۷۶۴۷
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

فیلترینگ:

گوگل پلاس؛ خطرناک‌ترین دشمن ایرانیان

مدیر واحد اینترنت وزارت ارشاد گفت: شبکه‏ های اجتماعی نوظهور مثل گوگل پلاس از خطرناکترین شبکه‏های اجتماعی برای کاربران ایرانی است.

مدیر واحد اینترنت وزارت ارشاد گفت: شبکه ‏های اجتماعی نوظهور مثل گوگل پلاس از خطرناکترین شبکه‏ های اجتماعی برای کاربران ایرانی است.

پنجمین همایش بزرگداشت هشت ماه نبرد سایبری با حضور علاقمندان فضای مجازی در مجتمع آسمان شهرک غرب برگزار شد.

در این مراسم که با حضورعلاقمندان و فعالان مجازی، شبکه‏های اجتماعی و وبلاگ نویسان ایرانی برگزارشد، جمال هاروود مسلمان کانادایی فعال سیاسی ساکن لندن در تماس ویدیویی درباره وضعیت کنونی انگلیس و موج آزادیخواهی مردم این کشور گفت: در حال حاضر دولت و حکومت انگلیس سیاستی دوگانه در داخل و خارج از خود نشان میدهد؛ حکومت انگلیس با ادعای آزادی بیان و شعار حقوق بشر به مردمی که برابری را میخواهند با زور، اسلحه و شکنجه برخورد میکند، کاربران شبکه های اجتماعی را تهدید به زندانی و حبس میکند و حتی چند نفر جوان آزادیخواه فعال در فیس بوک را دستگیر و به چهار سال زندان محکوم میکند.

وی افزود: مشکل انگلیس در دو بعد است، مشکل اقتصادی و سیاست ریاضت اقتصادی که دولت اتخاذ کرده و تاثیر مستقیم روی جوانان و بیکاری دارد؛ دیگری هم مشکل زوال اخلاقی که بسیاری از جوانان بر والدین، معلمان و همسایه ها احترامی قائل نیستند و این باید اصلاح شود؛ بخشی از این مشکل هم بدلیل فعالیت شبکه‏ های اجتماعی است.

این مسلمان فعال سیاسی تاکید کرد: انگلیس در حال حاضر با رفتار خصمانه و وحشیانه با اعتراضات برخورد میکنند و حاضر به تحمل اعتراضات در کشور خود نیستند اما از معترضان همفکر و همسوی خود برای براندازی حکومتها به شدت حمایت میکنند؛ آنها حتی جلوی تولید اخبار انقلابهای خاورمیانه و موج بیداری اسلامی را میگیرند و حاضر به شنیده شدن صدای این انقلابها را به مردم دیگر کشورها نمیدهند.

در بخش دیگری از این مراسم، میزگرد بررسی شبکه‏های اجتماعی، فرصت‏ها و تهدیدها با حضور روح الله مؤمن نسب، مدیر واحد اینترنت وزارت ارشاد و علی فلاح، مدیر شبکه اجتماعی نت ایران و ایرانیان برگزار شد که به نقش و جایگاه فعالیت در این شبکه‏ها پرداختند.

هشدار به فعالان مجازی برای ورود به شبکه های اجتماعی
مؤمن نسب با بررسی اهداف استکبار در راه اندازی شبکه های اجتماعی و روش کسب اطلاعات از کاربران، شبکه‏های اجتماعی نوظهوری مثل گوگل پلاس را از خطرناکترین شبکه‏ های اجتماعی برای کاربران ایرانی دانست.

وی با نمایش تصویری مقاله حلقه ‏های شیطانی و اشاره به اینکه اینگونه شبکه‏ ها زمین بازی دشمن محسوب میشود، به کاربران فعال مجازی ایرانی هشدار داد از ورود به این شبکه‏ ها خودداری کنند.

"علی فلاح"، مدیر نت ایران هم از آشنا نبودن کاربران با امکانات نرم افزاری شبکه های اجتماعی انتقاد کردند و آن را تهدیدی بجای فرصت دانست.

وی افزود: آشنایی کامل با ساختار این شبکه‏ ها و امکانات آن میتواند فرصتی باشد تا در زمین خود دشمن او را محجور کنیم.

تقدیر از فعالان وبلاگ نویسی
پس از میزگرد هم از تعدادی از فعالان وبلاگ نویسی تقدیر شدند که در بخش طرح و عکس از وبلاگ کاریکاتور "شورآباد" به مدیریت سجاد جعفری، در بخش سایت های فعال اطلاع رسانی فضای مجازی از پایگاه خبری "وبلاگنیوز" به مدیریت حسن میثمی، در بخش وبلاگ های فعال در حوزه نوشتاری جنگ نرم و فتنه وبلاگ "جلبک ستیز" به نویسندگی سعید ساداتی جوایزی تقدیم شد.

همچنین در بخش وبلاگهای خبری، وبلاگ "خبرنگار مسلمان" به نویسندگی حامد طالبی، در بخش وبلاگهای فعال در جنگ نرم، وبلاگ "آذرباد" به نویسندگی محمدصالح مفتاح، در بخش زنان فعال در حوزه جنگ نرم از پایگاه "جبهه وبلاگی غدیر" به مدیریت فاطمه سادات موسوی، در بخش ویدئوبلاگ از سایت "مبارزکلیپ" به مدیریت محسن اردستانی، و در بخش سایت‏های فعال در حوزه اطلاع رسانی وبلاگ‏های دینی از پایگاه "طلبه بلاگ" به مدیریت محمدعلی محمدی تقدیر شدند.

در بخش تقدیرهای ویژه هم از "مهدی اقراریان" به خاطر راه اندازی حرکت کاروان دریایی همبستگی با مردم بحرین، از "کامران نجف زاده" خبرنگار اخراجی صداوسیما از فرانسه بخاطر فعالیت مستمر در حوزه جنگ نرم،و از "سید شهاب الدین واجدی" مدیر سایت عکاس مسلمان، جانباز فتنه و فعال هنری در حوزه جنگ نرم تقدیر بعمل آمد.

منبع: رجا نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گوگل پلاس؛ خطرناک‌ترین دشمن ایرانیان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج