جاباما
۷۶۵۲۶۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

گلکسی نوت ۹ مشکل نشت نور دارد

با گذشت تنها چند روز از عرضه نخستین گوشی‌های گلکسی نوت ۹ سامسونگ به بازارهای جهانی، بسیاری از کاربران از مشکل نفوذ نور در سمت چپ نمایشگر آن خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا: جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ که گلکسی نوت ۹ نام دارد، به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده و در دسترس کاربران و علاقمندانش قرار گرفته است اما طبق آخرین گزارش‌ها در فضای مجازی، خیل عظیمی از خریداران این پرچمدار عنوان کرده‌اند که نور در سمت چپ نمایشگر این گوشی هوشمند به بیرون رخنه می‌کند به‌گونه‌ای که این مشکل کاملا پدیدار و آشکار است.

گلکسی نوت ۹ مشکل نشت نور دارد

آنها با انتشار پیام‌های مشابه از مشکل این پرچمدار جدید خبر داده تا صدای خود را به گوش شرکت سامسونگ برسانند و همچنین عنوان کرده‌اند که این مشکل و نشتی نور تا حدی زیاد و قابل توجه است که حواس آن‌ها را هنگام کار با گوشی به خود جلب می‌کند.

به گفته آن‌ها، این نفوذ و نشتی نور دقیقا در محل تلاقی نمایشگر با قاب فلزی گوشی ایجاد می‌شود. پس از آنکه این خبر در اینترنت منتشر شد، بسیاری از کاربران گوشی‌های گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۹ نیز از وجود چنین مشکل مشابهی خبر دادند.

این در حالیست که بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی خطاب به دارندگان گوشی‌های مذکور، عنوان کرده‌اند که این مشکل درحقیقت وجود ندارد و لزومی ندارد که آن‌ها نگران این قضیه باشند چراکه این مساله تنها بعلت منحنی بودن نمایشگر و انعکاس نور در لبه‌های گوشی بوجود می‌آید.

با اینکه هنوز سامسونگ در پاسخ به چنین گزارش‌هایی واکنشی نشان نداده است اما به گفته برخی منابع آگاه، تحقیقات و بررسی‌های مربوطه را آغاز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن وات ؟؟

      وات؟؟ چی میگین ؟ نشت نور دیگه ش
      چیه ؟؟

    • بدون نام

      خوش بحالشون دغدغه و مشغله‌ی فکریشون چیه، من نگران اینم نزدیک مهر شد و برای بچه‌هام هیچی نخریدم ، پول کیف و کفش و لباس از کجا بیارم از برج ۲ حقوق نگرفتم

    • ه ع

      دیگه از بیکاری نمیدونن چه چرت و پرتی بگن بزور ایراد دربیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج