۷۶۵۱۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش متفاوت رحمتی به شکست برابر السد

مهدی رحمتی گلر و کاپیتان اول استقلال واکنش متفاوتی نسبت به شکست تلخ شب گذشته تیمش مقابل السد در برابر هشتاد هزار هوادار استقلالی داشت.

ورزش سه: شب گذشته استقلال تهران تحت هدایت وینفرد شفر به عنوان یکی از دو نماینده ایرانی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فصل ۲۰۱۷ / ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا در خانه میزبان تیم قدرتمند و پرستاره السد بود و در پایان در حالیکه با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، روی اشتباهات سریالی بازیکنان استقلال و البته تعویض اشتباه شفر سه گل دریافت کرد تا کار بسیار سختی را در دیدار برگشت برای جبران این نتیجه در خانه حریف داشته باشد.

سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلالی ها که به مانند سایر بازیکنان در باخت شب گذشته تیمش مقصر بود، در میکسدزون از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و صحبت های کنایه واری را نسبت به مدیریت قبلی باشگاه و حواشی پیرامون این تیم به زبان آورد.

رحمتی ساعتی پس از مسابقه، با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و نوشت: "با سلام خدمت هواداران و دوستان عزیز، بابت باخت امروز و اشتباه خودم از همه شما عذر خواهی میکنم . ما یک تیم هستیم با هم میبریم و با هم میبازیم ، بخاطر حمایتهاتون دست تک تک شما رو میبوسم . یا حق"؛

نکته متفاوت پست شب گذشته مهدی رحمتی این بود که او برخلاف پست های قبلی خود کامنت هایش را نبست تا هواداران استقلال بتوانند از این طریق صحبت ها، دردل ها و انتقادات خود را به گوش یکی از اصلی ترین لیدران ترکیب شفر برسانند و تاکنون حدود ۳۱ هزار کامنت در پست عذرخواهی رحمتی در صفحه شخصی اش به ثبت رسیده است.

این واکنش متفاوت رحمتی به نظر می رسد بی هدف نبوده است؛ استقلالی‌ها می بایست ۲۲ شهریور در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر بروند و سپس ۲۶ شهریور در قطر دیدار برگشت خود مقابل السد را برگزار کنند.

شفر پیش از این اعلام کرده بود که شرط فیکس شدن از میان حسینی و رحمتی آمادگی آنهاست و اکنون که رحمتی پس از چند نمایش درخشان در دیدار مقابل السد، نمایش خوبی نداشت به نظر می رسد در دیدار نفت، حسینی فیکس شود. البته که برای دیدار برگشت مقابل السد به نظر می رسد بازهم رحمتی باتوجه به تجربیات بالای خود به نظر گزینه اول شفر خواهد بود.

واکنش متفاوت رحمتی به شکست برابر السد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گم شید با این بازی

    • بدون نام

      تا زمانی که رحمتی در استقلال هست همینه دوره منصوریان تمام باختها مقصر اصلی رحمتی بود باید از استقلال بیرونش کنند امیدوارم به گوش مربی های استقلال برسد

    • بدون نام

      دو سه روز دیگه این خبر رو میذاشتین!!!! گفتم شاید چیز تازه ای گفته.

    • بدون نام

      وقتی خدا نخواد اگه تمام مردم دنیا هم بخوان نمیشه

    • بدون نام

      کلاغ آسیا

    • بدون نام

      سرتو بالا بگیر مرد

    • آبی ترازآبی

      استقلال به جای خریدن این همه مهاجم به درد نخور باید پول تیام را جور میکرد وبه هر قیمتی که شده میخریدش. خدا لعنت کنه کسایی را که چشم دیدن استقلال راندارن ونمیزارن نتیجه بگیره. تا یه ذره جون میگیره ودرست میشه نابودش میکنن.

    • بدون نام

      هیچکی علی منقاروند خودمون نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه برو با کلاغ آسیا خودتون

    • R SS

      غده سرطانی استقلال خواهشا خفه شو

    • R SS

      غده سرطانی استقلال خواهشا خفه شو

    • ی پرسمولیسی.حریفم قابل احترام هر تیمی از هر کجای ایران عزیزم برام قابل احترامه.ایرانی هستیم کرد،لر،لک،فارس،ترک،عرب،گیلک،بلوچ،کرمانج،ترکمن همه و همه برام قابل احترام هستن زنده باد ایران

      دوستان استقلالی ناراحت نباشید چیزی از ارزش استقلال کم نشده تازه ی بازی دیگه هم مونده ایشالا اونجا پیروز میشیم با نتیجه خوب و دلخواه.صعود میکنیم بالا و عشقم پرسپولیس هم میاد بالا به لطف خدا دربی آسیایی برگزار میکنیم و به امید خدا هر تیمی قوی تر بهتر و شایسته تر بود میرسه به فینال و ایشالا جشن قهرمانی در آسیا برای ما ایرانی ها.آرزوی موفقیت برای پرسپولیس و استقلال زنده باد ایرانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر هر چی انسان با فهم و کمالاته . ممنون پرسپولیسی شریف ،ادم مثبت اندیش و با شعوری هستی . مرگ بر بی شعورها و توهین کننده ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج