جاباما
۷۶۴۷۹۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

با این مترجم هوشمند به ده‌ها زبان مسلط شوید

اگر چند سال قبل می گفتید روزی دستگاهی از راه می رسد که گفته های هر فردی را به سرعت به زبان دلخواه او ترجمه می کند، کمتر کسی چنین حرفی را باور می کرد.

خبرگزاری مهر: اگر چند سال قبل می گفتید روزی دستگاهی از راه می رسد که گفته های هر فردی را به سرعت به زبان دلخواه او ترجمه می کند، کمتر کسی چنین حرفی را باور می کرد.

اما امروزه چنین دستگاهی از راه رسیده و یکی از دستگاه ها ابزار کوچک جیبی است که توسط شرکت Misway Technolog تولید شده است.

با این مترجم هوشمند به ده‌ها زبان مسلط شوید

این دستگاه هوشمند که Smark نام دارد، علاوه بر ترجمه لغات و اصطلاحات پرکاربرد و مشهور در هر زبان به زبان های دیگر، با اتصال به اینترنت می تواند از یکی از چهار سرویس ترجمه آنلاین پرطرفدار دنیای مجازی و از جمله خدمات ترجمه گوگل برای معادل یابی بهتر استفاده کند.

دستگاه یادشده می تواند مطالب بیان شده به ۳۶ زبان مختلف را به یکدیگر ترجمه کند. البته کاربران برای استفاده از خدمات این دستگاه به طور کامل یا باید به یک شبکه وای - فای محلی در کشور محل اقامت خود متصل شوند یا یک سیم کارت محلی را بر روی Smark نصب کنند و هزینه های مخابراتی مربوطه را نیز پرداخت کنند.

قرار است در به روزرسانی بعدی این محصول میان افزار جدیدی مورد استفاده قرار بگیرد تا کاربران بتوانند کل فایل مربوط به ترجمه یک زبان را بارگذاری کرده و از این دستگاه به طور آفلاین استفاده کنند.

دستگاه یادشده مجهز به یک نمایشگر ال سی دی رنگی در مرکز و دو میکروفون در دو طرف بوده و با فناوری بلوتوث نیز سازگاری دارد.

کاربران از طریق نمایشگر این دستگاه زبان مقصد ترجمه را انتخاب می کنند و سپس دکمه میکروفون را فشار داده و صحبت کردن را آغاز می کنند. پس از آن نیز ترجمه انجام می شود. قیمت این محصول ۳۱۹ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دنیا داره روز به روز پیشرفت میکنه و ما آنچنان درگیر مسئله معیشت روزمره خود هستیم که جز به قیمت دلار و سکه ، به چیز دیگری فکر نمیکنیم . با همین فرمان که میرویم افق ۱۴۰۰ بسیار دستیافتنی ست

    • محسن .میبد

      مطمئن باشید که زبان فارسی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج