۷۶۴۴۲۱
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

قیمت شیرینی چه تغییری می‌کند؟

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی و کافه قنادی گفت: پسته که دو ماه پیش کیلویی ۷۰ هزار تومان توسط قنادی‌ها خریداری می‌شد در حال حاضر به ۲۸۰ هزار تومان رسیده است که ۴۰۰ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

ایلنا نوشت: رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی و کافه قنادی گفت: پسته که دو ماه پیش کیلویی ۷۰ هزار تومان توسط قنادی‌ها خریداری می‌شد در حال حاضر به ۲۸۰ هزار تومان رسیده است که ۴۰۰ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

علی بهره‌مند در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه قنادی‌ها اظهار کرد: در زمینه مواد اولیه افزایش قیمت بسیار زیادی داشتیم و بالای ۵۰ درصد در تمام مواد اولیه افزایش قیمت داشتیم. برخی مواد اولیه هم مانند روغن در بازار کاهش داشته و سخت پیدا می‌کنیم.

وی افزود: روغن هر ۱۶ کیلویی را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان در بازار تهیه می‌کنیم که به سختی هم یافت می‌شود. پسته که دو ماه پیش کیلویی ۷۰ هزار تومان توسط قنادی‌ها خریداری می‌شد در حال حاضر به ۲۸۰ هزار تومان رسیده است که ۴۰۰ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی و کافه قنادی در ادامه تصریح کرد: پودر کنجد، پودر پسته و پودر کاکائو همه بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

بهره‌مند در رابطه با میزان فروش قنادی‌ها عنوان کرد: فروش شیرینی به میزان قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است و با این افزایش قیمت‌ها مردم تنها در مناسبت‌ها می‌توانند از شیرین و شکلات استفاده کنند.

وی با اشاره به داخلی بودن روغن موجود در بازار تشریح کرد: مواد خام روغن احتمال وارداتی بودن دارد اما روغن موجود در بازار تولید کشور است. شکر و کنجد هم افزایش قیمت داشته و پودر کاکائو از کیلویی ۱۵ تومان به ۵۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی و کافه قنادی افزود: با این وضع تهیه مواد اولیه هم به سختی انجام می‌شود و قنادی با مشکل مواجه هستند. جعبه شیرینی هم سه برابر افزایش قیمت داشته و به کیلویی ۱۵ هزار تومان رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی مچکریم شیرینی را هم از دهن مردم بریدی.
      مجلس اگر روحانی را استیضاح نکند در ظلم ظالمان شریک است و باید پاسخگو باشد

    • بدون نام

      بی خیال قیمتها همه ازادند هرجوری میتوانندپدرمردم رادربیاورند نمونه اش خرج کارخیاطی ها اغلبش ایرانی است ویکدفعه قیمتش سه برابرشده ....

    • بی نام

      خدا ریشتونو بخشکونه

    • بهروز

      سلام من یک فتادم و مغازه دارم اصلا با این حال نمیشه کاسبی کرد قیمت خیلی بده بالا مردم توان خرید ندارن با قیمت حال رسیدیم خط قرمز همش از جیب داریم میخوریم

    • م.ک

      فقط روحانی نیس ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج