جاباما
۷۶۵۰۴۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

عشوری: تهمت زدند تا ذهنیت منفی ایجاد شود

هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد آمادگی همراهی این تیم را داشته، اما هیچ تماسی از سوی سرخپوشان تبریزی با او برقرار نشده است.

تسنیم: سینا عشوری در مورد تصمیم باشگاه تراکتورسازی برای فسخ قراردادش گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و این تصمیمی است که باشگاه تراکتورسازی به صورت یکطرفه اتخاذ کرده است.

مطمئناً من در این زمینه اقدام قانونی انجام خواهم داد و این موضوع را وکیل و مدیربرنامه‌هایم پیگیری خواهند کرد. من قبل از شروع تمرینات پیگیر شدم تا طبق قراردادی که دارم در کنار تیم باشم، ولی هیچ پاسخ روشنی از مسئولان تراکتورسازی دریافت نکردم.

عشوری: تهمت زدند تا ذهنیت منفی ایجاد شود

وی در ادامه تأکید کرد: زمانی که آقای الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی بود با ایشان صحبت کردم و قرار شد با من تماس بگیرد تا صحبت کنیم، اما هیچ تماسی نگرفتند.

من حتی حاضر بودم مبلغ قراردادم را با تراکتورسازی کم کنم، اما همان‌طور که گفتم جواب روشنی نگرفتم. چند روز پیش هم خبری خواندم که هیئت مدیره باشگاه مدعی شده بود که من جواب تماس و نامه باشگاه را ندادم، در حالی‌که این موضوع اصلاً حقیقت ندارد و من هیچ تماس یا نامه‌ای از باشگاه دریافت نکردم.

هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی در این زمینه به من تهمت زد تا برای برخی از هواداران ذهنیت منفی ایجاد شود، این در حالی است که من پیگیر بودم تا در تمرینات شرکت کنم، اما جوابی نگرفتم.

باشگاه تراکتورسازی باید پاسخگوی تهمتی که به من زد باشد و مطمئناً فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت به پرونده من رسیدگی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      عاقبت خودشیرینی

      خیلی بی عزت شدی اخوی

    • بدون نام

      مطمئن باش طرفداران تراکتور خیلی دوست دارند و به خاطر رفتار مسئولان تراکتور شرمندت هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج