۷۶۴۳۱۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

خنثی شدن تحرکات گروه‌های ضدانقلاب در مرز‌ها

فرمانده ناجا گفت: به لطف خدا، هوشیاری نیروهای مسلح و مرزبانان غیور ناجا، تحرکات گروه های مختلف و ضدانقلاب همواره در جدار مرزها خنثی شده است.

خبرگزاری ایلنا: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در ادامه سفر به استان کرمانشاه از مرز و بازارچه مرزی سومار، پاسگاه مرزی سه تپان و میان تنگ بازدید و به یادمان شهدای سومار ادای احترام کرد.

فرمانده ناجا در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن ۸۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خشکی و همسایگی با کشورهای مختلف، از امنیت مطلوبی برخوردار است.

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: به لطف خدا، هوشیاری نیروهای مسلح و مرزبانان غیور ناجا، تحرکات گروه های مختلف و ضدانقلاب همواره در جدار مرزها خنثی شده اند.

سردار اشتری، روحیه و آمادگی مرزبانان را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدوارم با حضور خود در این منطقه و بازدید از تعدادی پاسگاه ها بتوانیم مشکلات احتمالی را در حد توان رفع کنیم.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: تلاش های مجاهدانه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و همچنین مرزنشینان که در کنار نیروهای مرزبانی برای پاسداری، حراست و تامین امنیت مرزها تلاش می کنند، قابل تقدیر است؛ با هوشیاری و همت این عزیزان خدشه ای به امنیت کشور وارد نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در کنار خنثی کردن تحرکات منافقین بیزحمت تحرکات برادران عراقی رو هم خنثی کنید که به بهانه گردشگری و زیارت وارد کشورمان میشوند و تعدادی در مشهد به جای زیارت از دختران و زنان ایرانی سو استفاده میکنند و تعدادی دنبال خرید زمین ها و خانه های شمال هستند و بیشتر آنها هم با طلوع خورشید در مرزهای ایران صف میکشند برای چپاول روزی ملت در بند و تحریم و فلک زده ایران ، برادران عراقی دقیقا همان کاری را با ایران و ایرانی میکنند که اسرائیل با فلسطینیان کرد ، اگر واقعا با دشمن میخواهید بجنگید این فرصت طلبها هم به نوعی دشمن به حساب می آیند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وهمچنین افغانیاهم مثل اونهاوخطرناکتکاری کنیدوگرنه ایران وایرانی نابودمیشنر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج