۷۶۴۹۳۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

مالک خونه به خونه: سند اصلی تبانی پخش نشد!

مالک باشگاه خونه به خونه می گوید برنامه نود شب گذشته فیلم اصلی که تبانی نساجی را محرز می کند، پخش نکرده است.

ورزش‌سه: آیتم مربوط به تبانی نساجی در بازی فصل گذشته با راه آهن در لیگ دسته اول بعد از چند هفته سرانجام در برنامه نود پخش شد و مسئولان دو باشگاه با حضور روی خط برنامه توضیحاتی را ارائه کردند. با این حال موضوع مهمی از این پرونده مشخص نشد .

در اینشرایط قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه ادعا می کند مهم ترین سندی که تبانی را اثبات می‌کند، عادل فردوسی پور در برنامه نود پخش نکرده است.

حسن زاده در این باره عنوان کرد: اصل ماجرا مصاحبه ای بود که ع.الف انجام داد. این آقا فردی است که سکه ها را به تهرانسر روبه روی کارخانه ارج برده و به ص.خ تحویل داده است. ویدئوی صحبت های این فرد را یکی از خبرنگاران که در خبرگزاری رسمی کشور مشغول به کار است گرفته و به عادل فردوسی پور داده اما تهیه کننده نود این آیتم را پخش نکرد.

وی ادامه داد: اصل قضیه که تبانی را ثابت می کند، همین ویدئو است. این آیتم قرار بود ۴ هفته پیش پخش شود که نشد و دیشب هم مصاحبه مذکور را سانسور کردند.

مالک باشگاه خونه به خونه همچنین گفت: نماینده باشگاه نساجی در برنامه نود می گوید سرمربی راه آهن تولیدی لباس دارد و ما به او بدهکار هستیم. ما اصلا ایشان را نمی شناسیم که بخواهیم لباس از او بگیریم. لباس های ما از تولیدی مجید خریداری شده و این حرف ها درست نیست.

حسن زاده درباره اینکه گفته شده باشگاه خونه به خونه به بازیکنانش تهمت زده، گفت: صحبت های من در آرشیو برنامه نود وجود دارد. من گفتم ۴ بازیکن ما با جواد نکونام سرمربی قبلی ما هماهنگ بودند و خودشان را به مصدومیت زدند و محروم کردند تا برای ما بازی نکنند.

آن زمان گفتم این ۴ بازیکن به نساجی می روند و دیدید که همین اتفاق هم رخ داد. نامه پزشک تیم ما موجود است که اعلام کرد آنها هیچ مصدومیتی ندارند و کمیته اخلاق نیز در جریان این موضوع قرار دارد.

وی افزود: آن مسئول نساجی در برنامه نود هرچه جواد نکونام نوشته بود، قرائت کرد و تاکید می کنم اگر آن فیلم را فردوسی پور سانسور نمی کرد، همه متوجه اتفاقات می شدند، اما مطمئن باشید از اینجا به بعد ماجرا تازه شروع می شود و چیزهای خوبی از آن در می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردوسی پوردلال ازنساجی حمایت کردچون نکونام مربی نساجی جز بانده فردوسی پوره
      وبعدازاخراج نکونام ازسوی کیروش نکونام خودشو زد به لال بودن وحالافردوسی پورداره ازش حمایت میکنه

    • علی

      از طریق فیفا باس اقدام کرد

    • بدون نام

      اخه کدوم ادم عاقل ۷۰ سکه میده به بازیکن زخیره؟
      کدوم بازیکن رشوه میگیره بعد در حین گرفتن رشوه اجازه میدن خبرنگار فیلمبرداری کنه و خودش هم توضیح بده؟
      من طرفدار خونه به خونم نه نساجی،اما خداییش چیزای که برنامه ۹۰ نشون داد نشانه جرم خونه به خونه ست که پرونده سازی کرده
      مربی راه اهن اگه میدونه به بازیکنش رشوه دادن چرا اون و بازی میزاره؟سرپرست راه اهن اگه میدونه چطور سکوت میکنه و هیچی نمیگه تا بعد بازی؟اگه این اقایان راست میگن و دنبال فوتبال پاکن چرا قبل بازی اعلام نکردن؟

    • بدون نام

      بابا تا کی میخوای ادا در بیارین...خودتون چندتا بازی تبانی کردین توی لیگ...کلب از بازیکنای لیگ یکی هم میدونن چندبار جادوگر و این چیزا آوردین خود همین عادل تو برنامه 90 رسواتون کرد...من اصن مازندرانی نیستم ولی زنده هردوتا بازی رو دیدم و هیچ تبانی در بازی نساجی ندیدم بیچاره بازیکنای راه آهن با جون و دل بازی کردن حتی کم میاوردن خودشون رو پرت میکردن جلوی توپ با چنگ و دندون که گل نخورن اصن به نظر من اینجور سنگ تمام گذاشتن غیرطبیعی هست شایدم خونه به خونه تبانی کرده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج