جاباما
۷۶۵۲۳۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آمار ناامیدکننده خط حمله استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی پنج بازی در لیگ برتر و یک بازی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشت که همچنان مهاجمان این تیم در گلزنی ناکام هستند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جدید ۵ بار در لیگ برتر و یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته که ماحصل این ۶ بازی یک پیروزی، ۲ شکست و ۳ مساوی است. شاگردان شفر در مجموع این ۶ بازی ۶ گل زده و ۶ گل خورده دارند که این آمار برازنده آنها نیست.

آنچه که این آمار را بدتر جلوه می‌دهد، عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال در این بازی‌هاست. باتوجه به این که ۲ گل از مجموع گلهای زده استقلال گل به خودی مدافعان حریف بود که در دیدار مقابل تراکتورسازی و السد اتفاق افتاد، بازیکنان استقلال در این ۶ بازی خودشان تنها ۴ بار موفق به گلزنی شده‌اند.

اما از مجموع ۴ گل زده شده توسط بازیکنان این تیم دو گل توسط وریا غفوری مدافع کناری آبی‌ها به ثمر رسیده و یک گل آبی پوشان را هم فرشید اسماعیلی هافبک میانی شان زده است.

اگر مرتضی تبریزی که ذاتا یک مهاجم است اما در تیم شفر بیشتر در نقش وینگر چپ به میدان می‌رود را در صف مهاجمان استقلال به حساب بیاوریم آنوقت می‌توان گفت که مهاجمان این تیم در مجموع ۶ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند. این در حالی است که در این تیم مهاجمانی مثل الحاجی گرو و روح الله باقری هم حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباهات شفر در بکارگیری بازیکنان در پستهای غیرتخصصی باعث این نتایج ضعیفه , پیشکسوتان و کمیته فنی باشگاه الان باید بداد تیم برسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج