۷۶۵۲۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش بعیدی‌نژاد به اعطای جایزه به هیلی و هوک

سفیر ایران در لندن در صفحه توییتر خود نسبت به اعطای جایزه از سوی بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی FDD به نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل و برایان هوک رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه این کشور واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سفیر ایران در لندن در صفحه توییتر خود نسبت به اعطای جایزه از سوی بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی FDD به نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل و برایان هوک رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه این کشور واکنش نشان داد.

حمید بعیدی‌نژاد با اشاره به اعطای این جایزه به نیکی هیلی و برایان هوک نوشت: این درحالی است که هدف دولت ترامپ قرار دادن ایران بر سر دوراهی فروپاشی یا حصول توافق با آمریکاست؛ که در آن ایران از جمله برنامه غنی‌سازی اورانیوم، تولید اورانیوم طبیعی، ساخت رآکتور اراک و برنامه موشکی را تعطیل کند.

نیکی هیلی از جمله مقامات ارشد آمریکایی‌ است که در مواضعش دشمنی با ایران و سیاست خارجی کشورمان در برجام و مسایل منطقه‌ای از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ زبانزد رسانه‌ها و افکار عمومی بین‌المللی است.

برایان هوک نیز که پیش از انتصابش به ریاست گروه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا با خروج آمریکا از برجام چندان موافق نبود به یک‌باره و بعد از اعطای این مقام به وی مواضعی کاملا متفاوت در راستای سیاست‌ خصمانه ترامپ علیه ایران و برجام اتخاذ کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج