جاباما
۷۶۴۸۵۸
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

تشکیل پرونده برای فوت دختر ۱۴ ساله در یزد

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: سه روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر ۱۴ ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم قصور پزشکی صورت گرفته و کادر اورژانس مراقبت‌های لازم را از فرزند آن‌ها انجام نداده است.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر ۱۴ ساله در یکی از بیمارستان‌های یزد، اظهار کرد: سه روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر ۱۴ ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم قصور پزشکی صورت گرفته و کادر اورژانس مراقبت‌های لازم را از فرزند آن‌ها انجام نداده است.

وی با بیان اینکه با ورود دادستانی کمیته‌ای در بیمارستان تحت نظارت دادسرا و همچنین جلسه فوق العاده نظام پزشکی برای بررسی علت فوت دختر نوجوان، تشکیل شده است، ادامه داد: کمیته بیمارستان، کوتاهی در درمان بیماری دختر نوجوان را تشخیص دادند که منتهی به برخورد و جابجایی کادر پرستاری و پزشکان اورژانس شده و بخشنامه‌ای به کل بیمارستان‌های استان مبنی بر بازبینی در نحوه پذیرش اورژانس بیمارستان‌ها ابلاغ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به بررسی فوت توسط پزشکی قانونی، خاطرنشان کرد: این بیمار با تشخیص اولیه مشکل قلبی در اورژانس بستری می‌شود؛ اما ظاهرا اقدامات پزشکی کافی و به موقع نبوده که پرونده در نظام پزشکی مطرح و در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچی دیگه سرجاش نیست..تو این دوران که همه چی در حال پیشرفته ما داریم روز به روز عقبتر میریم..باعث تاسفه که چندتا ادم که تو کارشون تجربه ندارن، باعث فوت یه نوجوان بشن..فقط واسه پول در اوردن نه سواد کاری دارن که بتونن درست کارشون رو انجام بدن.

    • سعید

      در حال مردن برو تو بیمارستان شهر ما میگن برو یه تخت پیدا کن بخاب ما بعدا میاییم .قبح همه چیز از بین رفته .یکماه قبل به پرستار میگفتم توی شیلنگ سرم هوا هست بیا ببین سه بار رفتم داشت با دوست پسرش حرف میزد سرش هم بالا نگرفت .کجای کارین اقا

    • احمد رضا رضایی

      مدتی قبل پدرم را در بیمارستان فلاورجان به علت سکته مغزی بستری کردیم که بعداز مدت طولانی پزشک اعصاب وروان حظور یافته و داروی رقیق کننده خون تجویز وباعث وخامت بیشتر حال پدرم گردید و کسی جوابگو نبود

      پاسخ ها

      • من

        دوست عزیز
        پزشک اعصاب و روان چه ربطی به سکته مغزی داره؟
        گرچه دارویی که تجویز کردن درست بوده و دلیلی نداره جوابگوی چیزی باشند

    • بدون نام

      یکی از اشناهای ما هم سکته مغزی کرده بود اول اینکه تو ای سی یو جا نبود بردنش ارژانش بعدش هم چون سنش بالا بود اصلا بهش رسیدگی نمیکردن دکتر که نگو میومد یه فشار خون میگرفت میرفت خدا بیامرز تو همون اورژانش جونشو از دست داد این پرستارا و دکترها از سر تا پا مدیون مریضا هستن و چوبشو میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج