۷۶۴۹۸۵
۶۴ نظر
۵۰۰۰
۶۴ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: شفر در امارات تبلیغ ریش تراش می‌کرد!

حسن روشن درباره شکست ۳ بر یک استقلال تهران مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من می دانستم استقلال تیم نیست و مقابل السد هیچ شانسی ندارد.

باشگاه خبرنگاران: حسن روشن درباره شکست ۳ بر یک استقلال تهران مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من می دانستم استقلال تیم نیست و مقابل السد هیچ شانسی ندارد. دشمن استقلال نیستم و هیچ چیز نمی خواهم، اما استقلال برای زمان نیم ساعت یا ۴۵ دقیقه ای بد نیست اما خوب هم نیست.

برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند و هیچ کدام از خارجی های تیم به درد نمی خورند. الحاجی گرو مقداری جنب و جوش داشت اما طارق همام و مارکوس نیومایر خیلی ضعیف هستند.

برخی بازیکنان فعلی در حد استقلال نیستند

او ادامه داد: فوتبال ایران جوان های خوبی دارد و درست نیست بازیکنان خارجی با این کیفیت براساس دلالی به کشورمان بیایند. روی شفر هم زیاد شده است و من ضعف را در اصغر حاجیلو می بینم چراکه سرپرست تیمی مانند استقلال باید ارج و قرب داشته باشد و نباید اجازه دهد سرمربی تیم اینگونه رفتار کند.

شفر پُر رو شده و حق ندارد به سرپرست تیم توهین کند

روشن افزود: شفر سال گذشته در استقلال نتیجه گرفت اما اگر مرد است آن نتایج را امسال بگیرد‌. حاجیلو نباید اجازه دهد شفر با او اینگونه صحبت کند. باید شفر را می شست و کنار می گذاشت که مقابل این همه هوادار و دوربین های تلویزیونی با فردی که یکی از بزرگان باشگاه استقلال است، اینگونه صحبت نکند.

تعویض های شفر اشتباه بود. نیومایر اصلا بازیکن نیست. من هم الان می توانم ضربه کاشته، پنالتی و کرنر را خوب بزنم. پنج دقیقه هم می توانم بازی کنم اما فوتبال اینگونه نیست. خدا را صد هزار بار شکر می کنم که خودخواهی السدی ها سبب شد استقلال پنج تا شش گل دریافت نکند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: خدا را قسم می خورم که نمی خواهم سرمربی استقلال شوم اما باید حرف پیشکسوت ها را گوش کرد. این همه هوادار که روز گذشته به ورزشگاه آمده بود، باید طلا گرفت. درست نیست بازیکن استقلال یک میلیارد بگیرد و هواداری که از صبح تا ۱۲ شب به ورزشگاه می آید اینگونه ناراحت شود.

جای حاجیلو بودم یقه شفر را می گرفتم و سر جایش می نشاندم

روشن در ادامه تصریح کرد: این تیم در لیگ ایران هم هیچ چیز نمی شود. شفر هم این موضوع را فهمیده است و مدام به همه می پرد‌. من اگر جای اصغر حاجیلو بودم، در زمان بگو مگو با شفر یقه او را می گرفتم و روی نیمکت می نشاندم.

او درباره عملکرد مهدی رحمتی و ناراحتی حسین حسینی از نیمکت نشینی گفت: مهدی رحمتی در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته است و به جز گل سوم مقصر گل های دریافتی استقلال نبود. وقتی تیم ۲ بر یک عقب است و به رحمتی پاس می دهند، او باید توپ را وسط زمین بفرستد نه اینکه بخواهد توپ را به مدافعان بدهد.

مهدی رحمتی در این تیم بی تجربه عملکرد خوبی داشته است. او، پژمان منتظری و روزبه چشمی از بازیکنان باتجربه استقلال هستند.

شفر در امارات تبلیغ ریش تراش می کرد!

او افزود: شفر ۱۸ سال پیش در الاهلی دبی با ما همکاری می کرد. یک بازی می باخت می گفتند باید بیرونش کنیم و یک بازی می برد نظر مسئولان باشگاه برمی گشت. کمیته فنی باشگاه به او دستور داد باید از جوان ها استفاده کند و در نهایت هم در لیگ امارات چهارم شدیم که شفر را اخراج کردند. احمد خلیل هم که بعدها بهترین بازیکن آسیا شد از بازیکنان آکادمی ما بود.

کارشناس فوتبال ایران درباره کارنامه شفر پیش از حضور در ایران بیان کرد: شفر از بازنشسته هایی بوده است که در شرکت های تبلیغاتی دبی فعالیت می کرد و ریش تراش تبلیغ می کرد. افتخاری از طریق دلال ها او را به ایران آورد و خود شفر هم دلال است.

بسیاری از مربیان ایرانی از امثال شفر و کرانچار که با ۲۴ میلیارد هزینه سپاهان را به رتبه چهاردهم رساند و در ادامه سرمربی تیم ملی امید شد، بهتر هستند. نمی دانم در فوتبال ایران چه می گذرد.

به اعتقاد من نیومایر آلمانی اصلا بازیکن نیست

روشن درباره داد و فریادهای وینفرد شفر در جریان بازی با السد اظهار داشت: او در دبی از این کارها انجام نمی داد، اما فهمیده است ایرانی ها از این ادا و اطوارها خوششان می آید. او تیم شانزدهم را تحویل گرفت و اگر آن را در رده دهم هم تحویل می داد همه تعریف می کردند اما با حمایت هواداران و غیرت بازیکنان، استقلال به قهرمانی جام حذفی و سومی لیگ رسید.

ما قدر هواداران را نمی دانیم. شفر زمان افتخاری صاحب نداشت و هر حرفی می زد قبول می شد اما فتحی مدیر توانمندی است که در بخش های دیگر مدیریت خوبی اعمال کرده است. با این وجود استقلال هوادارانی دارد که ابتدای بازی مقابل السد با تمام وجودشان تیم را تشویق کردند اما آخر بازی به بازیکنان و شفر فحش کشیدند.

به همین دلیل فتحی باید حواسش را جمع کند و مدیریت قاطعی انجام دهد. شفر حق ندارد در حیطه وظایف سرپرست تیم دخالت کند اما اصغر حاجیلو هم نباید خودش را کوچک کند.

یک میلیارد پول را بازیکن می گیرد اما ناراحتی برای هوادار است

او درباره بی غیرت خطاب شدن بازیکنان استقلال از سوی هواداران گفت: آنها بی غیرت نیستند بلکه حدشان همین است. این بازیکنان در حد تیم استقلال نیستند اما بی غیرت هم نیستند. شاید در تیم های درجه ۲ بازیکن های خوبی باشند اما استقلال تیم درجه یکی است‌.

آنها نمی توانند خودشان را به سطح استقلال برسانند. خود شفر با دلالی بازیکنان خارجی افتضاح را به استقلال آورده است و به مامه تیام هم از طریق پسرش گفته بود باید پول بدهی. بهتاش فریبا هم اسناد این اقدام شفر را در اختیار دارد.

افتخاری از طریق دلال ها شفر را به ایران آورد و خود این مربی دلال است

روشن افزود: باید به حال تیمی که شفر برای استقلال بسته است گریه کرد. همه می گفتند پندار توفیقی بازیکنان بدی جذب کرده اما او هیچ چیز از فوتبال نمی فهمد. شفر آنها را رد می کرد اما آن نفراتی که خودش هم آورد هیچ چیز نیستند. بیش از حد شفر را گنده کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم تو را زدی پیشکسوت خائن منفی باف بی تعصب

      پاسخ ها

      • مهران

        در اینکه مقصر اصلی باخت دیروز شفر بود شکی نیست و برخوردش هم با حاجیلو که بسیار برای استقلال تعصب داره و خداییش کار بلده اصلا درست نبود.اما نباید برای باخت اینطوری به همه پرید و به همه تیکه انداخت این بنده خدا گفت که ابراهیمی و جباروف و تیام رو میخوام اون افتخاری و پندار کلاه بردار یه عده جوون اوردن.اخه خدایی دانشگر روزی 20 هزار تومن هم زیادیشه باهاش یک و دویست بستن

      • بدون نام

        چرت نگو.هرچی باشه از شفر بیشتر افتخار اورده بر استقلال

      • مسعود

        از این بدتر اون خبرنگارانی ان ک با یه باخت سریع باهاش تماس می‌گیرنو در خونه اش صف میکشن

    • بدون نام

      تویکی حرف نزنی نمیگن لالی .بابا توروخدایه پست به این بدین خفه شه توخودت دشمن استقلالی با این کارات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حسن روشن نمونه ای از اکثریت ایرانی است. کینه توز، نمک نشناس، پرمدعا، بی فرهنگ، نون به نرخ روز خور و بی چشم و رو

      • بدون نام

        همینجور که تو میتونی حرف بزنی اونم میتونه حرف بزنه.یکی ام مث این باید باشه که نقد بکنه.نمیشه که همش به به چه چه بکنی

    • بدون نام

      خخخخ اگه میدونست ریش تراش چیه یکم موهای بیخودش را درست میکرد

      پاسخ ها

      • مسعود

        اتفاقا موهاش خیلیم خوشکله فکر کنم خودت کوسه و کچلی حسودیت میشه ههههههههه

    • علی

      هر تیمی یه پیشکسوت مثل این داشته باشه نیازی به دشمن نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه اینم چیزی نگه اون شفر تیمو صاحب میشه .ببین با اون اصغر حاجیلو بدبخت چیکار کرده.یه جوری داد و بیداد میکرد سرش انگار با اشتباه حاجیلو قرار بود ببازه

    • صبا

      کلا آقای روشن گلامپ تشریف دارند،همیشه من میدونم هستند،بس کن کمک به تیم نمیکنی نظرات کارشناسانه هم نده

    • غ.جانثاروطن

      با سلام خدمت آقای روشن.
      شگرد شماست که هیچی نمیگی،وقتی ضعفی پیش آمد،سر از رختخواب میاری بیرون و حرف میزنی.
      شما چیزی جز تخریب استقلال نداری.
      پس یا بیا درست و حسابی تو گود یا خفه شو و در دهنت را ببند.

    • محمد ابی دل اهوازی

      تاوقتی کسایی مثل تو و امثال تو اینجوری برای استقلال حاشیه و حرف درست کنی تیم ما به هیچ جا نمیرسه بابا بسه هر مربی که اومد جنابعالی با حرفات براش حاشیه درست کردی خجالت بکش این تو هستی که یکی باید یقه تورو بگیره و بشونه سرجات که واقعا شورشو در اوردی که هرمربی ما اوردیم تو میگی خوب نیست بابا تو خوبی بقیه بد فقط ساکت شو و بشین سرجات ... فقط خدا کنه خدااااا کنه بازی برگشت جبران کنیم اونوقت خیلی دوست دارم حال تورو ببینم

    • بدون نام

      اقای حسن روشن لطفا شما خفه شید

    • بدون نام

      بتوجه بمیرباباتوبرپتیم افغانستان مربی گری کن

    • بدون نام

      سخنان حسن اقای روشن را خوندم و کاملا حرف منطقی و نصیحت پدرانه و بزرگانه را بپذیرید اصغر حاجیلو از دید هواداران همه تیم ها حتی قرمز مورد احترام هست و بوده مگر میشود کسی فریاد بزنه که در سرزمین مادریش چرا انگلیسی بلد نیست!!؟کاری با پیشرفت ندارم فقط میدونم بیگانه بیاد در کشورتان و فریاد و خروش برای یک شماره پیراهن صبح خوندم شوکه شدم دیشب که چیزی پیدا نبود ؟؟ نمیتونست بگه گرو نه اون یکی؟ مثلا زمان میبرد یا چی ؟؟؟؟ متوجه نمیشم حاجیلو باید دیشب میزد توی دهنش ،بگید مادر...اینجا ایران است داد نزن سر ایرانی که زبان انگلیس..!!عوضی برو زبان فارسی یاد بگیر

      پاسخ ها

      • اس اس

        سرپرست باید،همه چیز بدونه وقتی نمیتونه یه تعویض کنه اونم تو جام باشگاه ها مربی هم حق داره قرار نیست کار سرپرست بکنه

      • اس اس

        سرپرست باید،همه چیز بدونه وقتی نمیتونه یه تعویض کنه اونم تو جام باشگاه ها مربی هم حق داره قرار نیست کار سرپرست بکنه

      • بدون نام

        شفر خوب کرد سرش فریاد زد چرا اشتباه میکنه یه تعویض ساده رو غلط انجام داد....اقای روشن وقتی که بحث ورود شفر بود شما خودتون ازش حمایت کردن مصلحبتون رو اون زمان دیدم حالا میگید اله و بله....ما باختیم درسته باختیم ولی اگه حذف هم بشیم باز استقلال استقلاله....درضمن هنوز بازی برگشت هم هست....در این که شفر تو ارنج اشتباه کرد شکی توش نیست ولی الان تیم نیاز به حمایت داره نه وقتی که میبره....

    • بدون نام

      دقیقا درست می فرمایند فدراسیون فوتبال ایران روی پاشنه دلالی می چرخد

    • بدون نام

      تو خوبی

    • alirezamiri

      بااینکه همیشه غرمیزنه ولی انصافا ایدفه روراست گفت

    • شش قلب قرمز

      کیسه های بیچاره، وقتی ما می گفتیم شفر دلاله، شما شعار میدادید وزیر پرسپولیسی! تا کی میخواید نفهم باشید. روشن که دیگه پیشکسوت خودتونه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترو خدامنصوریان رابرگردانید.فقط علی آقا
        منصوریان اس رانجات می ده.ازپرسپولیس
        عبرت بگیرید.بخداننگ است تو تهران به عرب
        هاباخت ننگ.

      • بدون نام

        روشن دشمن استقلاله

    • تیره

      جناب روشن شمااصلا تکلیفت باخودت وباتیم روشن نیست
      قبول کن اصلا نظراتت نه فنیه نه حرفه ای
      دوره شما خیلی وقته گذشته
      انصافا تیم دیروز بدبازی کرد شکی نیست
      مربی نامدارهم واقعا ایران نمیاد
      بالاخره فوتبال صنعته هرجاپول بیشتر باشه کیفیت هم همراهشه
      رونالدو ونیمار هم سرهمین قضیه جابجاشدن
      اما جنابعالی ظاهرا نمیخاین از دهه ۵۰و۶۰جدابشید
      شما وچندنفردیگه ازدوستان تحت هرحالتی مخالفید.
      خوب گرتوبهترمیزنی بستان بزن......
      البته نظرخودمن به شخصه واقعا تعطیلی فوتبال برای مدت ۵ساله
      وازاول زیرساختها قیمت بازیکن یه نرم افزار برای ارزیابی تیمها ارزش گذاری مربی بازیکن خلاصه یه سازوکارجدید چه درورزشگاهها چه در حوزه کلی فوتبال درست بشه

    • بدون نام

      ./.. بیشعور

    • بدون نام

      ایرانی جماعت نمک نشناس...محدوده و طرز رفتار هرکس رو رفتار خودتون مشخص میکنه

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم اماااااا
      یکی بیاد ترمز روشن رو بکشه و خفش کنه...

      روشن عزیر اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی...

      دیشب استقلال با به تیم اروپایی بازی کرد نه یه تیم عربی...

      ضمنا آقای روشن
      فوتبال ما در همین حده بیشتر نیست پدر جان.

    • بدون نام

      رونالدو هم با اون وجنات تبلیغ پفک نمکی و خمیر دندون میکنه
      کار عار نیست.
      شما خودتون جد اندر جد ملاک و کارخونه دار بودین

    • بدون نام

      شما احمق ها راست میگید شفر دلاله کیروش دلاله کرانچار دلاله حتما دوروز دیگه توشاک هم دلال میشه وفقط برانکو مربی بزرگیه بس کنید دیگه مدیر ها احمق ودلالن که میذارن تیم بزرگ استقلال بخاطر پول بازیکن های خوبش رو از دست بده آگه اون پنج بازیکن اصلی نمیرفتن استقلال وشفر خوب بودن چرا پارسال میگفتی شفر خوبه؟

    • بدون نام

      اقای روشن حرف حق تلخه و خریدار نداره .شما قبل از این هم هشدار دادی اما احساسات ما نگذاشت که معنی حرفات را درک کنیم .خواهشا یا چیزی نگو یا از تیم تعریف و تمجید کن دوست نداریم حرمت پیشکسوت بزرگی مثل شما توسط عده ای تازه به دوران رسیده شکسته شود

    • رویا ساز

      خجالتم نمیکشه با این حرف زدنش بهشم میگن پیشکسوت

    • بدون نام

      واقعا حسن روشن نمونه ای از اکثریت ایرانی است. کینه توز، نمک نشناس، پرمدعا، بی فرهنگ، نون به نرخ روز خور و بی چشم و رو.
      لطفا اگر کاری نمیکنید حداقل دهنتون رو به موقع باز کنید!!!

    • شهرام

      چقدر این آدم بی ادبیه . کلا در حال موج منفیه .

    • فریبای جواد و جواد فریبا

      انتظار نداشته باش تیمو بدن دست تو روشن غرغرو

    • بدون نام

      آقای روشن به کجا میخواهی برسی بس کن اینقدر خودتو خراب نکن السد قهرمان لیگ میشه چون پول خرج کردند استقلال نتونست دوتا بازیکن را نگه داره انوقت فکر میکنی بایکی دوتا بازیکن میشه قهرمان شد بس کن یه شکایت ازخودت برای خودت بنویس

    • اس اس

      اقای روشن لطفا خفه تو بعنوان یه پیشکسوت چ گلی بسر استقلال زدی چکار کردی برا استقلال جز تخریب و حرف مفت زدن تو بیا با این بازیکنان ببینم چکار میکنی ستون اصلی تیم رفته چنتا چلاق مثل تو گرفتن

    • اس اس

      اقای روشن لطفا خفه تو بعنوان یه پیشکسوت چ گلی بسر استقلال زدی چکار کردی برا استقلال جز تخریب و حرف مفت زدن تو بیا با این بازیکنان ببینم چکار میکنی ستون اصلی تیم رفته چنتا چلاق مثل تو گرفتن

    • اس اس

      لطفا احترام خودت نگهدار حرف هم نزنی خیلی بهتر

    • اس اس

      لطفا احترام خودت نگهدار حرف هم نزنی خیلی بهتر

    • موسوی

      دم گرم ای کیسه می بری حاشیه

    • بدون نام

      این همه نتیجه گرفت همه گفتن‌خوبه شفر عالیع تا یع بازی رو باخت شد ادم بده نکنین‌ اینجوری در هرصورت استقلال حق ماهه ما به شفر نباختیم به امید خاین نورافکن خاین جباروف خاین حسینی اشغال تیام‌ پولکی باختیم

    • داود زمانی

      لطفاً در مورد آقای روشن چرت نگید.واقعا درست میگه شما نگاه کنید بازیکن‌هایی مثل نیومایر و الحاجی که به اصرار شفر به استقلال اومدن کدومشون به درد میخورن .بابا استقلال افتضاح بازی می‌کنه .تیام استقلال رو به این مرحله از آسیا آورد نه هیچ کس دیگه.قهرمان جام حذفی شد اما با سه چهار تا تیم دسته دومی بازی کرد و قهرمان شد.آقای روشن تمام حرفهاش حقیقته و هیچی هم از استقلال نمی‌خواد به جز یه تیم پر قدرت که هوادار رو راضی کنه

    • ناصرخان حجازی

      درود بر حسن خان روشن تمام حرفات درسته وراسته بیشتر بازیکنان استقلال در حد اماتورها هستن

    • بدون نام

      الان باید بفهمید که کی روش مربی بزرگیه

    • پرسپولیس

      ریش تراش بخرید جایزه ببرید خخخخخخخ

    • رضا رضوی

      پارسال که تیم نتیجه میگرفت چی رو تبلیغ میکرد؟

    • بدون نام

      این تازه به دوران رسیده های علاقه مند به استقلال کمی ادب داشته باشند .حسن روشن .شناسنامه استقلال هست .وهر حرفی میزند از روی دلسوزی وعشق به استقلال هست پس با احترام حرف بزنید .واقعا دیشب استقلال بد بازی کرد و مربی هم نباید به حاجیلو که بازیکنی اقعا نمونه وبا اخلاق هست اینجور داد بزند .واین کمال شخصیت حاجیلو است .

    • ایمان

      لنگی تو یکی زر نزن

    • بدون نام

      فصل قبل که شفر نتیجه گرفت همه چه چه و به به راه انداخته بودن الان با یه باخت که اونم واقعا شفر تقصیری نداشت و داشته تیم همین بود که دیدیم انتقادات شروع شد؟؟؟

    • بدون نام

      این بدبخت که گفت اسکلت تیم رو حفظ کنید بعد جام جهانی خیلی از بازیکن ها رفتن که علتش هم ضعف در قرارداد ها بود

    • بدون نام

      ولی خداییش درمورد حاجیلو درست میگه.درسته برگه تعویضو اشتباه داد.تو کل دنیام از این اتفاقا میوفته.ولی دلیلی نداره سرمربی تیم اینجوری تو این بازی آسیایی جلو این عربا حاجیلو با شخصیتو به رنگ قهوه ایی دربیاره

    • بدون نام

      روشن فقط خفه شو خرفت

    • بدون نام

      موقعی که سوم شدین باید این حرفها رو میزدی نه حالا با این شکست! استقلال دیر بسته شده و این بازیکن های خارجی هم خیلی دیر اضافه شدن به تیم پس زمان میبره تا هماهنگ و منسجم بشن! انتقاد الکی آسون هست که امسال تو و عنایتی که سابقه مربی گری ندارین راحت انجام میدین! من پرسپولیسی هستم ولی شفر مربی خوبی هست و خودشو ثابت کرده البته در سطح برانکو نیست ولی سطح خوبی داره، ضمن اینکه یادمون نره مقابل تیمی بازی کرد که اکثر بازیکنانش سطحشون از فوتبال آسیا بالاتر هست و احتمال زیاد قهرمان میشن امسال

    • مجید

      حالا خوبه یادمون نرفته وقتی شفر نتیجه میگرفت میگفتی من شفر رو آوردم استقلال .

    • بدون نام

      چرا بعد از باخت این حرف رو میگی

    • محمدرضا

      خاموش شو روشن

    • بدون نام

      حرف حق میگه ناراحت میشیم

    • علی

      طرفداران تیم کیسه افتادن به جون هم دست تون درد نکنه اگر یک باخت دیگه بده همدیگر را میخورید

    • رامین

      چون حاجیلو پیشکسوت بوده هیچی بهش نگن هرکاری کرد چه منطقی هست این؟ در سطح لیگ قهرمانان آسیا این اشتباه قابل قبوله؟ هرکی بود جای شفر عصبی میشد چند دقیقه وقت بازی گرفته شد به خاطر این اشتباه ... حاجیلو بازیکن خوبی بوده زحمت کشیده دستش درد نکنه ولی سرپرست تیم یه شغل مهمه ما کم از سرپرست ناکارآمد ضربه نخوریم قضیه سپاهان و کارت رحمان احمدی رو یادتون بندازید

    • بدون نام

      قربون دهنت داش من.....باباچروشماخودتونوجزءی ازاستقلال نمیدونیددرحالیکه میگیدتاجی هستیم به خداقسم برگردیدبه گذشته نه چندان دورمیفهمیدکه بااصرارشفراین بازیکناجذب شدن.بایدجوابگوباشه.چروکه اگه مربی بزرگی بودبارفتن نفرات اصلیش بازیکنایی درحداونابایدمیگرفت...

    • بدون نام

      خاک تو سر کسانیکه با قرارداد سنگین کسی رو که ریش تراش تبلیغ میکرد آوردن پرسپلیس و استقلال تیمهای خصوصی نیستن بودجه شون دولتیه یعنی بیت المالِ که برای مدیران این باشگاهها شده بیت الحال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج