۷۶۴۹۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پاسخ میثاقی به شایعه جدایی از برنامه نود

مجری و گزارشگر صداوسیما درباره شایعه جدایی‌اش از برنامه نود و عادل‌فردوسی پور توضیحاتی را کرد.

ورزش سه: از روز گذشته برخی رسانه‌ها اخباری درباره جدایی محمدحسین میثاقی از برنامه نود و عادل فردوسی‌پور منتشر شده است. از سوی دیگر با انتشار این خبر برخی‌ها شروع به شایعه پراکنی درباره ایجاد اختلاف بین فردوسی‌پور و میثاقی کردندکه البته میثاقی همه این موضوعات را رد می‌کند .او که ظاهرا در جریان انتشار خبر جدایی‌اش از نود و شایعات مطرح شده، نیست توضیحاتی را ارائه کرده است.

میثاقی در گفت و گوی کوتاهی که با روزنامه شهروند انجام داده در این باره گفته است:‌ »مگر می‌شود آدم با رفیق و همکار و استاد خودش که سال های زیادی است با او کار و زندگی کرده است قطع همکاری کند و از او جدا شود؟ بارها و بارها از نقشی که عادل فردوسی‌پور و حمایت‌هایش در زندگی من داشته صحبت کردم به هیچ عنوان از برنامه نود جدا نشده‌ام. منتهی به خاطر مشغله کاری دیگر نمی‌توانم مثل گذشته برای گزارش‌های مختلف کار کنم.»

میثاقی در ادامه با تاکید بر اینکه حتما باز هم با نود همکاری خواهد داشت گفت: «احتمالا از این پس مصاحبه‌ها، آیتم‌ها یا برنامه‌های ویژه‌ای که قبلا هم نمونه آن را دیده‌اید قرار باشد پخش کنیم را برای نود اجرا خواهم کرد. ما همه خانواده نود هستیم و امکان ندارد که این برنامه را ترک کنیم. الان هم به خاطر اینکه مشغله کاری‌ام زیادتر شده فقط زمان حضورم در نود کمتر شده است. وگرنه همانطور که گفتم مگر می‌شود از کسی که انقدر با او رفاقت دارم و قبولش دارم جدا شوم؟»

او حرف‌هایش را اینطور به پایان برد:‌«کاری به شایعات ندارم. همان‌طور که می‌دانید من مجری برنامه فوتبال ۱۲۰ هم هستم که تهیه‌کننده‌اش آقای فردوسی‌پور است. پس ارتباط من با ایشان مثل گذشته است و چیزی تغییر نکرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج