۷۶۴۹۱۸
۲۲ نظر
۵۰۱۳
۲۲ نظر
۵۰۱۳
پ

ماجرای «مدیری» و «ثامن» ختم به خیر شد

روزنامه شرق بابت گزارش اشتباهی که درباره پول‌های دریافتی از موسسه مالی غیرمجاز «ثامن الحجج» منتشر کرده بود، از مهران مدیری عذرخواهی کرد. اما آیا این برای اقناع افکارعمومی کافی است؟

خبرگزاری مهر: «در تاریخ ۹۱/۱۲/۱۴ و ۴/۷/۹۲، مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ ۱۸۰ میلیون‌تومانی و ۴۰۰ میلیون‌تومانی را به حساب «م. م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه. رقم هدیه‌ای که آقای «م. م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است.

«م. م» از مؤسسه ثامن‌الحجج یک وام دومیلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومانی دریافت کرده که تنها ۸۰۰ میلیون تومان آن را بازگردانده است که البته این رقم بازگشتی را از هدیه دریافتی (۵۸۰ میلیون تومان) کم کنیم، به عدد ۲۲۰ میلیون تومان می‌رسیم که در واقع از جیب «م. م» خرج شده و در مقابل دومیلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان را در حساب خود نگه داشته است.»

این چند خط بخشی از گزارش روزنامه شرق با عنوان «رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن» بود، بخشی که در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت و فعالان این فضا به سرعت به دنبال پیدا کردن نام فرد افتادند.

ماجرای «مدیری» و «ثامن» ختم به خیر شد

«م. م» مجری تلویزیون که اتفاقا سلبریتی هم بود همه نگاه‌ها را به سمت مهران مدیری کشاند، فضای مجازی و رسمی پر از حرف و حدیث شد، اینکه چرا مجری یک برنامه باید چنین مبالغی را دریافت کند! حرف و حدیث زیادی پیرامون این کارگردان و بازیگر شناخته شده اتفاق افتاد، اما نکته اصلی دقیقا جایی است که روزنامه شرق این گزارش را بدون تحقیق و بررسی نهایی منتشر کرد و باعث خط‌دهی به افکار عمومی شد. گزارشی که مردم را نسبت به کاراکتر شناخته شده در تلویزیون که اتفاقا شخصیت عموما محبوبی هم هست، بدبین کرد.

سکوت، شکایت و ویدئو

مهران مدیری مقابل این صحبت‌ها سکوت کرد و ترجیح داد از راه قانونی وارد شود. او بعد از انتشار گزارش از روزنامه شرق و یکی از پیج‌های اینستاگرامی شکایت کرد. البته ویدئویی هم از او در فضای مجازی منتشر شده که گفته بود «همیشه وقتی چیزی را بیشتر توضیح دهیم، بیشتر ضعیف هستیم. کاری را که فکر می‌کنیم درست است انجام دهیم و مطمئن باشید حقیقت هیچ‌وقت پنهان نمی‌ماند، هرچقدر هم زمان بگذرد، همه آن‌هایی که قضاوت کرده‌اند، ماجرا را می‌فهمند.»

ماجرای «مدیری» و «ثامن» ختم به خیر شد

از آقای مدیری عذرخواهی می‌کنیم!

در شماره امروز ۶/۶/ ۹۷روزنامه شرق در مطلبی از مهران مدیری عذرخواهی کرده و نوشته که «در تاریخ ۲۷/۴/۹۷ در گزارشی با عنوان «رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن» جلسات دادگاه مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) را بررسی کرده که در این گزارش فهرست تخلفات مؤسسه ثامن، چه در بخش ارائه تسهیلات و چه در پرداخت سودها و هزینه‌های تبلیغات براساس آنچه در جلسه هفتم دادگاه قرائت شده، اشاره شده است. در بخشی از این گزارش به تسهیلات پرداختی از سوی مؤسسه و همچنین مبالغی که تحت عنوان «هدیه» به یکی از مجریان پرداخت شده، اشاره شده که پس از بررسی بیشتر مشخص شده است مبلغ هدیه قرائت‌شده در دادگاه مربوط به آقای مهران مدیری نبوده و این اشتباه از سوی روزنامه صورت گرفته است که از این بابت از آقای مهران مدیری و همین‌طور مخاطبان روزنامه به دلیل اشتباه صورت‌گرفته صمیمانه پوزش می‌طلبیم.»

ماجرای «مدیری» و «ثامن» ختم به خیر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ختم به خیر شد یا ختم به خیر کردند ؟!

    • بدون نام

      تعجبی ندارد این روزها خیلی چیزها ختم بخیر میشود تا ببینیم بعدا چه میشود : تا یار ترا خواهد و عشقش به چه باشد

    • بدون نام

      عشقی مدیری عششششق

    • بدون نام

      فکر نمی کنم منتشر کنید ولی چیزی که در این قضیه جالبه اینکه در گزارش اول شرق اسمی از مهران مدیری برده نشده و گفته م م ، بعد در گزارش دوم از مهران مدیری عذرخواهی می کنه بابت اینکه پول پرداخت شده به یکی از مجریان تلویزیونی مهران مدیری نبوده ! نکته اول پس اصل قضیه پرداختی هدیه به مجریان تلویزیون صحیح هست ! نکته دوم طبق قانون شما وقتی اسم کسی را نمی‌ترسد نیاز به عذر خواهی ندارید ! کل قضیه مشکوک است

    • رضا

      مهران مدیری نتنها کارگردان بازیگر وخواننده بزرگی است بلکه انسان بزرگ وفهمیمی است

    • بدون نام

      یعنی پس بقیه ی مطالب دیگه ت هم اگر اینجوری باشه که خیلی روزنامه ی معتبری هست . . مهران مدیری که وکیل خوب داشت . اگر ما بودیم چیکار میکردیم .؟؟

      پاسخ ها

      • وحید

        بستگی داره چقدر خرج کنی

    • بدون نام

      به همین راحتی که نمیشه آبروی کسی رو برد و بعد با یک عذرخواهی سرو ته شو هم آورد...!!!! چون اثرات منفیش تو ذهن مردم میمونه و یک عده همیشه بی اعتماد میشن.بعضی ها دوست دارن همون خبر اشتباه رو باور کنن. مثل من که توی محل کارم شخصی از روی نادانی به من تهمتی زد و بعد از چند روز که متوجه اشتباهش شد معذرت خواست و به همه هم اعلام کرد که قضاوت خودش اشتباه بوده ولی بعضی چیزا هرگز مثل اولش نشد و اعتمادی که از دست رفته بود کامل برنگشت. هرگز این شخص رو نمیبخشم و معتقدم که معذرت خواهی و اقرار به اشتباه آب رفته رو به جوی برنمیگردونه

    • بدون نام

      مهران مدیری هیچوقت آدم بدی نبوده.

    • بدون نام

      ترسوها واقعا وقتی نشه با مفاسد مقابله کرد همین میشه کلا ما از کلاه بردارها خوشمون میاد چون بعد سر یکی دیگه میزارن

    • کامی

      یخورده سر ملت گرم کردید بازم خوبه،شکرخدا

    • بدون نام

      عجب !!!!!!

    • رضا صادقی

      مدیری .نون به نرخ روز خور است

    • بدون نام

      این روزنامه بیشتر خبرهاش اینجوری منتهی یکی مثل مدیری پای شکایت نیست تا از دروغ های روزنامه شکایت کنه

    • بدون نام

      شک نکنید که موضوعی وجود داشته و روزنامه از ترس یا طمع سازش کرده است .

    • بدون نام

      رشید پور هم اذعان کرد که بیست و پنج سال درس نیرنگ و آموزش دیده .قبلا با مدیری میخندیدم از وقتی متوجه شدم" نون در خون" مردم میزده و میخورده حالم گرفته شد!! خبرنگاران که سکه میگیرند و کارت هدیه باید از تلویزیون و موسسه کلاهبرداری حمایت و تکذیبه و تائیده بزنه ! مشرق باید میگفت هر شکری میخواد بخورید و ما حق مینویسیم!!!!

    • بدون نام

      من از مهران مدیری خوشم نمیاد. او را ادم فرصت طلب و سوپاپ اطمینان میدونم. اما برای دروغ و بهتان ارزشی قائل نیستم.
      فقط میتونم بگم :خاک بر سر روزنامه شرق و مدیر مسئولش که بدون دلیل و مدرک بهتان میرنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین که گفتی خوشم نمیآد تا آخر خواندم برو عامو مردم را چه فرض کردی؟ !!!خخخخخخخ

    • بدون نام

      ما از اول می دونستیم که مهران مدیری بزرگ و اندیشمند چنین کار بی معنی ای انجام نمیده. شخصیت ایشون خیلی بزرگتر از این حرفاست

    • کاسب برجام

      شرق:
      امضای کری تضمین است

    • زری

      می دونستم که مهران مدیری اهل این کارها نیست
      عشقی لامصب...

    • بدون نام

      حالا که تکذیب شد ولی آخرش معلوم نشد این م،م کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج