی هستیم.

این‌که اگر در هر دستگاه یا نهادی فردی تخلف کرد باید مورد پیگرد قضایی و قانونی قرار بگیرد نیز بسیار پسندیده و به‌جاست و کسی نمی‌تواند منکر درستی این موضوع شود. آنچه در دوره مدیریت شهری قالیباف و شورای سوم و چهارم دنبال و بر آن تأکید می‌شد جلوگیری از وجود تخلف و به‌کارگیری تمهیداتی در راستای شفاف‌سازی و بستن روزنه‌های تخلف بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌دانند قالیباف تنها گزینه مدیریتی برای عبور از بحران‌های کشور است، گفت: مسیر و جهت‌گیری شورای سوم و چهارم و مدیریت قالیباف به‌سمتی بوده که از وقوع تخلف جلوگیری کند, بی‌شک حسابرسی‌های انجام‌ شده، مستندات موجود, تفریغ بودجه و حساب شرکت‌ها همه و همه بیانگر شفافی مالی در آن دوره است. در حالی که شفافیت بود متأسفانه بعضاً شاهد بهانه‌جویی‌ها و شیو‌ه‌هایی از پرونده‌سازی برای قالیباف از سوی جریانی هستیم که بعضاً کاری غیر از پرونده‌سازی ندارند.

با صراحت می‌توان گفت اصلی‌ترین دلیل تقابل و ضدیت و پرونده‌سازی برای قالیباف آن است که آنها به‌خوبی به این نکته واقف هستند که قالیباف به‌عنوان تنها گزینه برای حل مشکلات کشور و برون‌رفت کشور از وضعیت موجود است. این موضوع موجب پریشان‌خاطری برخی شده که حضور مدیریت جهادی منافع آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

طلایی هدف تخریب‌کنندگان را این‌گونه عنوان کرد: در جلسه و دیدار اخیری که با قالیباف داشتم ایشان به‌شدت معتقد به این موضوع بودند که می‌توان از تحریم‌های جدید فرصت‌های مناسبی برای کشور تولید کرد. قالیباف با ارائه برنامه سه‌ساله‌ای که می‌تواند تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کند به‌دنبال حل مسائل کشور و رفاه مردم است.

مسلماً فردی با چنین توانمندی و ظرفیتی که می‌تواند راهکارهایی برای عبور از بحران‌ها و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت داشته باشد نیاز امروز کشور است اما متأسفانه عده‌ای سودجو به‌دنبال تخریب این چهره هستند چرا که از برجسته و دیده شدن ایشان به‌شدت می‌هراسند.

این هراس از آن است که روزی قالیباف در مسند مسئولیت قرار نگیرد، بنابراین درراستای تخریب این چهره جهادی دست به پرونده‌سازی تحقیق و تفحص و انواع اتهام‌زنی‌ها می‌کنند تا این چهره خدوم را همواره در ابهامی نزد افکار عمومی نگاه دارند, مانند همان کاری که در مناظرات سال ۹۲ با ایشان صورت دادند.

عضو سابق شورای شهر خاطرنشان کرد: مسلماً چنین مدیری با چنین توانایی‌ای که می‌تواند ظرف سه سال تهدیدهای دشمن را برای کشور تبدیل به فرصت کند و کارنامه وی نیز مؤید این توانایی است و نشان داده که قالیباف در قالب مدیریت جهادی می‌تواند پاسخگوی نیازها باشد عده‌ای به‌تنگ آمده و از مسئولیت وی می‌هراسند بنابراین با اذعان به این موضوع که فرصت‌طلبی‌ها و رانت‌خواری‌های‌شان زیر سؤال می‌رود.

و جلوی آنها گرفته می‌شود به مدیریت جهادی می‌تازند. مسلماً مدیران جهادی مانع رانت‌خوارانی می‌شوند که با ارز دولتی خون مردم را در شیشه می‌کنند و میلیاردها تومان رانت می‌خورند.

طلایی با ذکر این نکته که خدمت‌رسانی قالیباف دلیل تخریب وی شده است، عنوان کرد: این دوستان به‌خوبی واقفند با حضور مدیران جهادی چنین میدان‌هایی از آنها گرفته می‌شود؛ بنابراین مانع رسالت جهادی مدیران جهادگر می‌شوند. کماکان اعتقاد من این است که جلوگیری از روی کار آمدن مدیریتی با تفکر جهادی و انقلابی و کارنامه‌‌اش نشان‌دهنده موفقیت در مسئولیت‌های گذشته است.

این موضوع منجر به روی برگرداندن عده‌ای شده که تاب دیدن مدیریت جهادی را ندارند. این موضوع برای الآن یا گذشته نیست درواقع تا زمانی که رانت‌خواران احساس کنند که قالیباف بنا دارد در عرصه مسئولیت خدمت‌رسان مردم باشد علیه وی دست به کارهایی می‌زنند که بسیار شرم‌آور است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شورای چهارم این نکته را تأیید کرد و گفت: در شورای چهارم روزی از یکی از دوستان اصلاح‌طلب و همکار شورا علت این‌همه هجمه و تخریب قالیباف را سؤال کردم ایشان به من در یک جمله عجیب گفت: "شما که با قالیباف در تماس هستید به وی بگویید تنها یک جمله بگوید که «من قصد رئیس‌جمهور شدن ندارم»! تمام مسائل ما با ایشان حل می‌شود"! این موضوع نه‌تنها برای قالیباف بلکه برای مدیران باصلاحیت و توانمند از سوی منفعت‌طلبان دنبال می‌شود، پرونده‌سازی, تهمت و افترابخشی از فعالیتهای علیه مدیریت جهادی است.

طلایی با تصریح به تمرکز مدیریت شهری جدید بر پرونده‌سازی علیه مدیریت قالیباف گفت: متأسفانه ما همواره شاهد برچسب‌زنی و تهمت‌پراکنی و تخریب چهره‌هایی که برای مردم کار می‌کنند هستیم و خواهیم بود. اگر کسی سندی دال بر فساد دارد با سند حرف بزند وگرنه اتهام‌زنی و مطرح کردن موضوعی مثل تحقیق و تفحص در مجلس کار ساده‌ای است.

وقتی نیرویی در شهرداری به من می‌گوید "در یک سال گذشته توسط یکی از مدیران شورای پنجم که در شهرداری هم مسئولیت گرفته فقط مأمور به پرونده‌سازی علیه مدیریت قالیباف شده‌ایم" چه باید گفت به کسانی که یک سال از وقت دستگاهی مثل شورا و شهرداری را که هم‌عرض دولت است می‌گیرند تا به‌جای کار و خدمات‌رسانی نیروها برای مدیران سابق پرونده‌سازی کنند!

متأسفانه این شیوه برخورد با مدیران جهادی است که زندگی و عمر خود را وقف خدمت به مردم کردند اما به‌جرم کارآمدی و این‌که مدیری انقلابی و جهادی هستند, به‌دلیل اینکه تفکر، اندیشه و عمل حزب‌اللهی دارند و ادا در نمی‌آورند مورد تاخت‌وتاز کسانی قرار می‌گیرند که منافعشان با وجود آنها در معرض خطر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه گول هیچ جناحی رانمیخوریم رأی دادن تمام

      پاسخ ها

      • حسن

        به افراد رای بدین نه به جناح ها
        در گزینه های سال 92 انصافا قالیباف بیشترین
        توانمندی را داشت
        من سال 92 هم دوستان اصلاح طلبم را توصیه کردم و هم اصولگرا
        جالبه اصلاح طلبا گفتند شهر تهران رو ویرانه کرده بودجه ها رو بالا کشیده
        اصولگرا ها گفتند در میان همه گزینه ها از همه اصلاح طلب تر است و ما را به اصلاح طلبان می فروشد
        هر دو نظر هم توهمی بیش نیست

      • بدون نام

        یعنی از چله به چاه بیافتیم؟

      • بدون نام

        قالیباف افتضاحات شهرداری رو فعلا جواب بده

    • abitarin

      و لابد شما هم بهترین وزیر کشور

    • بدون نام

      قاليباف شهرداري را با بدهي به اندازه بدهي كل كشور تحويل داد و رفت ....!!!
      حالا ميخواد كشور و اداره كنه ....!!!!

      پاسخ ها

      • مرتضی

        یک عده رقیب برای تخریب فقط یک چیزی میگن و مردم ساده هم باور میکنن
        یکساله شورای و شهردار جدید اومدن اما جز حرف های رقابتی هیچ سند و مدرکی رو نکردن

    • محمد

      اقای طلایی پس چرا ایشان را حذف کردید .عمدا می خواستید روحانی رییس جمهور شود تا همه کاسه کوزه ها راسر او بشکنید .

    • بدون نام

      یه چیزی همیشه وجودداره به اسم ظرفیت. اول باید ظرفیت هرکسی چققدر جا داره

    • بدون نام

      چندسال گند زدین به تهران بس نیست؟شرم بر شماها

      پاسخ ها

      • مرتضی

        میشه دقیقا بگین چه گندی؟؟؟
        حتما این همه خط مترو و پل و بزرگراه تو دل تهران و پارک و بی آر تی و اینها از نظر شما گند زدنه

    • قلی

      شما هم جهاد گر خوبی هستی .. آباد گر هم هستی ..پایدار هم خواهی بود ...اونوقت در مدیریت ایشان ..شما کجایی معاونت. وزارت .شهرداری ..بالاخره تنهایش که نمیگذاری....

    • بدون نام

      مديريت همه شما را ملت ديده اند ........
      مردم بهترين هاي شما را انتخاب كردن اين اوضامونه
      همه تون به فكر گرفتن پست و مقام و سياسي بازي هستيد ؟!!!!
      هيچكدوم به فكر ملت و كشور نبوديد و نيستيد و نخواهيد بود

    • بدون نام

      منتظر عمل اطلاح طلبان بو دیم. کارشان فقط حرف و پرونده سازی. شد. متأسفم برای رأیی که دادم.
      البته مردم آگاه شدند که دیگر گول قول و قرار های سر خرمن نخورند. شهرداران جدید بکی پس از دیگری دنبال رفتن هستند تا کار !!! نتیجه تهمت ها هم هیچ. فقط ناکوت کردن مدیران کارآمد و انقلابی. بفرمایید ثمره ی. گروه بازیها.

    • بدون نام

      یه طایفه فاسد افتادن به جون ملت و مملکت ول کن هم نیستند

    • امان الله خان

      این مدیرانتابیرون از کارمدیریتی هستندمیگویند همه کار میشود وراه برون رفت فلان وفلان است نمونه اش احمدی نؤاد حسن روحانی قالیباف باآنهمه بدهی باز هم ازرونمیرود بابا شما چهل سال کارکردید خوب وبدبروید بگذارید جوانتر ها بیایند همبن آقای کرباسیان گفت من اززمان نفت هفت ذلاری بودم آقا عزیز ومدیرمحترم شمابازنشسته شدید اجازه دهیددیگران هم خدمت کنند مملکت که ارثیه پدرتان نبوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خان،اقایان دلواپس نمیزارن جوانان وارد بشن و گرنه اصلاحات که چیزی واسه رد صلاحیت دستش نیست
        تنها عیب اصلاحات اینه که با مردم رو راست نیستند،همش به خاطر منافع نظام حقایق رو نمیگن در صورتی که با نگفتنشون به مردم و نظام بد میکنن،روحانی چرا مشکلات و به مردم نمیگه؟روحانی چرا شهامت گفتن حقیقت و نداره؟

    • اميد

      شماهم معاون قاليباف بشي ديگه تمام مشكلات كشورحل ميشه!!قاليباف بهتره درموردريخت وپاش درشهرداري توضيح بده.

    • بدون نام

      آقای برنزی خجالت چیز خوبی بعضی وقت ها بهش سر بزنی خدا وکیلی از این آدم مدیر رویایی نساز که امثال خود تو بیایید و دو باره بخور و بخور راه بندازی از راه کار داره و دلسوز انقلاب و مردم ارایه بده میخواهی ریس چموش رو برداریم و بعد بگوید فرصت بهش بدیم آخرش هم هیچ مواظب اظهار فضل های خودمون باشیم

    • بدون نام

      بله..مملکت به یک محمدباقر خان که شهردار بوده و دکترم هست صد و بیست درصد نیاز داره

    • بدون نام

      احمدی نجات

    • علیرضا

      درود بر دکتر قالیباف

    • بدون نام

      اصلی ترین مشکل ملت ایران وجود قالی باف و هم طیفیهایش است اصلاسواد مدیریت در وجود این افراد امثالهم خنده دار بی معنی است فقط چاقو ...

      پاسخ ها

      • مرتضی

        حتما الان طیف شما که در راس امور هستن کاملا سواد دارن که اوضاع مون رو به اینجا رسوندن

    • بدون نام

      قرار ایشون چه معجزه ای انجام بدن بعضی حرفها مصداق رویا پردازیه

      پاسخ ها

      • محمد باقر قالیباف

        اقدام و مدیریت جهادی که در دولت شیخ وجود ندارد

    • بدون نام

      آقای طلایی باوجود 4 درصدی ها ایشان بازهم توانایی 96 درصدرادارند؟

    • سیامک

      این را میتوان بهترین وبزرگترین وخنده دارترین جک امسال دانست

    • بدون نام

      اره جون مادرت تو گفتی وما باور کردیم.خوب برای خودت میبری ومیدوزی.اخر مگر مردم مثل خودت ابله هستند .ان فرد چگونه به شما میگه که ما دریم برای شما پرونده سازی میکنیم ویا ان اصلاح طلب اینقدر ساده هست که مسائل پشت پرده را به شما بگه .مگر شما کی هستید که همه پیش شما اعتراف میکنند.و......برو خودتو ومردمو چه فرض کردید .

    • سجاد

      بله تنها گزینه جناب قالیباف هست. ولی برای بدبختی بیشتر و فساد و رانت بیشتر.
      اگر به بدهی 53هزار میلیاردی دوران شهرداری قالیباف و افردای چون سردار عیسی شریفی قائم مقام جناب قالیباف اندک تاملی بکنیم. باز هم میتونیم بگیم تنها ناجی قالیباف هست؟

    • شهرام

      نه برادر . ما حاضریم توی بحران بمونیم . خیلی ممنونم از پیشنهادتون

    • بدون نام

      دوران تان به سر آمده ، بیخودی برای رسیدن به آن تلاش نکنید .

      پاسخ ها

      • حسن

        چند نفر رو که دورانشان سر نیامده است به ما معرفی کنید

    • بدون نام

      اقا طلایی کارنامه تو و فالیباف هم مشخص است..حتما انوقت یه وزارت هم به تو میرسد...چاپلوسی هم اندازه ای دارد جیگر

    • علی

      همینکه از تحریم فرصت بسازیم نشان دهنده شعاری بودن و ناآگاهی کامل از شرایط جهانی و روابط بین کشورها میباشد شما یک نمونه از کشوری نام ببرید که در تحریم به رشد و شکوفایی و ایجاد رفاه رسیده باشد

      پاسخ ها

      • حسن

        قطعا در تحریم پیشرفت و رفاه ایجاد نخواهد شد ولی شما چند کشور مثال بزن که با تسلیم و دست کشیدن از ایدئولوژی به سعادت رسیده باشد
        ژاپن رو مثال نزنید اصلا مشکل ژاپن با متفقین گردنکشی و تجاوز خودش بود
        جنگ ژاپن برای ایدئولوژی نبود

    • بدون نام

      درود دقزقا راست میگه نجومی بگیران ازقالیباف ایرادمیگیرن پس بدونید ریگی تو کفششونه

    • بدون نام

      معلومه سبیلت را خوب چرب میکرد

    • بدون نام

      سردار از سردار حمایت میکنه فقط اهنگران این وسط نوحه بخونه

    • علی

      خیلی تهران را آباد کرد که حالا بخواهد مملکت را درست کند واقعا که

    • بدون نام

      همه رو لوله کن. اون بجای شهردار شدن باید تاسیساتی می شد

    • بدون نام

      کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی قالیباف اول گندیدکه زده را ترمیم کنه بعد ادعای حل مشکلات یکفقره اش املاک نجومی را که یادتونه

    • بدون نام

      حالا ایشون یه زمانی که چکمه پوش بودند در این تصمیم تاثیر داره !؟

    • سعید

      زنده باد قالیباف این مرد بزرگوار اگر رئیس جمهور بود الان خیلی بهتر میشد زندگی کرد

    • بدون نام

      تو یکی گمشو، که وقتی تو شورای شهر بودی هیچ کار مفیدی انجام ندادی همان طور که رئیس پلیس بودی هیچ گلی به سر ملت نزدی حالا نمی خواد مدافع قالیباف باشی که یکی از خودتان است و می خواهید بخور بخور راه بیاندازید، اینم تو گوشت فرو کن که نظامی جماعت هیچ موقع رای نمی آورد چون که ملت از نظامی جماعت بدش می آید،کم از دست شما ها نکشیده ایم ، ثالثا کشور تا به الان دست فارس زبان ها بوده باید از این به بعد دست ترک زبان بیافتد

    • بدون نام

      ایکاش در سال ٩٢ ایشان در رأس دولت قرار می گرفتند. ما قربانی انتخاب های اشتباه و انتخاب های اشتباه تر هستیم.

    • بدون نام

      البته حل مشکل شما نه مردم

    • دانیال

      قالیباف که پررررررررر.

    • بدون نام

      در ایران قدرت به گونه ای است که هر کس کاندیدا شود به شدت تخریب می شود.
      دیکته ننوشته هم که غلط ندارد، این بنده خدا کلی کار کرده جا زیاد داره بشه از توش یک چیزی پیدا کنند و پیراهن عثمان کنند.

    • مهران

      طلایی و قالیباف حتی به درد لبو فروشی هم نمی خورند چه رسد حالا بیان مملکت رو اداره کنند.

    • بدون نام

      هنوز زوده که مردم قدرتو بدونن سردار..
      مردم رو در خواب و خیالاتشون تنها بذار..من که میدونم تو چه کارهایی کردی...ازت ممنونم..

    • لشکری

      ای کاش قالیباف می بود ولی افسوس

    • بدون نام

      شما چرا سنگ قالیباف را به سینه میزنی شما دیگه اندازه کافی در نیروی انتظامی ودو دوره در شورای شهر وشهرداری خدمت کردید و حالا اجازه عرض اندام به جوانان بدهید آقای طلایی عزیز الحمدلله شما هم 3تا جوان دارید اجازه بدید جوانان یه خودی نشان بدن ما که نسل دهه پنجاه که سوختیم وفسیل شدیم لااقل به دهه شصت که بیشتر هم فرزندان خودتان هستن رحم کنید واجازه بدید این عزیزان هم مثل شما به مردم خدمت کنن

    • بدون نام

      آقای طلایی امشب آقای شهردار در شبکه 5فرمودند کل شهرداری 15هزار پست کامندی بوده که در دوره شما وآقای قالیباف 115هزار استخدام شده که بدون آزمون و تخصص به کار گمارده شده‌اند لطفا برای شفاف سازی فرمائید

    • بدون نام

      این خانه که ویرانه است قایباف هم بیاد بقیه اش رو خراب کنه

    • بدون نام

      برترینها ساندیسیه ببین من کی گفتم

    • بدون نام

      اقا حسن اصلا میدونی اصلاح طلب و اصولگرا چیه!؟قالیباف یکی از اصولگرایان افراطیست،چه بلای سر شهرداری تهران اورد؟ا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج