۷۶۵۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونق خرید آنلاین در بین کاربران ۴G

یک‌چهارم کاربران از دستگاه‌های مجهز به گیرنده نسل چهارم خدمات مخابراتی(۴G) استفاده می‌کنند تا روزانه بیش از ۲۰ بار از ابزارهای مخصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند و ۲برابر بیشتر خرید آنلاین انجام دهند.

خبرگزاری فارس: به گزارش سلولار - نیوز، شعبه شرکت مخابراتی ودافون در کشور نیوزیلند مطالعه جدیدی را در حوزه تاثیرات شبکه مخابراتی LTE بر کاربران انجام داد و در پایان دریافت، یک‌چهارم کاربران از دستگاه‌های مجهز به گیرنده نسل چهارم خدمات مخابراتی(۴G) استفاده می‌کنند تا روزانه بیش از ۲۰ بار از ابزارهای مخصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

ابزارهای فیس‌بوک، اینستاگرام و توئیتر محبوب‌ترین ابزارهای مخصوص شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر شبکه مخابراتی ۴G بوده‌اند و این در حالی بوده است که مراجعه برای انجام خریدهای موبایلی مبتنی بر ابزار Kiwis روی این شبکه مخابراتی دو برابر بیشتر از شبکه ۳G بوده است.

"مت ویلیامز"( Matt Williams) مدیر مشتریان شرکت مخابراتی ودافون اعلام کرد که این شرکت حدود۸ ماه قبل شبکه مخابراتی ۴G را در کشور نیوزیلند راه‌اندازی کرده است و از آن زمان تاکنون میزان استفاده از ابزار Kiwis برای انجام خریدهای موبایلی روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته است.

او در این باره گفت: «بخش قابل ملاحظه‌ای از کارایی شبکه مخابراتی ۳G مربوط به گشت‌وگذارهای اینترنتی کاربران می‌شود. اما در شبکه مخابراتی ۴G کاربران سعی می‌کنند قابلیت‌های شبکه‌های اینترنتی ثابت از جمله خریدهای آنلاین، تماشای تصاویر ویدیویی و گوش دادن به فایل‌های صوتی را مورد استفاده قرار دهند. کاربران در این شبکه مخابراتی از مزایای سرعت بیشتر اینترنت بهره‌مند می‌شوند و لذت فراوان می‌برند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج