۷۶۵۲۲۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دلایل شکست پرسپولیس مقابل الدحیل

در چند بازی گذشته پرسپولیس در فصل جدید، بشار نتوانسته حتی ۳۰ درصد هم جای مسلمان را پر کند.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف تیم الدحیل قطر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا تکلیف تیم صعود کرده به نیمه نهایی، به ورزشگاه آزادی و بازی برگشت مشخص شود.

این درست است که پرسپولیس با نتیجه خوبی مغلوب الدحیل شد و حالا به صعود به دور بعد امید بسیاری دارد اما شکست شب گذشته شاگردان برانکو نکاتی داشت که در ادامه می‌خوانید:

ضعف مدافعان چپ و راست پرسپولیس

حسین ماهینی و محمد انصاری از نظر شخصیتی جزو فوتبالیست‌های خوب ایران هستند اما از نظر فنی با روزهای خوبشان فاصله زیادی دارند. ماهینی و انصاری به عنوان مدافعان راست و چپ پرسپولیس هنگام حمله نمی‌توانند به خوبی به تیم هجومی اضافه شوند. ماهینی و انصاری مهمترین عنصر یک مدافع کناری، یعنی ارسال هنگام حرکت را ندارند! در بخش دفاع هم انصاری وضعیت بهتری نسب به ماهینی دارد اما هر دو، مدافعان مطمئنی نیستند.

یکبار دیگر صحنه گل الدحیل را مرور کنید، حسین ماهینی به عنوان مدافع راست پرسپولیس عملا نتوانست مقابل مهاجم حریف کاری از پیش ببرد و بازیکن الدحیل خیلی راحت ماهینی را از پیش رو برداشت و با ارسالی زیبا تک گل تیمش را پایه گذاری کرد.

عالیشاهی که امیری نمی‌شود!

بعد از جدایی وحید امیری و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس خیلی‌ها به امید عالیشاه امید داشتند. با شروع فصل جدید عالیشاه در همان پست وحید امیری برای پرسپولیس بازی کرد اما نشان داد که هم با روزهای خوب خودش فاصله دارد و هم با وحید امیری! عالیشاه شب گذشته مقابل الدحیل بازی تقریبا خوبی را به نمایش گذاشت و حتی بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی را هم از دست داد اما هنوز با عالیشاه مدنظر برانکو و هواداران فاصله دارد. شاید مرور زمان باعث شود این بازیکن به روزهای اوجش برگردد.

ناکام مثل علیپور

شاید مهمترین بازیکن پرسپولیس که از روزهای خوبش کیلومترها فاصله دارد علی علیپور باشد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشورمان و بهترین گلزن پرسپولیس در تمام رقابت‌های فصل گذشته عملا به مهاجمی معمولی تبدیل شده است.

علیپور این فصل شاید به خاطر اینکه از فیکس بازی کردن مطمئن است با آن بازیکن آماده یکی‌، ۲ سال پیش فاصله دارد. علیپور در بازی شب گذشته هم عملا چیزی از خودش نشان نداد تا در میانه‌های نیمه دوم تعویض شود. مسلما تا زمانی که موتور گلزنی علیپور روشن نشود و این بازیکن به شرایط عادی برنگردد آمار گلزنی پرسپولیس هم پایین می‌ماند.

بشار، مهندس نیست!

روزی که محسن مسلمان از پرسپولیس جدا شد خیلی‌ها امید داشتند که بشار رسن هافبک جوان و عراقی پرسپولیس جای این بازیکن را در میانه میدان پر کند و با پاس‌های گل فراوانش یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس باشد. اما در چند بازی گذشته پرسپولیس در فصل جدید، بشار نتوانسته حتی ۳۰ درصد هم جای مسلمان را پر کند.

البته رسن در بازی با الدحیل جزو خوب‌های پرسپولیس بود و یکی، ۲ پاس کلیدی هم برای مهاجمان فراهم کرد اما مسلما انتظار از این هافبک طراح عراقی بیشتر است.

شاید اگر پرسپولیس تا بازی برگشت با الدحیل (۲۶ شهریور) به همان تیم فصل گذشته تبدیل شود بتواند شکست بازی رفت را جبران و به مرحله بعد صعود کند اما با ادامه همین روند پرسپولیس شانس بالایی برای صعود به جمع ۴ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توتیم دیشب فقط ماهینی بدبود پس الکی انتقادنکن بجاش امید به هواداران بده تابرن آزادی روجهنم کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نویسنده متن کاملا خلاف نظرات تمامی نویسندگان ورزشی نوشته , ظاهرا تمایل به کیسه داره وگرنه اینطوری الان پرسپولیس رو تخریب نمی کرد در هرصورت بازیکنان تیم این مزخرفات رو نمی خونند که در روحیه شون تاثیر داشته باشه

    • علی.رض

      زر مفت نزن قشنگ معلومه که دشمن پرسپولیس هستی چجور تو پیام استقلال که تو ازادی سه تا خورده نوشتی بازی برگشت جبران میشه ولی پرسپولیس رو اینطور نوشتی من که از ته دل خوشحال میشم استقلال هم این عربا رو رو سیاه کنه ولی عادلانه و منطقی حرف بزن

    • بدون نام

      دقیقا مزخرف و خلاف واقعیت نوشته , خدا عقل بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج