۷۶۴۳۹۵
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

«صید صنعتی از سوی چینی‌ها» تایید نشد

نماینده مردم بندرلنگه گفت: برای روشن شدن موضوع صید غیرمجاز توسط چینی‌ها به اتفاق معاون صید سازمان شیلات، ۴ روز در تمامی بنادر صیادی حضور پیدا کردیم و با صیادان صحبت‌هایی را به‌صورت رودررو داشتیم، کسی اعلام و تائید نکرد که توسط چینی‌ها صید صنعتی صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم بندرلنگه گفت: برای روشن شدن موضوع صید غیرمجاز توسط چینی‌ها به اتفاق معاون صید سازمان شیلات، ۴ روز در تمامی بنادر صیادی حضور پیدا کردیم و با صیادان صحبت‌هایی را به‌صورت رودررو داشتیم، کسی اعلام و تائید نکرد که توسط چینی‌ها صید صنعتی صورت می‌گیرد.

‌ناصر شریفی اظهار داشت: همواره و پیوسته مدافع حقوق مردمم هستم و خواهم بود و آن چیزی که برای بنده به‌عنوان فرزند هرمزگان اهمیت دارد، حفاظت و صیانت از حقوق مردم استان هرمزگان است.

وی با انتقاد از اینکه برخی رسانه‌ها سخنانم را بریده‌بریده منتشر می‌کنند، اظهار کرد: در خصوص فعالیت کشتی‌های چینی که این روزها سروصدا کرده است، وزیر جهاد کشاورزی روز گذشته(چهارم شهریور) در مجلس حضور یافت و مفصل با وی صحبت کردم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر سر منافع مردم و صیادان هرمزگانی و نادیده گرفته شدنشان، تضییع و اجحاف آن با کسی تعارف ندارد، عنوان کرد: در مباحث فنی این موضوع مفصل صحبت کردم و آن چیزی که می‌ماند به‌عنوان دغدغه مردم و صیادان نحوه صید این کشتی‌هاست و تخلفاتی که ممکن است به عدم رعایت صید در عمق ۲۰۰ متر رخ دهد که تذکرات لازم داده شد.

شریفی با اشاره به اینکه در خصوص نحوه صید این کشتی‌ها با وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور صحبت کردم، اضافه کرد: این نگرانی و دغدغه در خصوص نحوه صید، چگونگی قرارداد این کشتی‌ها و کلیت موضوع از سوی مسئولان ذی‌ربط پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه اگر نحوه صید این کشتی‌ها به‌گونه‌ای باشد که هم زیستگاه ماهیان را نابود کند و در آینده لطمات جبران‌ناپذیری به منابع آبزیان خلیج‌فارس و دریای عمان وارد کند، به‌طور حتم از مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گرفته تا استاندار هرمزگان به این موضوع ورود خواهند کرد، عنوان کرد: در حال پیگیری و بررسی این موضوع هستیم و روز گذشته نمایندگان صیادان غرب هرمزگان در مجلس حاضر بودند و دغدغه‌های آن‌ها را شنیدیم و باید تمامی جوانب را بررسی کنیم.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای روشن شدن موضوع صید غیرمجاز توسط چینی‌ها از معاون صید سازمان شیلات دعوت شد و ۴ روز به حوزه انتخابیه رفتیم، در تمامی بنادر صیادی حضور پیدا کردیم و با صیادان صحبت‌هایی را به‌صورت رودررو داشتیم، کسی اعلام و تائید نکرد که توسط چینی‌ها صید صنعتی صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      تو گفتی ما هم باور کردیم.پس این کلیپ ها که از کشتی های چینی گرفتن الکی هست.بابا جمع کنید این بساطتون رو.من بچه جنوبم هنوز نتونستم یک کیلو ماهی و میگو بخرم.کاری به سر مردم آوردین که داخل مایحتاج خودشونم موندن

    • بدون نام

      ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است

    • بدون نام

      دروغ..هوناق.نیس.که وی گلوی آدمهای دروغگوبزنه.
      صیادا ن منطقه رانابودکردین.خدانابودتان کنه

    • بدون نام

      کسی به اخبار اینجا که همش جهت دار هست و دقیقه به دقیقه تکذیب می شود اهمیت نمی ده، چون اگر راستش را بگویند کار همشون ساخته است. یعنی چی؟ کدوم کشور اجازه این کار را می دهد؟ قرار داد ترکمانچای تکرار شده.

    • بدون نام

      این کشتیهای چینی به صورت کاملا سنتی و گیاهی در عمق دویست متری شخم میزنند و صید صنعتی اصلا صحت ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج