۷۶۴۹۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتقاد ستاره سینما از فیلم‌های ابرقهرمانی

ایتن هاوک با انتقاد از کیفیت فیلم‌های ابرقهرمانی سینمای امروز هالیوود، از مقایسه شدن این آثار با بزرگانی چون روبر برسون و اینگمار برگمان به شدت گلایه کرد.

همشهری آنلاین: ایتن هاوک بازیگر ۴۷ ساله آمریکایی در گفتگو با فیلم استیج با اشاره به روند رو به رشد حاشیه‌نشین شدن فیلم‌های مستقل در مالتی‌پلکس‌ها گفت: «حتی تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی هم برسون و برگمان نیستند اما چنان درباره آنها حرف زده می‌شود که انگار بزرگان سینما فیلم ساخته‌اند.»

انتقاد ستاره سینما از فیلم‌های ابرقهرمانی

هاوک در این گفتگو مشخصا به «لوگان» اشاره کرد؛ فیلمی با بازی هیو جکمن در نقش یک ولوورین یا گرگ‌نمای سالخورده که سال گذشته بسیار مورد تحسین قرار گرفت و فیلمنامه‌اش در مراسم اهدای جوایز اسکار و اتحادیه نویسندگان آمریکا نامزد دریافت جایزه شد. او گفت: «مشکل این است که آنها معتقدند «لوگان» یک فیلم بزرگ است. مگر جز این است که اینجا هم پنجه‌های فولادین از دست قهرمان داستان می‌زند بیرون و تمام.»

هاوک که در فیلم‌های مستقل و تحسین‌شده «پیش از طلوع»، «پیش از غروب» و «پیش از نیمه‌شب» حضوری درخشان داشته، افزود: «همه از «لوگان» چنان تعریف می‌کردند که رفتم و آن را دیدم. به نظرم یک فیلم ابرقهرمانی خوب بود نه یک فیلم فوق‌العاده اما سینمای هالیوود این‌گونه فکر نمی‌کند. آنجا همه به فکر پول درآوردن هستند و همین که فیلمی خوب بفروشد، از نظر همه یک فیلم خوب و بزرگ است.»

این حرف‌های بازیگر نامزد چهار جایزه اسکار البته بازتاب‌هایی متفاوت در سینمای آمریکا داشت و برخی هاوک را به دورویی و داشتن سیاست‌های دوگانه متهم کردند. او این روزها «اولین اصلاح‌شده» به کارگردانی پل شریدر را روی پرده دارد؛ فیلمی که برای بازی در آن تحسین شده و جزو گزینه‌های نامزدی اسکار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج