جاباما
۷۶۴۴۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار پلیس به تماشاگران استقلال

جانشین فرمانده یگان ویژه پلیس پایتخت از آماده باش یگان ویژه برای دیدار امشب دو تیم استقلال و السد خبر داد و به هواداران این تیم توصیه کرد که با رفتارهای خود باعث محرومیت استقلال نشوند.

ایسنا: سرهنگ محمدابراهیم سلمانی با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و السد که امشب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: همکاران من در یگان ویژه از روز گذشته در اطراف ورزشگاه حضور داشته و با توجه به اینکه برخی از تماشاگران از شب گذشته به ورزشگاه آمده بودند با همکاری عوامل کلانتری نسبت به تامین امنیت آنان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دیگر استقرار یگان ویژه از ساعت ۷ صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، تصریح کرد: از حدود یک ساعت پیش یعنی از ساعت ۱۲ امروز درهای استادیوم آزادی به روی تماشاگران باز شده است.

سرهنگ سلمانی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و AFC برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسه تأکیداتی صورت گرفت و البته لازم است که تماشاگران نیز مواردی را رعایت کنند از جمله آنکه حمل هر گونه اشیاء ممنوعه و نیز اقلامی که امکان پرتاب آن وجود داشته باشد از سوی هواداران ممنوع است.

وی با بیان اینکه استفاده از لیزر نیز جزء اقلام ممنوعه به حساب می‌آید، گفت: در صورتی که هواداران از این اقلام استفاده کرده و آن را به کار ببرند تیم استقلال از سوی فدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت و جریمه روبرو خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برد تیم استقلال در بازی امروز سبب میزبانی این تیم در بازی بعدی نیز خواهد شد. بنابراین لازم است هواداران طوری رفتار کنند که سبب محرومیت تیم‌شان نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج