جاباما
۷۶۴۸۱۹
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

صالحی: شاید تکلیف سوپرجام امروز مشخص شود

علیرضا صالحی از رسیدگی به پرونده سوپرجام در جلسه امروز کمیته استیناف خبر داد.

ورزش سه: رئیس کمیته استیناف در واکنش به خبرهایی که در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر اینکه رای این پرونده بعد از بازی های آسایی صادر می شود یا اینکه در صورت پیروزی استقلال رای سوپرجام بلافاصله به سود تیم پرسپولیس صادر می شد، گفت: واقعیت این است ما به این حرف ها توجهی نمی کنیم چون اگر قرار باشد این حرف ها را ملاک قرار دهیم مدام باید پاسخ بدهیم و از کار می مانیم و از شما هم می خواهم این گمانه زنی ها را رها کنید.

صالحی ادامه داد: بی شک رای ما بر اساس محتویات و مستندات پرونده خواهد بود. رای یا نقض و یا تایید می شود. اگر قرار به گمانه زنی باشد در هر دو صورت می توان اینکار را انجام داد. پس ما به این حرف ها توجه نمی کنیم. اگر امروز به جمع بندی در مورد پرونده برسیم رای انشاء می شود.

خب رای برای تایپ شدن و اینکه دوباره در اختیار ما قرار گیرد و امضاء شود کمی زمان می برد. به همین خاطر شاید در صورت جمع بندی در جلسه امروز این هفته شاهد اعلام رای نباشیم. هر چند اعلام رای در نهایت با فدراسیون فوتبال است.

صالحی در پاسخ به این سوال که پرونده شکایت مجتبی جباری و باشگاه استقلال به کجا انجامید؟ گفت: طرفین درخواست صلح با هم داشتند و فعلا به ما مراجعه نکرده اند. امیدوارم که پیش بینی ما صلح طرفین باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خون استقلالیا به جوش آمده دست از پا خطا کنید جهنم خدا را تو همین دنیا میبینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خونتان را السد به جوش اورده ، اما این برای پرسپولیس اهمیت ندارد.شما مقابل پرسپولیس حاضر نشدید و باید مجازات بشید ،نتیجه باید 3-0به سود پرسپولیس شود میخواد خونتان به جوش بیاد یا منجمد بشه اون دیگه تقصیر باشگاههای

      • بدون نام

        خونتان را السد به جوش اورده ، اما این برای پرسپولیس اهمیت ندارد.شما مقابل پرسپولیس حاضر نشدید و باید مجازات بشید ،نتیجه باید 3-0به سود پرسپولیس شود میخواد خونتان به جوش بیاد یا منجمد بشه اون دیگه تقصیر باشگاههای

      • بدون نام

        جام سوپرجام 1387 رو به ما بدهند. این جام رو هم به لنگی ها. لنگی ها هم خر و میخوان هم خرما رو

      • بدون نام

        در هر صورت لنگیا باید در زمین بازی حاضر می شدند اگر استقلالیا تو زمین بازی حاضر نمی شدند اونوقت بازی به نفع لنگیا بود نه اینکه فتاحی روباه صفت بیاد بگه به من گفتند نمیان به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم!!!

    • بدون نام

      وزیر و نماینده مجلس و معاون رییس جمهور به صف
      سوگلی در خطر است بکوشید که شکست برابر السد را شما براسوگل حکومتی جبران کنید ، هوادار کیسه کش باز هم چشم به نفوذ شما دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج