۷۶۴۵۷۴
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

چمران: مجلس نمی‌خواهد دولت را زیر فشار بگذارد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: الان مقداری کشورمان دچار بی‌برنامگی است، در حالی که باید برای تمام جزئیات و فروش نفت و چگونگی پس گرفتن پول نفت، برنامه‌های خاصی وجود داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: الان مقداری کشورمان دچار بی‌برنامگی است، در حالی که باید برای تمام جزئیات و فروش نفت و چگونگی پس گرفتن پول نفت، برنامه‌های خاصی وجود داشته باشد.

مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز کمیته‌های اقشار جمنا با اشاره به طرح سوال مجلس از رئیس‌جمهور اظهار کرد: فکر می‌کنم عاقلانه‌ترین و منطقی‌ترین کار این است که هم مجلس و هم دولت براساس منطق و واقعیت‌ها راه خود را دنبال کنند و کرامت هردو که دو رکن مهم کشورمان هستند به خوبی حفظ شود.

وی افزود: هم مجلس سوال‌هایی که کرده در آن دغدغه معیشت مردم و مسائل سیاسی و اقتصادی کشورمان را داشته و هم رئیس‌جمهوری باید براساس منطق و احترام متقابل کار خود را انجام دهد و فکر می‌کنم اگر بر اساس همین منطق جلو بروند جلسه خوبی شکل بگیرد.

وی با بیان این‌که «الان مقداری کشورمان دچار بی برنامگی است»، گفت: در مورد تحریم ها چه برنامه خاصی وجود دارد؟ درست است که چیزهایی تنظیم شده اما برای تمام جزئیات و فروش نفت و چگونگی پس گرفتن پول نفت باید برنامه‌های خاصی داشته باشند.

قاعدتا دولت اگر این کار را کرده یا می‌خواهد انجام دهد گفتنش برای نمایندگان مجلس و مردم می‌تواند آرامش‌بخش باشد تا مردم نیز امیدوار شوند و نبینند که روز به روز زندگی‌شان سیر قهقرایی را طی می‌کند.

چمران در پایان تاکید کرد: نمایندگان مجلس نمی‌خواهند که دولت را زیر فشار بگذارند بلکه می خواهند کمکش کنند و دولت هم باید مجلس را به کمک بطلبد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      مقداری بی برنامگی؟!مملکت رو آب برده. چی میگی پدر آمرزیده. مگه آبرو وحرمت وکرامتی هم برای دولت ومجلس مونده؟! شما ها اینقدر ضعف پیش همدیگه دارین که هیچکدومتون جرات ندارین کس دیگه ای تونو زیر سوال ببرین. اینه که همیشه همدیگه رو تبرئه میکنین وبازهم به چپاول در کنار هم ادامه میدین. شما الان میترسین فردا روحانی پته تونو روآب بریزه که هی دم از احترام وحرمت میزنین. کسی حرمت داره که به مملکتش خدمت کرده باشه نه اون کسیکه مملکت رو به باد فنا داده.

    • بدون نام

      برو عامو تو با شش کلاس سواد اومدی یه جفایی به هشتاد میلیون کردی، سهمی هم نداشتی وشوربختانه بردی الان نظر نه که داغ رو تازه ... نمایندگان فشار بیارند!؟ ... میکنن چنان رهبر سیلی بر صورتشون میزنه که خودشون شوکه بشوند؛ ضمنا مردم از شما خواستند یا نمایندگان که جای اونها حرف بزنی؟ حد خودتو نگه دار اقای چمران شما جایگاه و منسب دولتی نداری وباید طبق قانون از اخبار باخبر باشی نه از دستهای پنهان !!

    • ایران

      اینم خوب نون دادششو میخوره

    • بدون نام

      فشار بریای چی ؟؟؟ وقتی با هم میخورن و میبرن

    • ایران امن

      با این که به روحانی رای دادم ولی الان که اوضاع کشور رو این قدر بی سرو سامان میبینم که از سنگ و دیوار صدا در میاد ولی از روحانی که پشتوانه ۲۴ملیون رای رو داره صدای در نمیاد از رای خودم به روحانی پشیمانم کاش اصلا در انتخابات شرکت نمی کردم یا رای سفید میدادم
      آرزو میکنم به سرنوشت دوتا وزیر که استیضاح شدن و رفتن
      اینم بره که دیگه برنگرده به حق قرآن
      و آن شاالله تو انتخابات زود هنگام چند وقت دیگه خود مقام عظما یکی رو به عنوان رئیس جمهور تایید کنن که واسه ملت کار کنه

    • POOMPE

      چمران جان با هم هستن شما چی فکر کردی چاقو دسته خودش را نمیگیرد.

    • بدون نام

      آقای چمران خواهشن شما دیگه چیزی نگو .....

    • بدون نام

      کدام مجلس اینهمه بدبختی زیر سر مجلس است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج