۷۶۴۹۰۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

همتی: «استخر فرح»، آدرس غلط است

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نتیجه آرای مجلس به پاسخ های رییس جمهور نشان داد که اکثریت قاطع مجلس شورای اسلامی حل مشکلات عدیده‌ مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی را مطالبه می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نتیجه آرای مجلس به پاسخ های رییس جمهور نشان داد که اکثریت قاطع مجلس شورای اسلامی حل مشکلات عدیده‌ مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی را مطالبه می‌کنند.

احمد همتی در تذکری شفاهی در پایان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بابت جلسه خوبی که امروز در خصوص سوال از رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از رییس مجلس شورای اسلامی و از نمایندگان تشکر می‌کنم که در واقع بلوغ سیاسی حاکم را نشان داد.

که با آرامش و منطق سوالات رییس جمهوری را بررسی کردند و نتیجه آرای مجلس نیز نشان داد که اکثریت قاطع مجلس شورای اسلامی حل مشکلات عدیده‌ مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌ی اقتصادی را مطالبه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: اگر ما به این مسائل به صورت مسکن نگاه کنیم به حل مسائل به صورت اساسی نخواهیم رسید، بنابراین پرداختن به ریشه‌های مشکلات اساس کار است و باید به آنها پرداخته شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عدم اجرای قانون در برخی از موارد در طرح ملی و بین‌المللی و دادن آدرس‌های غلط نظیر آدرس استخر فرح و امثال این می‌تواند که چهره کشور را مشوش کند و زمینه‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی را دچار چالش کند.

همتی در پایان گفت: خوشبختانه قولی که رییس قوه قضاییه در خصوص اعلام اسامی متخلف داده بود، در هفتم بهمن ۱۳۹۶ با تاخیر به انجام رسید و اسامی قضات متخلف در چند مورد اعلام شد و امیدواریم ادامه داشته باشد. برگزاری دادگاه‌ها نیز باید ادامه داشته باشد و باید به امور دانه‌درشت‌ها نیز رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      شما ادرس درست بدهید که بشود مشکلات اقتصادی بیکاری و تورم و رکود و رانت و رشوه و گرانی و چپاول و غارت و اقازاده ها و مسکن و خودرو و ارز و سکه و میوه و گوشت و ارزاق و معیشت مردم را حل کرد میتوانید علی برکه الله

      پاسخ ها

      • الف

        یک نفس،دنده گاز،علی برکت الله »

      • الف

        یک نفس،دنده گاز،علی برکت الله »

    • رضا

      بابا فهمیدیم دیگه
      حالا هی بگید
      ضمنا نام شهبانو فرح پهلوی را درکنار نام رفسنجونی نگذارید
      به شاه و فرح و من برمیخوره

    • بدون نام

      تازگی ها خبر میرسد که عراقی ها در کشور ما جولان.میدهند . در مشهد زنان را صیغه میکنند . در ساحل خزر میرقصند و در اثر بی ارزش شدن پول ما حسابی اجناس ما را از فروشگاهها میخرند و به ریش ما میخندند که چگونه در جنگ جوانان ما را کشتند و حالا نوامیس ما را هدف گرفته اند. اف بر غیرت ما ایرانیها و مسئولین ما. خدایا برای ما بلا بفرست که ما مایه شرم و ننگ بشریت هستیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج