۷۶۴۴۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تهیه‌کنندگی علی عطشانی در هالیوود

علی عطشانی تهیه‌کننده جدیدترین فیلم یکی از کارگردانان معروف سینمای انگلستان در هالیوود شد.

بانی فیلم: علی عطشانی تهیه‌کننده جدیدترین فیلم یکی از کارگردانان معروف سینمای انگلستان در هالیوود شد.

تهیه‌کنندگی علی عطشانی در هالیوود

به گزارش رسیده، روزنامه گاردین نوشت: علی عطشانی که چندی پیش ساخت فیلم «۱st Born» (اولین تولد) را در هالیوود به پایان رسانده، تهیه‌کنندگی فیلم جدید تونی کی کارگردان مطرح انگلستان با عنوان «۲nd Born» (دومین تولد) را به همراه سم خوزه بر عهده گرفت.

تونی کی یکی از کارگردانان معروف دنیاست که تاکنون ۶ بار جایزه گرمی دریافت کرده و بارها جوایز انجمن‌های منتقدین جهان را از آن خود کرده است. او کارگردانی فیلم مشهور «تاریخ مجهول آمریکا» American History X) ) را در کارنامه خود دارد.

فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) در حال حاضر مراحل پیش تولید را سپری می‌کند و فیلمبرداری آن در فصل زمستان در نیوجرسی آغاز خواهد شد.

برخی از بازیگران فیلم «۱st Born» (اولین تولد) ساخته علی عطشانی (که این روزها فیلم سینمایی «کاتیوشا» را در ایران روی پرده سینماها دارد) در این فیلم نیز حضور دارند و تعدادی بازیگر جدید نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

در فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) برای اولین بار در دنیا یک ربات هوش مصنوعی که شبیه انسان است و مثل انسان احساس دارد و می تواند همچون انسان تصمیم‌گیری و رفتار کند، به کار گرفته شده و قرار است یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کند.

پیش از این استنلی کوبریک و جورج لوکاس کارگردان فیلم «جنگ ستاره‌ای» تلاش کردند که یک فیلم را با ربات واقعی بسازند اما به دلیل در دسترس نبودن تکنولوژی روز در آن زمان، موفق نشده‌اند و حالا کمپانی LA indipendent film و American Brightlight Film Productions موفق شده یکی از معروف‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی که دقیقا با انسان شبیه‌سازی شده را برای ایفای نقش در فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) استخدام کند.

خبر آغاز پیش تولید فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) یکی از مهم‌ترین خبرهای روز اخیر در سطح دنیا بوده که مورد توجه تمام خبرگزاری‌های مطرح دنیا و قرار گرفته به نحوی که دو روز پیاپی خبر صفحه اول روزنامه گاردین انگلستان بوده است.

همچنین خبرگزاری‌هایی از سراسر جهان همچون استرالیا، فرانسه، انگلستان و… این خبر را منعکس کرده‌اند.

علاوه بر این کمپانی‌هایی که در رابطه با هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند و همچنین کمپانی‌هایی که غول‌های بازی‌های کامپیوتری هستند خبر ساخت فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای این حوزه مطرح کرده‌اند.

طرفداران فیلم‌های تخیلی همچون جنگ ستارگان نیز از جمله کسانی هستند که به این خبر واکنش نشان داده و آن را در صفحات مجازی منتشر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج