۷۶۵۱۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بدشانس مثل آگوئرو؛ امان از تیر دروازه!

 آگوئرو در مقابل وولوز تمام طرفدارانش را ناامید کرد.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، احتمالا سرخیو آگوئرو، هواداران منچسترسیتی و بیش از دو میلیون کاربر فوتبال فانتزی لیگ جزیره همگی در هنگام تماشای بازی سیتی در مقابل وولورهمپتون به بخت بدشان لعنت فرستاده اند.

آگوئرو در این بازی دو بار توپ را به تیرک دروازه کوباند (یک بار در هر نیمه) تا تیمش با تساوی ۱-۱، دو امتیاز حساس را در مولینکس جا بگذارد.

در تاریخ لیگ برتر، تنها یک بازیکن در یک مسابقه بیش از ۲ بار توپ را به تیرک دروازه کوبانده است؛ کریس رونالدو ستاره سابق منچستریونایتد در بازی مقابل نیوکاسل در روز یک اکتبر ۲۰۰۶ سه بار تیرک دروازه را به لرزه درآورد. تشابه رونالدو و آگوئرو در این بود که هیچ کدام از این دو، در این بازی ها موفق به گلزنی نشدند.

بدشانس مثل آگوئرو؛ امان از تیر دروازه!

آگوئرو حالا در این ۳ مسابقه فصل جدید، ۳ بار به تیرک دروازه شوت زده است که این آمار، با تعداد کل تیر دروازه های او در فصل ۱۸-۲۰۱۷ برابری می‌کند. دومین شوت آگوئرو، پنجمین تیر دروازه سیتی در این فصل محسوب می‌شد که این آمار هم بیشترین آمار بین تیم های لیگ برتری است و به نظر سیتیزن ها قصد تکرار روند فصل گذشته را دارند.

شاگردان پپ گواردیولا در فصل ۱۸-۲۰۱۷، ۱۰۶ بار دروازه حریفان را باز کردند؛ اما این آمار می‌توانست مخوف تر هم باشد اگر ۲۴ شوت سیتیزن ها به تیر دروازه راهی به درون دروازه حریفان پیدا می‌کرد.

این آمار باعث شد منچسترسیتی با ۸ شوت اختلاف نسبت به نزدیک ترین تیم تعقیب کننده، سلطان تیر دروازه لیگ برتر در فصل ۱۸-۲۰۱۷ باشد. این آمار همچنین سیتی را به طور مشترک در رده چهارم تاریخ لیگ برتر قرار داد؛ جدولی که هر سه آمار اول آن متعلق به تیم لیورپول است.

دو آمار از این سه آمار لیورپول به کمک لوئیس سوارز ثبت شده است. از زمان محاسبه این آمار در فصل ۰۷-۲۰۰۶ و با در نظر گرفتن تعداد بازی ها، لوئیس سوارز بیش از هر بازیکن لیگ برتری تیر دروازه رقبا را به لرزه درآورده است.

او در ۱۱۰ بازی، ۲۶ شوت به تیر دروازه داشته که دو شوت بیش از آمار کلی آگوئرو است. این در حالی است که آگوئرو تقریبا ۱۰۰ بازی بیش از سوارز در لیگ برتر انجام داده است.

در صدر جدول بازیکنان نام رابین فن پرسی به چشم می‌خورد که در کنار ۱۴۴ گل خود در لیگ برتر، ۴۸ بار هم به تیر دروازه شلیک کرده است. در ادامه آمار بیشترین اصابت شوت به تیر دروازه را مشاهده می‌کنید:

رابین فن پرسی: ۴۸ بار (۲۸۰ بازی)

وین رونی: ۳۶ بار (۴۹۱ بازی)

استیون جرارد: ۳۱ بار (۵۰۴ بازی)

جرمین دفو: ۲۷ بار (۴۹۳ بازی)

لوئیس سوارز: ۲۶ بار (۱۱۰ بازی)

سرخیو آگوئرو: ۲۴ بار (۲۰۹ بازی)

کریستیانو رونالدو: ۲۴ بار (۱۹۶ بازی)

پیتر کراوچ: ۲۲ بار (۴۶۲ بازی)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج