۷۶۴۹۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیپور؛ تلفیق قدرت و سرعت در خط حمله

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه جدال دو تیم پرسپولیس و الدحیل به بررسی شرایط علی علیپور پرداخته است.

ورزش سه: علی علیپور که بعد از جدایی مهدی طارمی به خوبی توانسته ابتکار عمل را در خط حمله پرسپولیس به خود اختصاص دهد و مهره‌ای تاثیرگذار در تیم سرخپوشان لقب گیرد، چهره اصلی این تیم مقابل الدحیل محسوب می‌شود. بازیکنی که در صورت سود بردن از فرصت این تیم قادر خواهد بود شرایط را کاملا به نفع پرسپولیس کند و آنها را به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان امیدوار سازد.

پرسپولیس اما طی دیدارهای اخیر خود چندان در امر گلزنی موفق نبوده است. آنها دو بازی بدون گل مقابل استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان را پشت سر گذاشتند. در این میان اما آقای گل فصل گذشته با ثبت آخرین گل این تیم در جدال مقابل نفت آبادان که مانع از شکست سرخ‌ها شد، بار دیگر آمادگی خود را به رخ کشیده است. مهاجمی که نمی‌خواهد تیمش در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان طعم تلخ حذف را بچشد.

بخش رسانه‌ای لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جدال دو تیم پرسپولیس و الدحیل به بررسی خط هجومی دو تیم پرداخته است: پس از صعود زودهنگام از گروه دوم لیگ قهرمانان، الدحیل فینالیست سال ۲۰۱۶ یعنی العین را با هشت گل در دو دیدار رفت و برگشت شکست داد. خط حمله‌ متوقف‌نشدنی این تیم تاکنون ۲۱ گل به ثمر رسانده، یعنی ۶ گل بیشتر از السد که دومین خط حمله برتر غرب آسیاست.

تنها جئونبوک هیوندای موتورز ۲۶ گله بیش از الدحیل گل زده. رهبری خط حمله تیم نبیل معلول را یوسف العربی بر عهده دارد. مهاجم پیشین الهلال که با ۹ گل زده صدرنشین جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان است. العربی نه فقط در دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی، بلکه در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس هم گل زده است.

پرسپولیسی که در مرحله گروهی بهترین خط دفاع را به نام خود نوشت (با سه گل خورده) اما در دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چهار گل دریافت کرد. شکست ۳ بر ۲ در ابوظبی و سپس پیروزی ۲ بر یک در تهران با گل دیرهنگام سیدجلال حسینی، صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ را قطعی کرد و حالا آنها باید با موفق‌ترین تیم امسال رقابت کنند.

حال آنکه بعد از جدایی طارمی، علی علیپور با تلفیق قدرت و سرعت، مهاجم اصلی پرسپولیس در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بود و با ۱۴ شوت در چارچوب، چهار گل آسیایی به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج