۷۶۴۷۳۱
۱۸۰ نظر
۵۰۰۸
۱۸۰ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی در مجلس: مسیر کشور ۵ دی ۹۶ عوض شد، چه شد که عده‌ای هوس ترور مرا کردند؟

حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه شنبه) در وقت اول خود در جلسه سوال جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در واکنش به ماجراهای فیضیه و تهدید به مرگ گفت: بعد از آن تهدید و با ناآرامی داخل، مردم نگران شدند. اهمیتی ندارد. من اگر تهدید شوم به ترور، مهم نیست. چه شد که عده‌ای هوس کردند رییس جمهور را مملکت را به ترور تهدید کنند؟ چرا یک مرتبه همه چیز تغییر کرد؟ تاریخ این تغییر ۵ دیماه ۱۳۹۶ است؛ هرکس تاریخ دیگری بدهد، آدرس غلط داده است.

برترین ها: حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه شنبه) در وقت اول خود در جلسه سوال جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در واکنش به ماجراهای فیضیه و تهدید به مرگ گفت: بعد از آن تهدید و با ناآرامی داخل، مردم نگران شدند. اهمیتی ندارد. من اگر تهدید شوم به ترور، مهم نیست. چه شد که عده‌ای هوس کردند رییس جمهور را مملکت را به ترور تهدید کنند؟ چرا یک مرتبه همه چیز تغییر کرد؟ تاریخ این تغییر ۵ دیماه ۱۳۹۶ است؛ هرکس تاریخ دیگری بدهد، آدرس غلط داده است.

روحانی در مجلس: مسیر کشور ۵ دی ۹۶ عوض شد، چه شد که عده‌ای هوس ترور مرا کردند؟

سخنرانی روحانی در جلسه سوال از رئیس جمهوری در مجلس:

رهبری نکاتی را درباره جلسه امروز به من فرمودند.

امیدوارم این نکات را رعایت کنم.

کسی گمان نکند پاسخگویی نشان دهنده ضعف است.

همه باید در چهارچوب وظایف خود پاسخگو باشند.

حاشیه: آیه ای که روحانی خواند: وَقُل لِّعِبَادِي يَقُولُواْ الَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّيْطَانَ يَنزَغُ بَيْنَهُمْ إِنَّ الشَّيْطَانَ كَانَ لِلإِنْسَانِ عَدُوًّا مُّبِينًا و به بندگان من بگو که با یکدیگر به بهترین وجه سخن بگویند، که شیطان، در میان آنها به فتنه گری است ، زیرا شیطان آدمی را دشمنی آشکار است.

این روز را روز مبارکی برای دموکراسی، کشور و مردمسالاری دینی می بینم. هیچ کس فکر نمی کند پاسخگو بودن به عنوان ضعف است. پاسخگو بودن به عنوان بالاترین نقطه قوه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است. همه مسئولان باید پاسخگو باشند در چارچوب وظایف خود و چارچوب قانون.

چرا امید مردم تغییر کرده.

چرا عده ای نسبت به عظمت نظام دچار شک شده اند؟.

این شک را باید درمان کنیم.

باید به گونه ای با مردم صحبت کنیم که مردم قانع شوند که مشکلات این چند ماه زودگذر است.

ما باید برای مردم توضیح دهیم که ازین مشکلات با هدایت رهبری و همراهی سه قوه عبور خواهیم کرد.

ما باید به مردم بگوییم نمی‌گذاریم توطئه‌های آمریکا به نتیجه برسد. کاخ سفید باید بداند از پایان این جلسه امروز خوشحال می‌شود. باید بداند پایان جلسه امروز اتحاد به دولت و مجلس، دو قوه و قوه قضاییه و نیروهای مسلح و … است.

برای جلوگیری از قاچاق تولید با کیفیت داخلی است و باید کمک کنیم به تولید داخلی و خدمات با کیفیت در داخل.مگر کالایی که به لحاظ فرهنگی نمی‌توانیم سمتش برویم.

در قاچاق خروجی که عمدتا سوخت است، دولت با برنامه ریزی برای کنترل پیمایش خودروها و دادن گازوییل برمبنای پیمایش، قاچاق ۷.۸ میلیارد به نیم میلیارد در سال ۹۵ رسید.

در زمینه قاچاق، نقش نیروی انتظامی و سربازان گمنام و نیروهای نظامی دیگر به خصوص سپاه، پررنگ است. مرزهای جنوبی را در اختیار سپاه قرار دادیم و با کمک همه اینها توانستیم به این عدد برسیم.

سوال باید چنین باشد که دولت چطور توانست قاچاق ۲۵ میلیارد را به ۱۲.۵ میلیارد رساند و حالا برنامه‌اش چیست که به صفر برساند.

برجام برای این بود که ما به دنیا ثابت کنیم که فعالیت هسته ای ما صلح آمیز است.

آنها بنابر دروغی که ما را تهدید جهانی هستیم، ما را به فصل هفتم منشور سازمان ملل بردند.

مشکل اشتغال، بیکاری و قیمت ارز و ... را قبول دارم، مردمی که ۴ سال رونق دیدند، ناگهان تعجب کردند که چه شده است؟

دستاوردهایی در برجام داشتیم که از بین نمی‌رود. تحریم تسلیحاتی کشور را تقلیل دادیم به ۵ سال که ۲.۵ سال دیگر تمام می‌شود

در زمینه اقتصادی هم گشایش‌هایی هم حاصل شد. بعد از امضای برجام و اجرایی شدن، تحریم‌هایی که مربوط به برنامه هسته‌ای بود، لغو شد. اما تحریم‌ها بخش‌های دیگر دارد که به هسته‌ای مربوط نیست.

با ۲۷۸بانک رابطه کارگزاری داریم. هزاران حواله رد و بدل می‌شود.

به آمار بانک مرکزی، مرکز آمار مراجعه کنید. البته اشتغال ارتباط خارجی می‌خواهد، امنیت داخلی می‌خواهد، آرامش سیاسی می‌خواهد. اما برای اولین بار در بهار ۹۷ بیش از داوطلب کار، کار ایجاد کردیم؛ ۷۱۱ هزار نفر جویای کار بودند، ۷۵۶ هزار کار ایجاد شده.

البته مردم ما قانع نیستند، هنوز بیکاری فراوانی داریم. بیکاری مضمن چندین ساله داریم، رقم بیکاری ما ۱۲.۱ درصد است و به نظر من قابل قبول نیست. خانواده‌های فراوانی هستند که این اشتغال را حس نکرده اند.

اگر دولت یازدهم و دوازهم مثل نهم و دهم کار می‌کرد، رقم بیکاری ما ۲۲ درصد بود. این هنر دولت یازدهم و دوازدهم است. که البته در همهاین زمینه ها قوای دیگر کمک کردند.

تنها دولتی هستیم که با رشد منفی سر کار آمدیم، اما از سال ۹۳ رشد اقتصادی داشتیم و ۹ فصل پیاپی، رشد اقتصادی را پشت سر گذاشتیم.

من اولا از وزرای مربوطه در زمینه همه این ۵ سوال و نکاتی که در زمینه آن مطرح شد، توضیح لازم به نمایندگان بدهند، هم به مردم

نکته اساسی این است که چه شد کشور؟ کشوری که در مسیر آرام حرکت می‌کرد و امد در منطقه خلیج فارس و همان ایام انتخابات بود و حماسه بزرگ را آفریدند و ضربه بزرگی را به ترامپ و کشورهای اطرافش زدند، چرا یک مرتبه تغییر کرد؟

تاریخ این تغییر ۵ دیماه ۱۳۹۶ است؛ هرکس تاریخ دیگری بدهد، آدرس غلط داده است. ۵ دی ۹۶ بود که مردم دیدند ناگهان عده‌ای امدند، شعار می‌دهند و بعد شعارهای هنجارشکنانه و غیرقابل قبول برای مردم.

مردم دچار حیرت شدند، پاسخ قاطع در راهپیمایی ها دادند، اما حادثه کم‌نظیری بود و نداشتیم. حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت تا در اواخر دی ماه اعلام کند من در برجام نمی‌مانم مگر آنکه اروپا و دیگران درباره منطقه و موشک همراه شوند و اگر نشوند، یک جانبه خارج می‌شوم.

بعد از آن تهدید و با ناآرامی داخل، مردم نگران شدند. بدانید تخریبِ، خرابی می‌آورد. بدانید سیاه نمایی، زندگی مردم به سمت سیاهی می برد. کلام نیست، شعار در گوشه و کنار نیست. البته اگر شعار درباره فردی مثل حسن روحانی باشد، اهمیتی ندارد. من اگر تهدید شوم به ترور، مهم نیست. من همه ماه رمضان ها هم خواندیم.

چه شد که عده‌ای هوس کردند رییس جمهور را مملکت را به ترور تهدید کنند؟ احساس کردند اختلاف وجود دارد.

اگر اتحاد داشته باشیم،‌فیضیه انقلاب به جایی تبدیل نمی‌شود که آب به آسیاب دشمن بریزند.

بیاییم همه ما منصفانه قضاوت کنیم، اگر برجام هیچ بود چه غصه ای داریم، آمریکا رفته، ماهم برویم، از هیچ که نباید ترسید، گفتید هیچ شرکتی نیامده است ایران، پس چرا می گویید شرکت ها می روند بیرون.

میگویید چرا هواپیما نیامده است، کاغذیه، اعلام کردید این برجام هیچ رابطه بانکی را درست نکرد، حتی گفیتم سوئیفت برقرار شده مجبور شدیم خبرنگاران را ببریم به بانک ها که ببینند، گفتید امکان نداره.

می گویید به صد در صد اهداف رسیدیم، خیر نرسیدیم، بله صدر در صد نرسیدیم، اما در بسیاری از زمینه ها به صد در صد رسیدیم.

پی ام دی چیزی بود که تمام کارشناسان می گفتند از محالات هست اما خب حل شد تمام شد، قطع نامه ها علیه ایران برچیده شد، تحریم بلند مدت نظامی کوتاه شد.

پی ام دی چیزی بود که تمام کارشناسان می‌گفتند غیر ممکن است بتوانید برطرف کنید.

طرح نظامی بلند مدت تبدیل به ۵ ساله شد، در زمینه اقتصادی هم قدم های اساسی برداشته شد، برخی هم نشد که عمدتا تقصیر آمریکا بود.

نمایندگان محترم می فرمایید زندگی مردم مطلوب نیست و ناراحتند، کاملا درست است. می پرسم آیا دولت یازدهم برای رفاه مردم کاری نکرد، آیا تورم در طور ۴ سال ۶۰ و چند درصد شد، حقوق کارگر، دوبرابر نشد. آیا مستمری ۳.۴ برابر و در برخی مواقع به ۴ برابر افزایش ندادیم؟

دوستان می‌گویند اگر اشتغال دارند، آنهایی که رفتند را حساب نکردید، من می گویم اشتغال خالص، یعنی همه رفته ها از اشتغال جدید کم شد، این حرف من نیست، حرف مرکز آمار است

در دنیای امروز آنچه که من قول دادم در انتخابات ۹۲ و انتخابات ۹۶ گفته ام راه من، راه اعتدال است، با تندروی به جایی نمی‌رسیم، از راست باشد یا چپ. راهی جز اعتدال و دوستی و برادری و وحدت نداریم.اشکالی ندارد مخالف دولت باشید، اما وحدت داشته باشیم.

خواهش میکنم هم شما هم ما، هرکاری می خواهیم بکنیم، اصل ۴۰ قانون اساسی را بخوانیم؛ نمی‌توانیم به منافع ملی آسیب بزنیم.

اینکه دولت نقص دارد، حتما دارد. اما تلاش من این بوده که بهترین‌ها را جمع کنم. به همین دلیل است که سوال می کنید، استیضاح می‌کنید و این حق شماست.

به رییس جمهور فرانسه گفتم اگر اروپا تعهدات خود در قبال برجام را انجام ندهد ماه راه سومی (به جز خروج یا ماندن در برجام) را معرفی می کنیم.

مردم؛ مشکلات اقتصادی ما قابل حل است. تمام توانمان را به کار گرفتیم تا کالاهای اساسی تامین شود، همه تلاش ما بر این است که تولید حفظ شود. قیمت ها را آنچه مربوط به دولت بوده، دست نزدیم تا در رفاه بیشتر باشند.

این همه تلاشی که امسال در زمینه برق انجام شد، چون مردم همکاری کردند در صرفه جویی، عبور کردیم.

اگر با گاز همکاری کنیم در زمستان، صادرات گاز بیشتر می‌شود. اگر در سوخت نفتی صرفه‌جویی کنیم، درامد ما بیشتر می‌شود. اگر مردم با ما باشند، سریع عبور می‌کنیم. اگر باهم نباشیم، زمان طولانی می‌شود.

برادران عزیز و خواهران گرامی، ملت ایران؛ مردم مساله اولشان اختلاف نداشتن ماست. مردم از امریکا نمی‌ترسند، از تحریم نمی‌ترسند، از تهدیدهای خارجی نمی‌ترسند، اما از دعوای بین خودمان می‌ترسند.

امروز دست به دست هم بدهیم بیاییم کنار هم برای حل معضلات مردم و مشکلات مردم و بدانند در کنار هستیم، می فهمند و آرام می‌شوند.

نمایندگان از پاسخ رئیس جمهور از سوال در مورد کنترل قاچاق قانع نشدند.

نمایندگان از پاسخ رییس جمهور درباره دلیل استمرار تحریم های بانکی قانع شدند.

نمایندگان از پاسخ رییس جمهور به سوال در خصوص بیکاری قانع نشدند.

نمایندگان از پاسخ رییس جمهور به سوال چهارم درباره علت رکود قانع نشدند.

نمایندگان از پاسخ‌های رییس‌جمهوری به سوال پنجم درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی قانع نشدند.

بر اساس قانع نشدن نمایندگان نسبت به پاسخ‌های رییس‌جمهوری به 4 سوال، سوالات مطرح شده به قوه‌قضاییه ارجاع خواهد شد و پس از آن نتایج بررسی قوه‌قضاییه بار دیگر به مجلس ارجاع می‌شود و مجلس در این باره تصمیم‌گیری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبداله

      بسم الله الرحمن الرحیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیر ازگشنه خبر نداره..والا نداره.بچه‌ها نکبتشان.ینگه دنیا با پول بیت المال..جوان ملت نامیده می‌شود..ملت ناراضی هستند چه جنایاتی مرتکب شدن..ملت ایران به داد اسلام برسید

      • بدون نام

        می خوان منو ترور کنند برو بابا هیچکس اینقدر احمق نیست

      • بدون نام

        رفته سخنرانی به جای جواب دادن به نماینده ها

      • مرتضی

        یعنی تمام مشکلات مملکت و مردم بخاطر تهدید رییس جمهور و نداشتن اتحاد بین قوا بوده؟؟؟؟؟

      • POOMPE

        روحانی تو راننده هستی بقیه مسافرند چگونه مسافران مسیر را تعقیر دادن مسیر شما مشخص نیست این گونه که شما رانندگی میکنی همه مسافران را به کشتن میدی سر پیچها نترس فرمان را محکم بگیر مدام پای خود را روی ترمز نزار ترمز داغ کند ترمز هم نداری امیدوارم منظور مرا فهمیده باشی که بعید میدانم.

      • ترسو

        اولش كه روضه خوند ( شغل واقعيشون ) ! و در قسمت دوم صحبتاشون كه ديگه خيلي كم آورد ، زد به صحراي كربلا و شروع كرد به مشكلات رو گردن اين و اون انداختن ، البته پُر بيراهم نيست كه عامل همه مشكلات " همشون از صدر تا ذيل " هستند !

      • بدون نام

        بهش از قول من بگید مگه چه تحفه ای هستی تو که بخوان ترورت کنن

      • بدون نام

        توهم زدی

    • بدون نام

      فقط محاکمه اش کنید این وضع زندگیه برای مردم درست کرده

      پاسخ ها

      • سانسورچی تاکی سانسور؟؟؟؟؟؟؟

        خیلی ساد ه لوحی ریشه مشکلات اون بالاست اون بایداستیضاح کرد

      • بدون نام

        بابا روحانی هیچ کاره است!

      • بدون نام

        با محاکمه چیزی درست نمیشه.

      • shahrooz

        من فقط می دونم اون نماینده های مجلس اندازه رئیس جمهور الکی مملکت و تما م ارگان های غیر دولتی قدرتمند و همه همه مقصرن مسبب کلیه بدبختی های مملکتن همشون مثل همه ن

      • محمود احمدی نژاد

        بی نام 12:37
        چطور من که رئیس جمهور بودم کاره بودم ولی روحانی هیچ کاره است؟؟!!؟
        حافظه تون نقص فنی پیدا کرده است
        سانسورچی... 10:37
        شما 4 دولت بعد از جنگ را تجربه کردید و نقاط ضعف و قوت و غفلتهای آنها امروز برای شما روشن است اونوقت میگی ریشه مشکلات اون بالاست یک قلم از غفلت هاشمی و خاتمی همین مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها بود چرا اتفاق افتاد؟

      • بدون نام

        مقصر اصلی ما هست که به ایشون و مجلسی ها رای دادیم

      • بدون نام

        راسی محمود چطو به تو گیر ندادن

    • بدون نام

      خب نتیجه مشخصه

      دست اخر میگن مردم باید تحمل کنند
      تحریم هستیم
      مردم یک نوبت در روز اشکنه بخورند

      تازه به دولت هم کمک کنند

      این نتیجه جلسه امروز هست

      و مردم باز هم هر روز فقیر تر از دیروز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحريم بهانه است
        اقتصاد ايران بخاطر فساد و نبود مديران سالم و متخصص فلج هست

      • بدون نام

        خیلی جالب است همه مردم خوب ، سالم ، بدون فساد، درستکار، با فرهنگ غنی کار وتلاش هستند و این فقط دولت است که بد و مقصر است؟؟؟؟

    • منتقد

      امروز گیس و گیس کشیه... ببینین چند تا سوتی میدن

    • بدون نام

      دولت با درامد دلارهاي نفتي قيمت ها را كنترل ميكرد ولي بعد از شروع تحريم با استفاده از اين بهانه به يك باره كنترل قيمت ها را رها كرد و دلارهاي خود را ذخيره كرد
      اقتصاد ايران با استفاده از صندوق ذخيره ارزي نياز به كنترل دقيق و منظم داشته و دارد ولي متاسفانه بخاطر نبود مديريت علمي صحيح و نداشتن اختيارات در مخارج ارزي توسط دولت بي انظباطي ها و اختلاسها باعث اين اوضاع شده ..............

    • بدون نام

      حالم از برترينها بهم ميخوره يادم مياد داشت خودشو ميكشت تا حسن روحاني راي بياره،عامل بدبختي اين كشور اين 24 ميليون ساده لوحي هستن كه خام امثال ممد خاتمي و مهناز افشار و برترينها و ... شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا درست فرمودین دوست عزیز

      • امیری چهارمحال

        احسنت خود کرده را تدبیر نیست

      • بدون نام

        هیچ وقت 24میلیون ساده لوح نمیشن خیلی دوست دارین این 24میلیون هیچ وقت رای ندن تا یک رییس‌جمهور خودی بهشون تحمیل کنید فقط ناراحتی تون از اینه

      • بدون نام

        بله الان جناب رییسی بودند وضع بهتر از الان بود

      • احسان

        عیبی نداره ما از این بعد به کسانی که در انتخابات شرکت نمیکنند می پیوندیم و در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنیم.
        یعنی از 56 میلیون واجد شرایط (که در سال 1400 به حدود 60 میلیون میرسه) شما با 6-7 میلیون نفر شرکت کنید و به شخص مورد نظرتون رای بدید و با رای 100درصدی هم رئیس جمهورش کنید!! ببینم میتونید کاری از پیش ببرید یا نه! ببینم آبرویی برای ظاهرسازی براتون میمونه یا نه !!
        ضمنا فکر نکنید چون رئیسی 16 میلیون رای داشته پس شما 16 میلیون طرفدار دارید! اون 16 میلیون خونِ پُرش بود که امروز با این آگاهی که مردم پیدا کردند دقیقا فهمیدند که مشکل کجاست و نصفش ریزش کرده...

      • بدون نام

        چرا منفي داديد مگه غيره اينه؟

      • shahrooz

        کسایی که مثبت دادن طرفدار رئیسی نیستن اونا هم به نتیجه رسیدن اصلاحطلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا!!!؟

      • بدون نام

        من شعارهای مجاهدین خلق رو تکرار نمی کنم و علاقه ای به سوری شدن ندارم . از دروغهای اصلاح طلبها که گفتند اگه رای ندین ونزوئلا میشیم و الان دقیقا ونزوئلا شدیم عصبانیم شهروز جون!

      • بدون نام

        زیاد جوش نیار همش دوسال دیگه مونده با این اوضاع دیگه کسی از اون بقول شما 24 میلیون ساده لوح رای نمیده همش برا خودتون ببینیم به کجا میرسید
        سانسورچی سانسور نکن
        نه اینکه تا حالا گل و بلبل بوده یا اگه رئیسی در میوند میخواست معجزه کنه که ترامپ از برجام خارج نشه شاید هم میخواست مذاکره کنه

      • حسن

        در خصوص رئیسی به دیکته نانوشته نمی توان نمره صفر یا 20 داد اصلا قضاوت غلط است نمره دادن غلط است هر وقت رئیس جمهور شد قابل بررسی است
        احسان عزیز
        شما دچار توهم خود بزرگ بینی وحشتناکی هستی شما نیائی رای بدی یک نفر هستی دیگران حرف گوش کن شما نیستند
        و در خصوص طرفداران جناح ها سه تا یک سوم داریم یک سوم اصولگرا یک سوم اصلاح طلب یک سوم شناور، این یک سوم شناور هر 8 سال تغییر
        جهت می دهند اقبال و ادبار این یک سوم تعیین کننده است

      • pari

        عزیزمن چه روحانی میشد چه رئیسی وضع مملکت همین میشد روحانی و رئیسی چندان فرقی نمیکنندد فقط روحانی بلده موقع انتخابات مردمو با خودش همراه کنه الکیم از ۲۳میلیون رای مردم حرف نزنین

      • بدون نام

        حسن شما الان در جهل بمان و سال دیگه ببین همین انتخابات مجلس مردم چه تو دهنی به سیستم میزنن که تو تاریخ سابقه نخواهد داشت

      • بدون نام

        باید با دقت رای داد و انتخاب کرد

      • حسن

        pari
        می فرمائید 23 میلیون رای الکی بود؟

      • بدون نام

        واقعا اینقدر ساده لوح و یا عوام زده هستی که فکر می کنی مثلا اگر رئیسی می آمد بهشت می شد. تنها چیزی که نهایت ندارد حماقت است

      • بدون نام

        تمامی کسانی که از رئیسی طرفدلری می کننو هیچ شناختی از ایشان تدارند . کل سابقه ایشان در قوه قضاییه بوده که هیچگونه ارتباطی با امور اجرایی نداشته است . با کدام پشوانه احرایی و سابقه خدمتی از معجزات رئیسی دم می زنید؟؟؟؟

    • جواد

      درود بر آقای دهقان وتبریک به مردم فهیم چناران طرقبه وشاندیز به جهت داشتن چنین نماینده ای

    • م از استان بوشهر

      سلام بر خانه ملت الان جای سوالی نمانده همه دست به دست هم دهیم تا مشت محکمی در دهان ترامپ امریکاهی بزنیم امام ما انقلاب کرد ورهبر عزیزما نیز این فرمان کشتی رابدست گرفت که امام زمان مهدی صاحب زمان پشتوان عزیزمان هست هنوز دور نشده همه دست دردست هم دهیم تا احتکار وگرانی برطرف شود اینشا االه همه باید بادولت همراهی کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا حالت خوش نیست حپلی

      • بدون نام

        علیکم سلام !!! خخخخخخخ

      • بدون نام

        دوست عزیز؟ کار از کار گذشته... مردم بدبخت شدند . مرد به زن و بچش شرمنده میشه . نمیشه به دزد ها اعتماد کرد

      • بدون نام

        ای کاش میتونستم بیشتر از یک منفی بدم.اخه حس کردم در حقت جفا شد.این نظری که تو دادی لاقل 80 میلیون منفیه.متاسفانه قیمت ساندیسم گرون شده

      • بدون نام

        کاربر 902 علی یارت که دلت بیریاست کاش اینایی که مسخرت کردند شعور داشتند وضعمون بهتر از این بود که هست

      • بدون نام

        واقعا در این کشور زندگی می کنی؟؟؟؟ حالت خوب است؟؟؟؟

      • بدون نام

        بخدا حالت خوب نیست ... دست به دست کی بدیم ؟؟؟ ...

    • بدون نام

      "به مردم بگویید شورای عالی اشتغال بالاترین مرجع اشتغال در کشور، در دوره شما چندبار تشکیل شده است؟ طرح کارورزی شما به کجا رسید؟ شما مجری قانون اساسی هستید، باید پاسخگوی مردم باشید"
      من هميشه گفتم اين دولت اين شوراي شهر اين مجلس دنبال حفظ مسلك و حزب خود هستن
      اي كاش...اي كاش اي كاش مردم به اين شعور ميرسيدن و انتخاب درست ميكردن و فاش ميگم به جناب رئيسي راي ميدادن مطمئن باشيد الآن به مراتب اوضاع بهتر بود.تمام.
      سرخط

      پاسخ ها

      • ترسو

        تو دعوا نرخ تعيين نكن ! لطفا ، هر كدومشون كه راي مياوردن همين بودن ، همشون از يه قماشن !!!!

      • بدون نام

        زمان احمدی نژاد هم فقط شعار و اراجیف تحویل میدادید اگه رئیسی لباسش رو عوض کرد چشم فکر میکنیم بهش

    • بدون نام

      ورورش کرم پور نماینده فیروزآباد ( نماینده سوال‌کننده از رئیس جمهور):
      لطفا نگویید نمی‌شود و نمی‌گذارند!
      آیا دستور قاطع رهبری درباره برخورد قاطع با قاچاقیان اجرا شده است؟
      من از قدرت نظام جمهوری اسلامی صبحت می‌کنم که به کمک مردم سوریه و عراق می رود و داعش را شکست می دهد. چطور نمی توانیم با قاچاق مبارزه کنیم؟
      چگونه صدها کانتینر قاچاق می‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند.

      پاسخ ها

      • کرم احمدی

        دوستان عزیز شخص خودم رفتم پیش کسی که کاندید مجلس بود ومشکل مالیم را مطرح کردم قسم خورد که کلی پول قرض گرفتم که وقتی رفتم مجلس برگردونم حال بگویید چطور نماینده مجلس میخاهد قرض مردم را ادا کند ایا با حقوقش یا با رانت ودزدی عزیزان مشکل اینجاست که کسی به فکر مردم نیست و هنوز به مقامی نرسیده اند اول به فکر فساد و دزدی هستند و وای


        به حال مردمی که همه مسئولانشان بجای اینکه فکر کنند چطور وضع کشور را سامان دهند اول به فکر جیبشان هستند

    • بدون نام

      اقای روحانی حرف بزن و بگو همه تقصیرها گردن دولت نیست. بگو چه نهادهایی پول دارند و حساب پس نمیدهند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی باید پاسخگو باشه توی حوزه ای که رییسه خودش کم فرافکنه شما هم بهش یاد بده

      • بدون نام

        باز کی بود کی بود و این حزب بازها شروع کردند

      • بدون نام

        گزینه اول تقصیر دولت قبله
        گزینه دوم دولت قبل کیهگزینه سوم گیج شدمگزینه چهارم همه موارد

      • ترسو

        گر رسم شود كه مست گيرند
        در شهر هر آنكه هست گيرند

      • اصلاح طلبها خفه

        دوره ابن حرفهای خنده دار گذشته.در عرض سه ماه مردم رو به خاک سیاه نشونده و باید در این مورد فقط حرف بزنه

      • بدون نام

        این حرف هارو زدن به دو دلیل:
        افزایش قدرت خود
        توجیه ناکارامدی خود

    • بدون نام

      ماموندیم‌کشوربااینهمه خرابی گرانی بیکاری بی ابی کم بودجگی .... وفقرچطورحدود۱۶ملیون افغانی دارن ازایرانیاهم بهترزندگی میکنن روحانی مقصرهمه اینهاهست حتی اگرگنده ترزرنگ تروباهوش ترازروحانی هم باش مملکت همین میش وبدتروبدترمیش چون مگه میش خرج ۱کشوردیگه رودادهمه جوروشغلش والان۱نفرافغانی بیکارنداریم واینهاهزینه برای کشورداروباگفته کارشناسان این تعدادافغانی درسال به هرایرانی بالای۳۰۰ملیون تومان درسال ضرربه هرایرانی همین خرج ایران وایرانی بش ایران درست میش بودجه۱۰۰سال کشوریعنی نابودی واین خودکشی وبهدجزبودجه ای اینها ازاب وبرق گاز حمل ونقل بهداشت وتحصیل که دولت ازطریق مجلس به بودجه برای ایرانیا میزاراینهاهم مثل ایرانیااستفادمیکنن واین خیانت وماناراضی هستیم وپس حقمون بکشیم چ۱۰۰سال بودجه اینورمیر حالا فهمیدین این بدبختیهادلیلش چیه وخودنمایندگان گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمان وچندبرابرانهم توشغلهای دیگه غیرقانونی وفقط اینهاجایی بایدباشن ایرانی نباش وتوهرخانه ۱تا۲نفربیکارداریم ویکم توروخدافکرکنید ببنیداینهابه جزنابودی هیچی ندارن وساده نباشیم وخودروحانی گفته برای ایجا۱ملیون شغل باید۷۰۰هزارمیلیاردتومان سرمایه گذاری کنیم ویعنی ۱۰سال فروش نفت وگاز کشورکه اصلا اینقدرایجادشغلی نشدنی خوب ضربدراینقدرافغانی کنیدبهترمیفهمید چه بلایی سرمون میادواین امارخوددولت ومسولین پس ازماست برماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر9:24احسنت.ومن هم باحرفتان موافقم چرااین همه افغانی ریخته توکشوروهمه شان سرکاردارندوکارگران خودمان بیکارودربه دردنبال کارمیگردندوکارگران ماخداشاهده میروندسرگذربرای کارو کارگیرش نمیادودست خالی برمیگردد...

      • moti

        افغانیا همه ی کارا رو گرفتن؟؟افغانیا که اکثرشون تو کار بنایی ان و بیشتر جووناشونم دانشجوان و خدا تومن از شون شهریه میگیرن،کدوم افغانی مدیر و وکیل و وزیر بوده که اقتصاد شما خراب شده،اصلا کی به افغانیا کار میده؟؟حتی به تحصیل کرده هاشونم کار نمیدن،درضمن اونایی هم که دستشون به دهنشون میرسه سی ساله که تو ایران ان و جون کندن که پولدارشدن،نوش جونشون،البته احمقن که تو ایران موندن وگرنه هرکشور اروپایی که برن بهشون اقامت و حقوق شهروندی و شناسنامه اونجارو میده،نه اینکه سی سال تو اینجا باشی آخرش نتونی از یه شهر به شهر دیگه بری

    • فا ضلی

      روحانی بمردم دهن کجی میکند بسجرا سه ماه است مردم ودیگران میگویند وزرا ومدیران بی لیاقت را کنار بگذار جرا انجام نمیدهی

    • فا ضلی

      روحانی بمردم دهن کجی میکند بسجرا سه ماه است مردم ودیگران میگویند وزرا ومدیران بی لیاقت را کنار بگذار جرا انجام نمیدهی

    • بدون نام

      اعضای دولت در مورد یه ایران دیگه میان انگار حرف میزنن
      همه چی گل و بلبل از نظرشون

    • بدون نام

      اعضای دولت در مورد یه ایران دیگه میان انگار حرف میزنن
      همه چی گل و بلبل از نظرشون

    • سعید

      جناب روحانی، اکنون هم که شما هستید هم آنانی که سر کار هستند و هم آنانی که کاری ندارند، بیکار هستندـ بیکاری که فقط مربود به لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها نیستـ خیلی از کارخونه ها و .... رو به تعطیلیست.

    • بدون نام

      بابا هنرمند یه وقت حسته نشی

    • به روحانی رای دادم متاسفانه

      روحانی باید استیضاح بشه چون سیاست های بازار آزاد رو داره در اقتصاد اعمال میکنه اون هم در بدترین شرایط کشور .گرون شدن ها و از بین رفتن ارزش پول ایران هم زیر سر خودشه .کمترین مجازاتش استیضاح شدنه

      پاسخ ها

      • ترسو

        توسط كي استيضاح بشه ؟ شما يك آدم سالم تو اين دَم و دستگاه سراغ داري ؟

    • بدون نام

      سوال من از ريس جمهور
      اقاي ريس جمهور حالا كه قيمت ها و هزينه ها 3 برابر شده چه برنامه اي براي جبران حقوق كارمندان و كارگران براي اين كاهش قدرت خريد ملت داريد ....!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هيچ كدام از نماينده هاي ملت اين سوال مهم را سوال نكرد !!!!!

    • بدون نام

      حالا پیراهن عثمان علم میکنی آقای روحانی یک نفر در راس اومر مملکت اسلامی باید همیشه آماده مرگ باشد مثل مولا امام‌علی‌علیه‌السلام
      درضمن یعنی شما میگید سال گذشته مردم اختشاش کردند پس حرفتون اینه اختشاش کردند اختشاش البته یک عده ای مطالبات مارو بهم زدن اوناهم خود شما نقشه این‌کارو کشیدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعجب میکنم مومن شما اینها را با حضرت علی ( ع ) مقایسه میکنی معلومه خیلی از قافله دنیا عقب هستی

    • بدون نام

      پاسخ های سیاسی به سوالات اقتصادی.

      پاسخ ها

      • موسی

        احسنت

    • بدون نام

      نه انگار یک چیزی هم ما بدهکار شدیم اصلا غلط کردیم شما خیلی خوب ی تا ۱۴۰۰ با شما مینزنیم و میرقصیم

    • یه بنده خدا!!

      یه ادم باسواد تو شما نیست که یه خبر رو بدون غلط املایی تایپ کنه،،خیر سرتون مثلا یه مجموعه فرهنگی هستید!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی گفیتم سوییف برقرار شده
        بله صدر در صد نرسیدیم

        باز هم یافت نشد؟!

      • آزاد

        آره واقعا بعضی مطالب را نمیشود خواند لطفا تو نوشتن مطالب بیشتر دقت کنید با تشکر

    • س

      این یعنی چی ؟! یعنی تموم تقصیر های بدبختی مردم رو به گردن مردم انداختند. یعنی خودشون روبادوکلمه حرف از تموم گند کاریاشون تبرئه کردن . ی

    • بدون نام

      باز همون جواب های تکراری

    • مهران

      روحانی فقط با کلمات بازی میکنه و اصلا جوابها کارشناسی نیست. شبکه خبر هم که یه جاهایی قط میکنه و طبق معمول یه عده چاپلوس هم بعد سخنرانی روحانی رو دوره کردن و فراموش کردن با رای ملت رسیدن اونجا و الان بیخیال حقوق ملت شدن. واقعآ روحانی نمیتونه مملکت رو درست کنه و اوضاع از دستش خارج شده مث مربی تیم فوتبال که هر چی زور میزنه شرایط بهتر نمیشه در اینجا روحانی زوری هم نزد چون باید تغییر و نتیجه تلاش سر سفره مردم نمود میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید در هر دوره ای نمایندگان مخالف حزب ریاست جمهوری رو مجلس بفرستیم تا دولت حسابی حواسشو جمع کنه

    • بدون نام

      جمع کنید بابا,این چه مجلس و دولتیه؟!

    • samad

      مردم بدبخت این مملکت تا کی میتونن دوام بیارن خدا میداند؟!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ترسو

        مثلا ميخواستن اوضاع رو با اين جلسه آروم كنن ، ولي ، بد از بدتر شد !

    • بدون نام

      حالا بازم برید به لیست امید رای بدید؟برید به حرف خاتمی گوش بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ ن پ ميريم به رئيسى راى ميديم كه دغدغش سانسور پوستر و برداشتن كنسرته ديگه بيشتر از اينا بلد نيست.

      • بدون نام

        اگه به روحانی رای نمیدادیم الان به جای استیضاح تو مجلس باید دنبال گوجه واسه یه وعده اشکنه گوجه بودیم! همه هم راضی بودن

      • بدون نام

        کاربر 1053 گول خوردی اینو من بهت میگم که 40 ساله تو مشهد زندگی میکنم کنسرتای مشهد برگزار میشده و میشه فقط کنسرتهای با کیفیت و فرهنگی نه جلف.ما پوستر با عکس زنم فراوون دیدیم از سردر سینما تا تبلیغ کنسرت های سنتی که نوازنده هاشون خانم بودند.متاسفم

      • بدون نام

        10:53چقدر شوتی این حرفا کاربرد انتخاباتی داشت اونم برا کسایی که گوششون به دهن اینا بود

    • موسوی

      چقد غلط املایی داره متن.
      حسن که کلا داره آدرس غلط میده

    • امید حسینی

      عوام فریبی رئیس جمهور مثال زدنی است از هر ترفندی برای فرار از موقعیتی که مردم ایران رو دچارش کرده تلاش می کند و موقع پاسخگویی خود را مظلوم جلوه می دهد.

    • مجيد

      اقاى روحانى شما ادرس غلط ندهىد باعث بى ثباتى مملکت و تورم بى تدبيرى شخص شماست شما و ىرخى از دولتمردان بى کفايت شما

    • احسان

      و باز هم چرت و پرت!!
      ما مردم باید بدونیم که این نهایت دموکراسی و احترام به رای مردم در سیستم فعلی هست. انتظار بیش از حد نداشته باشیم و من خودم هم به شخصه دیگه در هیچ کدام از بازیها و انتخاباتهای نمایشی شرکت نخواهم کرد و هیچگونه همکاری هم با این جماعت نمیکنم. این کمترین حق من هستش.

    • بدون نام

      من که چیزی نفهمیدم

    • بدون نام

      شعارهای مردم هنجارشکنانه غیر قابل تحمل دولت بود

    • بدون نام

      طرف روحانی نیستم.ولی یه جوری سوال میپرسند که انگار مسولیت صددرصد مملکت دست حسن روحانیه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار خودشو درست انجام میده؟؟؟

    • بدون نام

      روحانی کاره ای نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چرا رای دادی؟

    • امید

      لطفا اول ارزش ریال را به جایگاه مناسب و بالاتر از کشورهایی همچون عراق و افغانستان و پاکستان برسانید تا این گرگهای قحطی زده آواره به کشورمان مثل آفت ملخ حمله نکنن.این مهمترین مسئله .

    • امید

      لطفا اول ارزش ریال را به جایگاه مناسب و بالاتر از کشورهایی همچون عراق و افغانستان و پاکستان برسانید تا این گرگهای قحطی زده آواره به کشورمان مثل آفت ملخ حمله نکنن.این مهمترین مسئله .

    • سودابه

      خوب خدا رو شکر تکلیف همه مشخص شد.
      مقصر اصلی ما مردم طبقه ضعیف جامعه هستیم . امید در ما کم شده.وگرنه قیمتها که ثابت مونده .وضعیت صادرات بهتر شده. قاچاق به یک سوم تنزل پیدا کرده. لابد پراید چهل و هفت میلیونی هم توخواب ما افزایش قیمت داشته .
      ما باید در زمستان تو سرما باشیم و صرفه جویی در مصرف گاز کنیم تا دولت پاک نهاد بتونه صادرات گاز رو بیشتر کنه تا اوضاع اقتصادیمون بهتر باشه.
      اصلا اینجا خود سوئیسه و همه ما تو توهم به سر بردن در بدترین وضعیت اقتصادی هستیم.
      ما قشر ضعیف جامعه از تمام دولت مردان عذرررررررررررررررررررخواههههههههههههههههههههههیییییییییییی می کنیم

    • بدون نام

      من مطمئنم تا چن وقت دیگه اصولگراها سر روحانی بیچاره رو هم زیر آب میکنن مث بقیه ای خط اینم نشون

    • س

      منظورش اینه که از۵دیماه مشخص شد مردم داره خوشی میزنه زیر دلشون که اعتراض می کنن وبا همون دستور اینگلیسی ها که میگن ایرانی اگه سیر باشه شلوغش میکنه واگر گرسنه باشه آرومه جیره مردم رو کم کردن که دیگه هوس اعتراض به سرشون نزنه.

    • مردم بدبخت

      باس
      لام خدمت تمام ملت بزرگ ایران(جناب رئیس جمهور هیچ پاسخی به سوال درخصوص اعلام نام مفصدان اقنصادی اخیر ندادند متاسفانا(

    • بدون نام

      گناه داره والا به پیر به پیغمبر روحانی رو تحت فشار گزاشتن عمدا. پس چطور برا او محمود یه فوتی ایطور زبون درازی نمیکردید که ایران رو به فنا داد؟

    • بدون نام

      خداییش من آدم مثل روحانی تو عمرم ندیدم....

    • بدون نام

      خداییش من آدم مثل روحانی تو عمرم ندیدم...

    • بدون نام

      هیچی تغییر نمیکنه ،همش حرف حرف حرفای تکراری ،مجلس بی بخار ،دولت بی تدبیرو بی کفایت ،ومردم همیشه در صحنه برای خرید اجناس گرانتر پس سعی کنین که عادت کنید مثل قضیه آمپول زدنه!!!!!!!!!!

    • س

      عذربدترازگناه به این میگن. بدترین بهانه ای که برای گند کاریاشون میتونست بیاره این بود که مردم رومتهم بکنه. ظاهرا"مردم یه چیزی هم بدهکارشدن. رو که رو نیست.

    • بدون نام

      فقط فکر خودشون هستند


      مردم از گشنگی بمیرن غم شون نیست

    • سعید

      روحانی شخصا ادم درستیه و کارشم خوب بلده ولی اصل قضیه قابل حل نیست این مشکلات مال امروز نیست

    • بدون نام

      مردم کجاتوچهارسال که این اقامیگه فراوانی دیدندغیر ازگرسنگی وبدبختی چیزی عایدمردم نشدوبعدمیگه تحمل کنیدتاکی تحمل وکمی دیگه تحمل دولتت هشت سالش تموم میشه ومیری کنارو جیب هایتان راپرمیکنیدومیرویدومردم میمونه بابدبختی....

    • بدون نام

      روحانی باید استیضاح و محاکمه و مجازات شود

      مملکت در حال نابودی و اضمحلال اتس

      هرچه سریعتر باید روحانی برکنار شود تا ایران از خطر نابودی نجات پیدا کند

    • بدون نام

      م ازاستان بوشهرحرف مفت نزن

    • بدون نام

      همش کشور را سیاسی نکنید هرچه میکنیم عمل خودماست

    • محمد گودرزی

      نه جناب رئیس جمهور اتفاقا ما مثل چی از تحریم ها می ترسیم. چون بسته ارزی پر دبدبه و کبکبه شما در برابر تحریم ها کمتر از 48 ساعت دووم اورد و دوباره دلار رفت رو 10 تومن. از همین الان به خودمون می لرزیم از تحریم های آبان ماه که تحریم های اصلی هست. خوب می شینید اونجا برا خودتون از قول مردم حرف می زنید.

    • بدون نام

      استعفا بده مس مرددددد.....مردم نابودن.....

    • بدون نام

      بقول شاعر اين حرفها براي فاطي تومبون نميشه همانطور كه براي مردم نون و اب نميشه

    • بدون نام

      سياه بازي براي ملت

    • باران

      عجب !!!!!
      مردم اعتراض به وضعیت معیشتی و گرانی میکنند آقای رییس جمهور به سمت ترامپ و نقض برجام هدایت میکنند آخه یکی نیست بگه قبل از شروع تحریم ها خود دولت و آقا زاده ها از فرصت استفاده کردن و میلیاردی پول به جیب زدن و احتکار کردن و ........
      و این داستان توطئه دشمنان ....
      همچنان ادامه دارد....

    • بدون نام

      خود شخص روحانی پشت همه این نابسامانی هاست روحانی خودش در مجلس گفت ارز را نگه داشته ایم برای آینده و به بازار نمیدهیم و اگر بخواهیم می توانیم ارز را به قیمت پارسال برگردانیم و این افزایش مصنوعی ارز دست خود دولت است و قیمت واقعی ارز زیر 700 تومان است.

    • بدون نام

      روحانی میگه همه با هم متحد شیم مشکلات حل میشه
      مردم باید چکار کنن که پراید نشه 45 میلیون؟؟
      مردم چکار کنن اون همه دلار یه شبه گم نشه؟؟
      حتما منظورش اینه مردم تو رانت و دزدی مسیولان متحد شن و صداشون در نیاد؟؟؟

    • بدون نام

      برترین ها

      نظرات رو منتشر کن هرچه زودتر وگرنه کاری باهات می کنیم که .......

    • بدون نام

      البته به نظر من دولت و تیم اقتصادیش بد عمل کرده و خیلی میتونست بهتر باشه اما اگر تمام مشکلات کشور رو بندازیم گردن دولت فکر میکنم بی انصافی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      از این دست نمایشها دوره اعجوبه قرن احمدی نژاد هم دیدیم که طبق معمول هیچ خروجی جز جابجایی افراد نداره

    • بدون نام

      پرسیده چرا قیمت دلار را ثابت نگه داشتید و زودتر گران نکردید ارزش پول ملی را کردی

    • فرهنگی

      برو بابااااااا. همش داره گند کاریش رو یه جوری توجیح میکنه و گردن دیگران میندازه

    • علی اشرفی

      سلام جلسه .جلسه دادن جواب به نماینده گان مردم نبود جلسه درددل خودریس جمهوروخودنمایی وبیان مشکل خوده ریس جمهور بود.

    • موسی

      به نظر من روحانی همه چیز را گردن گرفت و بجز خودش هیچ کس را مسئول در کشور ندانست به نحوی صحبت کرد به مانند اینکه شخص اول مملکت است . بیچاره مردم که این سفسطه باز رئیس جمهورشان است .....

    • بدون نام

      شصتش خبر شده.. تو ایران تا چندوقت دیگه اتفاقی میفته که به نفع هشتاد میلیون جمعیت ایرانه

    • سروش

      آخه ترور چی..؟ مثلا مغز متفکر هستی. ماهاتیر (مالزی) هستی. مطمئن باشید دیگه کسی شماها رو ترور نمی کنه...

    • سروش

      آخه ترور چی..؟ مثلا مغز متفکر هستی. ماهاتیر (مالزی) هستی. مطمئن باشید دیگه کسی شماها رو ترور نمی کنه...

    • سروش

      آخه ترور چی..؟ مثلا مغز متفکر هستی. ماهاتیر (مالزی) هستی. مطمئن باشید دیگه کسی شماها رو ترور نمی کنه...

    • بدون نام

      شما که با ترامپ مذاکره نکردید استخر فرح را برای مذاکره کننده ها گفتند

    • s

      چقدر غلط املایی داره قانون اصاصی آخه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فعلا غلط هاتو اصلاح کن

    • بدون نام

      آقای روحانی .مردم را چی فرض کردید. باز اومدید یک مشت آماری که برایتان نوشتن تحویل مردم دادید..فقط من موندم مردم تو نون شبشان ماندن دولت شما رفتن میلیونها دلار در آنتالیا هزینه کردن. اصلأ شما و دولتتان فکر مردم هستید. به قرآن قسم نیستید. فقط فکر قدرت.ثروت خود و خانواده های خودتان هستید. این داستان ترور دیگه چیه از خودت در آوردید. برای مخدوش کردن ذهن مردم خدایی خیلی .......

    • بدون نام

      خوبه دیگه..خونمون رو کردید تو شیشه..خدا یا به دادبرس..همین جوری پیش بره،باید خودکشی کنیم.

    • شیرعلی

      درود بر آقای دکتر روحانی

    • امیرحسین

      این امار رو از کجات در میاری؟ از یه بچه ۶ ساله بپرسی میفهمه وضع کار بد تر شده... وضع اقتصاد بد تر شده... وضع زندگی بد ترشده
      میگی ما صرفه جویی کنیم درست میشه... نخیر... صرفه جویی کنیم پول تو جیبی بچه های شما بیشتر میشه

    • بدون نام

      به نظرم جهانگیری ازاین رئیسش خیلی بیشتر نمره میگیره توانشا

    • امیر

      اقای روحانی جیب خالی مردنم را دیدی ؟ بیکاری جوانان رو دیدی؟ گرانی های افسار گسیخته را چه طور؟ فقط حرف فقط شعار تو خالی
      علی برکت الله

    • بدون نام

      میگه مردمی که چهار سال رونق دیدن.یه دفعه گفتن چی شد.این مردم چهل جز بدبختی چیزی ندیدن

    • علی

      سلام . ما هممون می دونیم که مملکتمون توسط اشخاص دیگه ای انتخاب میشن

    • بدون نام

      روحانی فرزندت کجاست

    • بدون نام

      دلار شد 11250 ................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • آریا

      مسئولین عزیز، خواهشا به ترامپ و دیگر شیاطین خارجی فعلا کاری نداشته باشید، خیلی هنر دارید و ادعا میکنید که دلسوزید، اگر زورتون میرسه و دلتون میخاد یه فکر برای شیطانهای داخلی (از قبیل خوردرو سازها که از قضا به صورت کاملا تصادفی دولتی و وابسته به نظام هم هستند) بکنید.
      همگیشون دم از مظلومیت میزنن در صورتی که خوردوسازها که از خودشون خط میگیرن سردمدار احتکار، گرانفروشی، اجحاف، بی مسئولیتی، تقلب و وقاحت هستن.
      جالبه که بازم مردم متهم میشن

      پاسخ ها

      • نکیسا

        هرکسی به نوبه خودش مقصره جناب!
        احتکار کننده ها و اونایی که جا بهشون میدن از مردمن امثال من و شما

    • ضیاء الخزرجی

      به جای اینکه جواب سوالات نمایندگان بده رفته میگه که میخاستن ترور کنن ... عزیزم دلم حسن بساطتت را جم کن و برو

    • بدون نام

      اگه هیچی دستش نیست چراموقع انتخابات یک مترزبون خودشو اون دمش بود چکار میکنیم چکارمیکنیم تا رئیس دوباره شد چه میکنیم شد چه باید بکنیم

    • بدون نام

      به نظرمن تقصیر دولت سایه هست دولت حسین فریدون ومهدی جهانگیر خان اونها کاره اصلین واینها هم خط مقدم رو پاک میکنن برا اومدن اونها والا هرادم عاقلی میفهمه وقتی اسم گیرندگان ارزرونمیگن کار دولت سایه هستش دست خودشون رو میشه

    • بدون نام

      حقوق نجومی هم که دیگه کار دولت سایه نبود بود ای مردم اینها دزدن چرا اسم دریافت کننده ارز دحقوق نجومی را نمیگن چون خودشونن

    • بدون نام

      سانسورچی تا کی سانسور؟؟؟؟؟
      لایک داری فراوان زدی توخال

    • فرساش ایرانی

      مسیر کشور از ۱۴ مرداد ۹۶ شروع شد که دوره دوم ریاست جمهوری روحانی شروع شد

    • بدون نام

      استیضاح پیام به امریکا بود تا نتیجه تحریم ها را ببیند و منتظر توافق بهتر نباشد چون رفتن روحانی برای انها گران تمام می شود و رییس جمهور بعد از برجام خارج می شود

    • بدون نام

      توهم زدی داداش تو باشی یا نباشی جهان خواهد بود

    • بدون نام

      کاربر14:50شماپس خوابی بروشهرداری تهران رانگاه کن همه کارگرای افغانی اندکه دارندکارمیکنندیک نمونه اش چندوقت پیش راننده 206تواتوبان چندتاشون رازدکشت افغانی بودن که توخدمات شهرداری بودن...

    • ج گ ج

      چقدر احمق داریم

    • ج گ ج

      مردم حمله کنند به پولدارا

    • فقیرزاده

      این خیلی باحاله که میگه مشکلات به خاطر تصور اشتباه مردمه ای خدا مردم از خنده!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای روحانی فقط لطف کنید با دولتتان بگوئید. چه انتقامی دارین از مردم ایران میگیرید.

    • بدون نام

      بعنوان یک شهروندایرانی دیگردراین مملکت درهیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم ودیگرهرگزرای نخواهم داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عنوان یک شهروند ایرانی در همه ی انتخاب هایم دقت میکنم تا گول نخورم و کشورم را به دست نااهلان ندهم. این وظیفه و حق من است و از آن نمیگذرم

      • بدون نام

        وقتي همه نا اهلند دقت كردن فايده اي ندارد

    • بدون نام

      بهترینهای سانسورچی چرا منتشر نمی کنی

    • بدون نام

      اگه فقط تحریم بود .مسئولین هم میل مردم در مشکل بودن همه باجان دل تحمل میکردیم ولی نیست مسئولینو بچه هاشون در رفاه کاملن .تحریم بهانست بی کفایتی وخیانت خودشون باعث این مشکلاته

    • بدون نام

      كل اين مصائب هزينه هاي سياستها و رفتارهاي خارجي كشور است كه در حيطه اختيارات روحاني و مجلس نيست ....

    • م ب

      خدایاماملت چقدرساده وزودباوریم یعنی هنوزم نفهمیدید ایناهمش فیلمه وهممون سرکاریم وفقط شدیم بساط خنده حضرات تودورهمییاشون،!!!!!؟؟

    • بدون نام

      درامد دولتها دلاري است كه از فروش نفت حاصل ميشه و مخارج شون ريالي و ثابت و وقتي دولتي با كسري بودجه و بدهي مواجه ميشه دست توي جيب ملت ميكنه و نرخ دلار را بالا ميبرد همين كاري كه الان كرده دلار را با سه برابر قيمت واقعي ميفروشد و بدهي ها و كسري بودجه خودش را جبران ميكند
      براي ساكت كردن ملت هم در نهايت چند درصدي حقوق ريالي را افزايش ميدهد
      اين قضيه را همه فهميدند .........

    • امان الله خان

      حمام فین جایش رابااستخر عوض شده هاشمی بااون قدرتش سرش راکردن زیرآب توکه درمقابل هاشمی چیزی نیستی فعلا احمدی نؤادازتو هم زورش بیشتره هم قدرتمندتره

    • بدون نام

      ماشاالله همه تبديل شدن به كاسبان تحريم
      نفر اول خود دولت با گران فروشي دلار
      خودرو سازها
      صرافها
      طلاو سكه فروشها

      همه همه ميخوان از اين آب گل الود ماهي بگيرن

      قربانيان تحريم هم مردم هستند

    • بدون نام

      بخاطر کلید طلای دستش خواستن ترورش کنن

    • بدون نام

      از قرآن چرا فقط کلمات دشمن و فتنه و اشوب و شیطان رو تو ذهنتون ملکه کردین هی اینارو تکرار میکنین
      بابا بخدا تو همون قران از عدالت و برابری و برادری و ... حرف زده
      اینارم گفته که یه روزی جواب حق الناسی که به گردنتونه باید پس بدین
      بدا به حالتون که جواب 70میلیون ادم رو باید بدین
      5میلیون دیگه رو هم اقازادها و مرفه هین بی درد در نظر گرفتم

    • بدون نام

      حالا که همه اجناس رو با دلار میفروشن حقوق ما رو هم با دلار واریز کنن نه ریال بی ارزش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج