۷۶۴۶۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منچستریونایتد در خانه تحقیر شد

شیاطین سرخ در خانه خودشان شکست سنگینی را پذیرفتند.

ورزش سه: منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل تاتنهام با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

شاگردان ژوزه مورینیو که در نیمه اول نمایش خوبی داشتند، در نیمه دوم سه بار دروازه شان را مقابل تاتنهام باز شده دیدند و به این ترتیب، دومین شکست فصل را در هفته سوم متحمل شدند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. ارسال آنتونیو والنسیا به محوطه جریمه تاتنهام، با اشتباه مدافعان این تیم همراه شد و این فرصتی در اختیار فِرِد قرار داد اما ضربه او، راهی به چهارچوب دروازه هوگو لوریس پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقیقه ۹، ارسال اریک دایر، می توانست اولین خطر جدی تاتنهام را به همراه داشته باشد اما دنی رُز نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

چند دقیقه بعد، اشتباه دنی رز می توانست به اولین گل بازی منجر شود. پاس رو به عقب او به روملو لوکاکو رسید و مهاجم بلژیکی منچستریونایتد توانست لوریس را پشت سر بگذارد اما ضربه او از کنار دروازه تاتنهام به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

منچستریونایتد در خانه تحقیر شد

در دقیقه 19، همکاری لوک شاو و جسه لینگارد، یک موقعیت خوب برای لوکاکو ایجاد کرد اما این بار هم ضربه او، نتوانست لوریس را مغلوب کند.

برتری یونایتدها ادامه داشت اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن این تیم به گل می شد. در دقیقه 29، برخورد فیل جونز با لوکاس مورا در محوطه جریمه منچستریونایتد، می توانست یک ضربه پنالتی برای تاتنهام به همراه داشته باشد اما داور دستور به ادامه کار داد.

در دقایق پایانی نیمه اول، هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را تاتنهام طوفانی آغاز کرد و در همان 7 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسید. بعد از اینکه منچستریونایتد یک موقعیت خوب را در همان دقیقه اول توسط پل پوگبا از دست داد، تاتنهام دو بار پیاپی در دقایق 50 و 52 به گل رسید.

ابتدا روی یک ضربه کرنر بود که ارسال کوین تریپیر در محوطه جریمه منچستریونایتد به هری کین رسید و او هم بالاتر از فیل جونز، ضربه نهایی را به گوشه دروازه دخیا فرستاد.

منچستریونایتد در خانه تحقیر شد

دو دقیقه بعد، ارسال زمینی کریستین اریکسن، بین مدافعان منچستریونایتد به لوکاس مورا رسید و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را ۲-۰ کرد.

منچستریونایتد در خانه تحقیر شد

یونایتدها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و حضور الکسیس سانچس در زمین، فشار حملات آنها را بیشتر کرد اما دفاع فشرده تاتنهام، مانع از به خطر افتادن دروازهه هوگو لوریس می شد.

با حضور مروان فلینی در زمین، یونایتد به استفاده از توپ های بلند رو آورد و صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در مقابل در دقیقه 67 چیزی نمانده بود که تاتنهام به گل سوم برسد. اشتباه ویکتور لیندلوف و پاس رو به عقب او برای دخیا، به دله آلی رسید اما واکنش دروازه بان اسپانیایی یونایتد، مانع از باز شدن دروازه این تیم برای سومین بار شد.

تلاش یونایتدها ادامه داشت اما این تاتنهام بود که سرانجام در دقیقه 84 به گل سوم رسید. روی پاس هری کین بود که مورا پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب موقعیت شد و بعد از عبور از اسمالینگ، با یک ضربه بی نقص، دخیا را مغلوب کرد.

منچستریونایتد در خانه تحقیر شد

شاگردان مورینیو که دیگر امیدی برای جبران نتیجه نداشتند، در دقایق پایانی تنها به دنبال کم کردن سنگینی این شکست بودند اما در این راه توفیقی نداشتند و بازی با برتری ۳-۰ تاتنهام به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج