۷۶۴۹۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نویل: منچستریونایتد نباید مورینیو را اخراج کند

مدافع پیشین شیاطین سرخ معتقد است مدیران باشگاه منچستریونایتد باید از سرمربی پرتغالی خود حمایت کنند.

خبرگزاری تسنیم: شکست ۳ بر صفر خانگی شب گذشته (دوشنبه) منچستریونایتد مقابل تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر انگلیس سبب شد تا این تیم دومین شکست متوالی خود در این رقابت‌ها را تجربه کند. این بدترین شروع شیاطین سرخ در ۲۶ سال گذشته بوده است اما مدافع پیشین شیاطین سرخ می‌گوید ژوزه مورینیو باید تا پایان قراردادش روی نیمکت این تیم بماند.

گری نویل به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ما دیدیم که لوئیز فن‌خال بعد از فتح جام حذفی انگلیس از سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد، همچنین شاهد این بودیم که دیوید مویس در چهار بازی مانده به پایان فصل کنار گذاشته شد، بنابراین ما در مورد باشگاهی صحبت می‌کنیم که دیگر به مانند تاریخ خود - ایستادن پای سرمربی- عمل نمی‌کند.

وی افزود: قبول دارم که تیم در دوره دشواری به سر می‌برد و سختی‌ها و چالش‌هایی که تیم با آن مواجه است را می‌پذیرم، اما صادقانه می‌گویم اِد وودوارد - مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد - باید تا آخر پای قرارداد جدیدی که با مورینیو بست، بماند. شما نمی‌توانید از یک مربی سراغ مربی دیگری بروید.

نویل تصریح کرد: داستان سال سوم سرمربیگری مورینیو در تیم‌های مختلف - منجر به پایان همکاری یا اخراج وی شده - و چیزهای دیگر را می‌شنویم و نمی‌شود که با آنها هم موافق نبود چون تاریخچه‌ای هم در این مورد وجود دارد، اما به نظرم اکنون زمانی است که منچستریونایتد باید بحران را کنار بزند و مورینیو و وودوارد اگر اختلافی دارند، باید آن را حل کنند.

مدافع پیشین سرخپوشان منچستر تصریح کرد: از این به بعد باید کارهای درستی انجام شود چون باشگاه بزرگتر از هر فردی است. باید مشکلات بین افراد حل شود چون زمان آن نیست که افراد با یکدیگر بجنگند و سیاسی‌بازی کنند.

نویل در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: مورینیو در اینتر پایان قراردادش را دید، او همچنین در پورتو این موضوع را تجربه کرد و در رئال مادرید نیز اوضاع به همین شکل بود. تنها در چلسی که باشگاه دیوانگی است، مورینیو پایان قراردادش را ندید. در چلسی همه زودتر از چیزی که باید می‌میرند و آنها چنین باشگاهی هستند.

وی ادامه داد: در رئال مادرید اوضاع برای مورینیو سخت شده بود، اما او تا پایان فصل روی نیمکت این تیم بود. من فکر نمی‌کنم در طول فصل شاهد اخراج مورینیو باشیم. به نظر من منچستریونایتد شبیه باشگاه چلسی نیست. باید بگویم که منچستریونایتد هنوزهم کارهایی متفاوت از دیگر باشگاه‌ها انجام می‌دهد.

نویل در پایان خاطرنشان کرد: تازه سه بازی از فصل گذشته و خیلی زود است که پیشنهاد دهیم سرمربی باید اخراج شود. باید به مورینیو اجازه داد تا فصل را به پایان برد. اگر اوضاع این فصل به خوبی پیش برود، او حتی می‌تواند پایان قراردادش در منچستریونایتد را هم ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج