۷۶۵۱۴۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

نقش ایرانی‌ها در آقای گلی؛ از خریبین به بونجاح

 تیم‌های ایرانی شاید افتخار چندانی در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند، اما حضورشان روی سرنوشت آقای گل‌ها تاثیر زیادی داشته است.

وبسایت نود: تیم‌های ایرانی شاید افتخار چندانی در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند، اما حضورشان روی سرنوشت آقای گل‌ها تاثیر زیادی داشته است.

از زمان تغییر فرمت جام باشگاه‌ها و جام در جام آسیا به لیگ قهرمانان، هیچ تیم ایرانی نتوانسته قهرمان شود و از سال ۲۰۱۰، هیچ تیم ایرانی حضور در فینال مسابقات را هم تجربه نکرده است.

با این حال، حضور پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی دو فصل اخیر، حداقل برای آقای گل‌های سرنوشت ساز بوده و این دو تیم تاثیر زیادی در تعیین بهترین گلزن مسابقات گذاشته‌اند.

فصل پیش عمر خریبین، بالاتر از هالک و رافائل سیلوای برزیلی آقای گل لیگ قهرمانان شد. خریبین بخش زیادی از این موفقیت و بالاتر قرار گرفتن نبست به ستاره‌های گرانقیمت شانگهای و اوراوا ردز را مدیون پرسپولیس است. خربین با ۱۰ گل آقای گل شد و دقیقا نصف گل‌هایش را، در دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس زد.

دیشب هم استقلال، بغداد بونجاح را به تنهایی به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان فرستاد. بونجاح با دو گل دیشب، از یوسف العربی عبور کرد و بی رقیب در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان قرار گرفت. او دو گل از ۱۱ گلش را دیشب به استقلال زد و در مرحله گروهی هم دو بار، دروازه پرسپولیس را باز کرد. او هنوز در دوحه، با استقلال بازی نکرده است.

نزدیک‌ترین رقیب یونجاح یعنی یوسف العربی، امشب روبروی پرسپولیس قرار گرفت ولی موفق به گلزنی نشد. اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند الدوحیل را حذف کنند، نقش مهمی در آقای گلی بونجاح خواهند داشت.

۴ گل تیم‌های ایرانی، به این مهاجم الجزایری هدیه داده‌اند و می‌توانند نزدیک‌ترین رقیب او را هم از جام خارج کنند. فعلا با این اوضاع لیگ قهرمانان و ستاره‌های فوق العاده تیم‌های عربی و چینی، نقش تیم‌های ایران در تعیین آقای گلی به تعداد گل‌های خورده‌شان از آقای گل مسابقات خلاصه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      چه تحلیل ابکی وسطح پایینی ..

    • بدون نام

      لنگی عزیز 3بار به تیم حقیرتون گل زده

    • سیاوش

      چرا چرت میگی آقای عبدی
      الدحیل کجا ضعیف تر از السد بود. ؟؟؟؟
      ضعف الدحیل بر میگرده به بازی قدرتمندانه پرسپولیس در قطر
      آقای عبدی ...
      چون شما هم اکنون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارید و آدم حسودی نیز هستید ، از روی حسادت ، منکر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس شده اید .

    • سیاوش

      چرا چرت میگی آقای عبدی
      الدحیل کجا ضعیف تر از السد بود. ؟؟؟؟
      ضعف الدحیل بر میگرده به بازی قدرتمندانه پرسپولیس در قطر
      آقای عبدی ...
      چون شما هم اکنون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارید و آدم حسودی نیز هستید ، از روی حسادت ، منکر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس شده اید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج