جاباما
۷۶۵۲۹۰
۵۰ نظر
۶۰۵۷
۵۰ نظر
۶۰۵۷
پ

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

تعریف پول برای سلبریتی‌ها با سایر مردم فرق می‌کند و هیچ ترس و نگرانی از خرج کردن ندارند، این امر باعث شده تا شاهد ولخرجی‌های میلیون‌دلاری سلبریتی‌ها باشیم. این ولخرجی‌ها که از قرار معلوم پایانی هم ندارد شامل خانه‌های اشرافی، خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت و لباس‌های زیبایی می‌شود که خرید هر کدام از آن‌ها برای بسیاری از افراد حکم خواب و رؤیا را دارد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: تعریف پول برای سلبریتی‌ها با سایر مردم فرق می‌کند و هیچ ترس و نگرانی از خرج کردن ندارند، این امر باعث شده تا شاهد ولخرجی‌های میلیون‌دلاری سلبریتی‌ها باشیم. این ولخرجی‌ها که از قرار معلوم پایانی هم ندارد شامل خانه‌های اشرافی، خودروهای لوکس و گران‌قیمت و لباس‌های زیبایی می‌شود که خرید هر کدام از آن‌ها برای بسیاری از افراد حکم خواب و رؤیا را دارد.

با این حساب قصد داریم در ادامه با هم ببینیم سلبریتی‌ها چگونه پول‌های بی‌زبان را خرج می‌کنند.

۳۰. آنجلینا جولی

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

اگر از هواداران آنجلینا جولی باشید حتماً به خوبی ‌می‌دانید که مدتی است خبرهای زیادی از این زیباروی خوش‌اندام به گوش نمی‌رسد اما آنجلینا در گذشته به ولخرجی و کار‌های پرخرج معروف بود. صرف هزینه‌های گزاف برای خال‌کوبی، آویزان‌کردن شیشه‌ای کوچک محتوی خون همسر آن زمان خود، بیلی باب تورنتون و پریدن در استخر در مراسم گلدن گلاب با یک لباس ۵ هزار دلاری را تنها می‌توان قسمتی از ولخرجی‌های بی‌دلیل آنجلینا جولی در گذشته دانست.

این روزها آنجلینا جولی سخت مشغول کارهای انسان‌دوستانه است و گرفتاری‌های زندگی و بزرگ‌کردن بچه‌ها اجازه‌ای به اسراف‌کاری‌های بی‌معنا به او نمی‌دهد اما استفاده از جت شخصی برای پرواز میان کشورهای مختلف را می‌توان به عنوان ولخرجی‌های اخیر آنجلینا جولی ۴۳ ساله ذکر کرد.

۲۹. لیدی گاگا

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

جالب است بدانید لیدی گاگایی که این روزها پولش از پارو بالا می‌رود پس ار انتشار اولین آلبومش کاروکاسبی خوبی نداشت و حسابی زیر قرض فرو رفته بود. اما روزگار برای گاگا بازی دیگری داشت و این روزها ارزش خالص دارایی‌های این سلبریتی‌ پرطرفدار به چیزی حدود ۲۲۵ میلیون دلار می‌رسد.

قسمتی از این درآمد خرج لباس‌های عجیب و غریب لیدی گاگا می‌شود. خانه اشرافی لیدی گاگا نیز چیزی حدود ۲۳ میلیون دلار قیمت دارد و در این منزل یک سالن بزرگ بولینگ را شاهد هستیم. در کنار این ولخرجی‌ها لیدی گاگا خانه فرانک زاپا، آهنگساز و نوازنده معروف را نیز با قیمت گزافی خریده است. در حوضچه این خانه ۲۷ ماهی زیبا زیبا زندگی می‌کنند که تمامی این ماهی‌ها از ژاپن وارد شده‌اند.

در کنار این موارد، لیدی گاگا یک رستوران مجلل در نیویورک را خریداری کرده که ماهانه چیزی حدود ۳۳ هزار دلار سودآوری دارد.

۲۸. لئوناردو دی‌‌کاپریو

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

بازیگر سرشناس فیلم تایتانیک این روزها در میان چهره‌های سرشناس برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده و از سلبریتی‌های بسیار محبوب و خوش‌آبرو است. لئوناردو پول زیادی خرج فعالیت‌های زیست‌محیطی می‌کند و از پُز دادن و قرار گذاشتن با بانوان زیبارویی مثل بلیک لایولی و ریحانا بدش نمی‌آید.

لئوناردو دی‌کاپیرو ۴۳ ساله همچنین مهمانی‌های بزرگی در خانه‌‌های اشرافی خود در هالیوود هیلز، مالیبو و نیویورک برگزار می‌کند و جزیره‌ای بنام Blackador Caye را در کشور بلیز در آمریکای مرکزی خریده است.

۲۷. کانی وست

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

روز‌به‌روز ثروت این رپر هالیوودی در حال افزایش است و به گفته خودش چیزی نمانده است که به میلیاردهای آمریکایی نزدیک شود. کانی وست اصرار زیادی در به رخ کشیدن ثروتش دارد و از خرید ماشین و لباس‌های اشرافی دست بر نمی‌دارد.

کانی وست علاقه زیادی به خرید چیزهای شخصی گران‌قیمت مانند گردن‌بند و دستبند‌های اشرافی دارد و در کنار خانه‌‌های میلیون‌دلاری در لس‌آنجلس و نیویورک علاقه زیادی به طراحی و شخصی‌سازی این خانه‌ها دارد که طبیعتاً خرج‌های بیشتری را به دنبال داشته است.

۲۶. اپرا وینفری

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

لطیفه‌ای بامزه در میان آمریکایی‌ها وجود دارد که گفته می‌شود اپرا وینفری نمی‌خواهد کاندید ریاست جمهوری آمریکا شود به این دلیل که در صورت نامزدی وی، اعضای کاغ سفید استعفا می‌دهند.

این لطیفه کنایه‌ای است به ثروت بیشمار اپرا وینفری. ثروت خالص این بانوی موفق آمریکایی ثروتی چیزی بیشتر از ۲.۸میلیارد دلار است و برنامه‌های انگیزشی وینفری در سراسر دنیا مخاطب دارد.

وینفری خانه بسیار بزرگی در مونتسیتو در ایالت کالیفرنیا دارد و به عنوان دیگر خانه‌های وینفری می‌توان به مستغلات اپرا در جزیره اورکاس، و کلورادو اشاره کرد. سلبریتی‌های زیادی را شاهد هستیم که جت‌های اختصاصی دارند اما اپرا دست تمام این سلبریتی‌ها را از پشت بسته است و شرکت هواپیمایی مستقلی متشکل از چندین هواپیما در اختیار دارد.

۲۵. جورج کلونی

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این هنرپیشه پول‌ساز هالیوودی که این روزها ثروتی هنگفت به جیب زده است پله‌های هالیوود را ده تا یکی طی کرد و در کنار ولخرجی برای زنان زیبارویی مانند استیسی کیبلر و همسر فعلی‌اش امل علم الدین، سابقه خوبی در کمک به مراسم خیرخواهانه دارد.

کلونی از آن سلبریتی‌هایی است که همیشه هوای خودش را دارد و یک ویلای شش اتاق در کالیفرنیا، دو عمارت در ایتالیا، یک مزرعه در کوبا، خانه‌ای ۹ اتاق در انگلستان و یک آپارتمان بسیار شیک در نیویورک را می‌توان تنها قسمتی از ولخرجی‌های جورج کلونی نام برد.

۲۴. سلین دیون

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

چندین دهه است که صدای ملکوتی سلین دیون را در دنیای هنر موسیقی شاهد هستیم. سلین دیون با ترانه موفق My Heart Will Go On در فیلم تایتانیک توانست شهرتی جهانی بدست بیاورد، این ترانه چیزی حدود ۲۰ سال عمر دارد اما از آن زمان تاکنون هرگز شاهد کم‌کاری سلین دیون نبوده‌ایم و این پرنده خوش صدا همیشه به دنبال موفقیت‌های بیشتر بوده است، از آنجایی که موفقیت همیشه ثروت را به دنبال داشته است سلین دیون نیز این روزها ثروت هنگفتی دارد و گفته می‌شود دارایی‌های خالص سلین دیون چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دلار است.

در سال ۲۰۱۳ سلین دیون خانه‌های خود در کالیفرنیا را به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به فروش رساند. سلین دیون خانه‌ای بزرگ و مجلل در فلوریدا دارد و گفته می‌شود یک پارک آبی در این خانه قرار گرفته است. خانه سلین دیون در لس‌وگاس نیز یکی به دلیل طراحی بسیار زیبا زبانزد خاص و عام است.

۲۳. برد پیت

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

جالب است بدانید برد پیت که این روزها ثروتش قابل شمارش نیست، بابت فیلم تلما و لوییز که در سال ۱۳۷۰ به روی پرده نقره‌ای رفت تنها ۶ هزار دلار دستمزد گرفت اما این روزها دستمزد این سلبریتی ۵۴ ساله بابت هر فیلم به طور میانگین حدود ۲۰ میلیون دلار است.

برد پیت که چندین بار نامزد جایزه اسکار شده است چندین عمارت در نیو اورلئان، سانتاباربارا و فرانسه دارد. یک باغ در لس فلیز، ویلایی در اسپانیا و پنت‌هاوس بزرگی در نیویورک را می‌توان تنها قسمتی از ولخرجی‌هایی ذکر کرد که برد پیت انجام داده است.

۲۲. تیلور سویفت

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این سلبریتی که اهل پنسیلوانیا است با تلاش و کوشش توانست جای خود را به عنوان ملکه موسیقی پاپ و کانتری محکم کند. تیلور سویفت صدایی زیبا و ظاهری جذاب دارد و طنین کلامش در دل هواداران نفوذ می‌کند.

گفته می‌شود ثروت خالص تیلور سویفت حدود ۲۸۰ میلیون دلار است و عمارت‌هایی در بورلی‌هلیز و نشویل دارد. یک پنت‌هاوس و آپارتمان مجلل در نیویورک و عمارتی در رودآیلند را می‌توان از دیگر خانه‌‌هایی ذکر کرد که تیلور سویفت پول خود را خرج آن‌ها کرده است، این مستغلات مجموعاً حدود ۸۴ میلیون دلار قیمت دارند.

۲۱. ویل اسمیت

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

ویل اسمیت فعالیت خود را به عنوان یک رپر در اواخر سال ۱۹۸۰ شروع کرد و ایفای نقش در سریال The Fresh Prince of Bel Air باعث شد تا پله‌‌های ترقی را پشت‌سر بگذارد و تبدیل به ویل اسمیت افسانه‌ای شود که این روزها می‌شناسیم.

این ماشین پول‌سازی هالییود بیشتر از ۲ دهه است که درآمد چشمگیری دارد و نمی‌داند با پول‌هایش چه کار کند. به همین منظور حدود ۴۲ میلیون دلار صرف ساخت خانه‌ای در کالاباساس کرد، ویل‌ اسمیت برای ساخت این خانه وسواس زیادی به خرج داد و ساخت آن حدود هفت سال به طول انجامید. در این خانه در کنار استخر بسیار زیبا با یک استودیو ضبط موسیقی نیز طرف هستیم.

چنین مستغلاتی ویل اسمیت را به پادشاه مسلم هالیوود تبدیل کرده است.

۲۰. جان تراولتا

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

موفقیت جان تراولتا به حدود ۴ دهه پیش باز می‌گردد و بدون شک بازی زیبای وی در فیلم Pulp Fiction را هنوز هم به یاد دارید. جان تراولتا ممکن است این روزها درآمدی همانند سایر همقطاران هالیوودی خود نداشته باشد اما باز هم دارایی‌های خالص وی چیزی حدود ۱۷۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

خانه‌‌های بسیار شیک در فلوریدا، سانتا باربارا، هاوایی و نیویورک به همراه یک مکان اختصاصی در ساحل مین در ایالت مین آمریکا را می‌توان از ولخرجی‌های اصلی جان تراولتا دانست. بدون یک نفر در آنِ واحد نمی‌تواند در تمامی این خانه‌ها زندگی کند و بسیاری از این خانه‌های اشرافی بی‌استفاده مانده و خاک می‌خورد.

۱۹. دریک

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

دارایی‌های خالص این رپر کانادایی معروف چیزی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریک را یکی از ثروتمندترین رپرهای جهان دانست. قلعه‌ای ۲۰ میلیون دلاری در تورنتو، خانه‌ای اشرافی که پلی زیبا بر روی رودخانه دارد و یک اتاق بسیار بزرگ اختصاصی برای بازی در آن شاهد هستیم در لس‌آنجلس برای دریک چیزی حدود ۸ میلیون دلار آب خورده است.

این خانه همانند پارک‌های تفریحی دیزنی است و انواع و اقسام خودروهای گران‌قیمت از فراری گرفته تا آکورا را در پارکینگ آن شاهد هستیم.

۱۸. لوداکریس

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

کریستوفر برایان بریجز که هواداران وی را با نام لوداکریس می‌شناسند حسابی اهل ولخرجی است و به خرید خانه‌های لوکس و اشرافی علاقه زیادی دارد. خانه‌ای شیک در جورجیا، عمارتی زیبا در لس‌آنجلس و کاخی مجلل در باهاما که ارزشی حدود ۱۰ میلیون دارد را می‌توان تنها قسمتی از ولخرجی‌های لوداکریس دانست.

این ستاره که شخصیت بامزه‌ای در فیلم‌های سریع و خشن ایفا می‌کند علاقه زیادی به خودرو دارد و در کلکسیون خودروهای لوداکریس چند محصول از خودروهای حاضر در فیلم‌های سریع و خشن را شاهد هستیم.

۱۷. مدونا

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

مدونا این روزها وارد ششمین دهه زندگی خود شده است اما همچنان زیبا، جذاب و البته بسیار پرکار است. سخت‌کوشی و هنر مدونا چیزی حدود ۸۰۰ میلیون دلار دارایی را برای او به ارمغان آورده است و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها از دنیای سینما و موسیقی خداحافظی کند.

مدونا عمارتی ۹ میلیون‌ دلاری در لیسبون دارد و خانه‌های ۸ و ۱۳ میلیونی دیگر را می‌توان از سایر مستغلات گران قیمت مدونا نام برد. فهرست‌ ولخرجی‌های مدونا به همین‌جا ختم نمی‌شود و یک خانه ۴۰ میلیون دلاری در نیویورک دارد، این خانه به یک کتابخانه بسیار لوکس و کامل مجهز است و باغچه‌ای با مساحت ۲۷۸ متر مربع را می‌توان از جذابیت‌های مهم خانه مدونا دانست.

۱۶. کیتی پری

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

منتقدان دنیای موسیقی اجرای کیتی پری را همیشه ستوده‌اند و جوان‌های زیادی از نقاط مختلف دنیا آرزوی شرکت در تورهای جهانی کیتی پری را دارند. کاملاً مشخص است این همه طرفدار، درآمد زیادی را نیز راهی جیب‌های کیتی پری کرده‌اند و گفته می‌شود ارزش خالص دارایی‌های کیتی چیزی حدود ۲۲۵ میلیون دلار است.

کیتی پری از این سرمایه بهترین استفاده را کرده و دو خانه بسیار اشرافی در هالیوود هیلز خریده است. گفته می‌شود تنها یکی از این خانه‌ها قیمتی حدود ۹ میلیون دلار دارد. کیتی پری مانند سایر سلبریتی‌هایی که نمی‌دانند پول‌های خود را چگونه خرج کنند کلکسیونی از بهترین خودروهای روز دنیا را دارد و برای هر کدام از ۵ دستیار شخصی خود یک خودروی الکتریکی خریده است تا از یک طرف سخاوت خود را نشان دهد و از طرف دیگر ثابت کند که طرفدار خودروهای سبز و سازگار با محیط زیست است.

۱۵. بریتنی اسپیرز

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این زیباروی خوش‌آواز از سنین کودکی تلاش کرد تا راه خود را به قله‌های موسیقی برساند و انصافاً هم باید گفت به این رؤیا دست پیدا کرده است. بریتنی دوست‌داشتنی که ثروت و دارایی‌های خالص‌اش چیزی حدود ۲۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود سابقه درخشانی در ولخرجی و ریخت و پاش دارد و خانه‌ا‌ی بسیار مجلل در لس‌وگاس خریداری کرده است.

اسپیرز که این روزها بیشتر وقت خود را صرف بزرگ کردن بچه‌ها می‌کند قصری ۹.۹ میلیون دلاری در بل‌ایر خریداری کرده است و خانه‌ای دیگر نیز در لس‌وگاس دارد که برنامه‌های تلویزیونی اسپیرز در این خانه انجام می‌شود.

۱۴. کایلی جنر

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

امکان ندارد به فهرست ولخرجی‌های سلبریتی‌ها نگاهی داشته باشید و چشم شما به کایلی جنر نیافتد، این دختر زیبای خاندان کارداشیان که این روزها یکی از ثروتمندترین آن‌ها نیز به حساب می‌آید کار و کاسبی سکه‌ای دارد. کایلی جنر که تازه وارد سومین دهه زندگی خود شده است ثروتی حدود یک میلیارد دلار دارد و خط فروش محصولات آرایشی جنر در سال ۲۰۱۷ چیزی معادل ۳۰۰ میلیون دلار سود برای این زیباروی نوجوان به دنبال داشت.

جنر دوست‌داشتنی با لباس‌های ۱۰ هزار دلاری برند گوچی به مهمانی می‌رود و خانه‌ای ۱۲ میلیون دلاری در کالیفرنیا دارد. جنر کلکسیونی بسیار کامل از خودروهای لوکس و مدرن دارد و با نگاهی به صفحه اینستاگرام جنر هر روز شاهد ولخرجی‌های بیشتر این سلبریتی جوان و پول‌ساز خواهید بود.

۱۳. دواین جانسون

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

دواین جانسون که با حضور در برنامه‌‌های کشتی‌کج برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرد را این روزها بیشتر در دنیای هالیوود شاهد هستیم. با نگاهی به فیلم‌های جانسون انصافاً باید گفت هنرپیشه‌ خوبی است و به اندازه‌ای پول در می‌آورد که از شمردن آن‌ها عاجز است.

راک دنیای سینما خانه‌هایی در لس‌آنجلس و فلوریدا دارد و یک مزرعه بسیار بزرگ در ویرجینیا خریداری کرده است. ولخرجی‌های دواین جانسون به همین‌جا ختم نمی‌شود و پنت‌هاوسی بسیار شیک در نیویورک را با مبلغ گزاف ۲۰ میلیون دلار در هر ماه اجاره کرده است.

در کلکسیون خودروهای دواین جانسون شاهد حضور بهترین خودروهای دنیا هستیم و یک جت ۶۵ دلاری برای مسافرت‌ کاری و خوش‌گذارنی در خدمت جانسون است.

۱۲. پاریس هیلتون

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

پاریس هیلتون به خوبی می‌داند ثروت پدرش، ریچارد هیلتون، مالک هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون را چگونه خرج کند. پاریس هیلتون زیبارو که چهره‌ای محبوب در دنیای رسانه‌هاست از سوار شدن در خودروهای لوکس و گران قیمت دست بر نمی‌دارد و ولخرجی‌های او برای خرید بهترین و گران‌ترین لباس‌های دنیا زبانزد خاص و عام است.

پاریس هیلتون عمارتی بسیار بزرگ و مجلل در لس‌آنجلس دارد و گفته می‌شود محل مجهز و راحت را با قیمتی بسیار گزاف برای نگه‌داری سگ‌هایش درست کرده است.

۱۱. تام کروز

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

تام کروز چیزی بیشتر از ۳ دهه بر روی پرده نقره‌ای نقش‌آفرینی کرده است و اکنون در سن ۵۵ سالگی همچنان پرانرژی به حضور در فیلم‌های اکشن و پرفروش ادامه می‌دهد. تام کروز که این روزها فیلم Mission Impossible Fallout با هنرنمایی وی در نقش ایتن هانت فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه می‌کند.

تام کروز املاک و مستغلات زیادی در لس‌آنجلس و فلوریدا دارد و گفته می‌شود زمینی با مساحت بسیار زیاد به ارزش ۶۰ میلیون دلار در کولورادو خریداری کرده است.

ارزش خالص دارایی‌های تام‌ کروز حدود نیم میلیارد دلار است و انتظار داریم با توجه به انگیزه‌ای که دارد در سال‌های بعد نیز شاهد افزایش درآمد و البته ولخرجی‌های بیشتر تام کروز باشیم.

۱۰. شان کامبز

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

طرفداران شان کامبز وی را به عنوان یکی از نشانه‌های بارز موفقیت در سبک موسیقی هیپ‌هاپ قلمداد می‌کنند. انصافاً هم باید گفت این موفقیت بی‌دلیل نیست و شان کامبز هوش خوبی نه تنها در موسیقی بلکه در تجارت دارد.

حضور شان کامبز در دنیای موسیقی و تجارت باعث شده تا ثروتی هنگفتی به هم بزند و خانه‌های ۴۰ میلیون دلاری خریداری کند که جذابیت‌هایی مانند تول زیرآبی دارند. شان کامبز یک زمین بزرگ ۱۵ میلیون دلاری در سواحل میامی دارد و مالک خانه‌ای ۵ میلیون دلاری در نیوجرسی است.

در کنار این املاک و مستغلات بهترین و جدیدترین خودروها با برند‌های نظیر پورشه و شورولت را نیز می‌توان در پارکینگ شان کامبز پیدا کرد.

۹. جاستین بیبر

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این جوان خواننده ۲۴ ساله کانادایی که علاقه‌مندان و مخالفین زیادی دارد توانسته است در حدود ۱۰ سال اخیر ثروتی حدود ۲۲۵ میلیون دلار به هم بزند.

بیبر چندین عمارت بزرگ در لس‌آنجلس و نیویورک اجاره کرده است و عاشق خودروهای شیک و گران‌قیمت است. جاستین بیبر با ثروتی که دارد حسابی جوانی می‌کند و در حین قرار گذاشتن با سلبریتی‌های سرشناسی مانند کورتنی کارداشیان، آدریانا لیما، سلنا گومز و هیلی بالدوین تا جایی که می‌تواند برای این دختران زیبارو ولخرجی می‌کند.

۸. بیانسه

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

بیانسه روزگار خود را با جی‌زی خواننده معروف رپ سپری می‌کند و زندگی غرق در ناز و نعمت دارد. این زوج سلبریتی سرمایه‌گذاری‌های خوبی در زمینه خرید مستغلات انجام داده‌اند و در کنار هنر، از این راه نیز پول خوبی به جیب می‌زنند.

یک خانه اشرافی قدیمی در نیواورلئان، آپارتمانی ۷ میلیون دلاری در نیویورک و عمارتی ۹۰ میلیون دلاری در بل‌ایر که همانند یک قلعه دیوارهای بلندی دارد را می‌توان به عنوان گران‌ترین ولخرجی‌های بیانسه نام برد.

مسافرت‌های گران‌قیمت و اشرافی، لباس‌های شیک و مجلسی از معروف‌ترین برند‌های دنیا و هواپیما‌های شخصی را می‌توان از دیگر چیزهایی دانست که بیانسه پول‌های بی‌زبان خود را خرج آن‌ها کرده است.

۷. ماریا کری

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این خواننده زیبارو در طول دوران حرفه‌ای خود فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است اما صدای جذاب او باعث شده تا همیشه طرفداران برایش سر و دست بشکنند. این امر ثروتی معادل نیم میلیارد دلار را برای کری به دنبال داشته است.

ماریا کری قصر باشکوه ۸۸ میلیون‌ دلاری در لس‌آنجلس دارد که مجسمه‌های تزئینی بسیار قیمتی در آن کار گذاشته شده است. یک ویلای اشرافی در باهاما و قصری دیگر در بورلی‌هیلز را می‌توان از دیگر ولخرجی‌هایی نام برد که ماریا کری هزینه کرده است.

۶. ریحانا

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

بسیاری از منتقدین هنر موسیقی، ریحانا را نمونه بارزی از موفقیت در این هنر می‌شناسند. آلبوم‌های پرفروش و کنسرت‌هایی که پیش‌فروش بلیت آن‌ها هفته‌ها قبل تمام می‌شود باعث شده تا ریحانا ثروتی کلان جمع کند. از طرف دیگر ریحانا در کار تولید پوشاک نیز سرمایه‌گذاری کرده که این امر نیز به ثروتش افزوده است.

عمارتی ۲۳ میلیون دلاری در باربادوس که از دور همانند هتل‌های درجه یک است در کنار خانه ۵ میلیون دلاری در لس‌آنجلس را می‌توان از ملک‌هایی دانست که پول ریحانا بند آن‌ها شده است.

در کنار این موارد ریحانا عاشق پورشه است و گفته می‌شود هزینه بیمه خودروهای کلکسیونی ریحانا چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار برآورد شده.

۵. ویکتوریا بکام

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

ویکتوریا بکام با گروه اسپایس گرلز حسابی گل کرد و توانست مهر خود را در دل دیوید بکام بیاندازد. این زوج خوشبخت چیزی در دنیا کم ندارند و خانه‌ای ۴۵ میلیون دلاری در انگلستان با اتاق‌های لباس بسیار بزرگ که مساحت آن‌ها از بیشتر پنت‌هاوس‌های معمولی بزرگ‌تر است را می‌‌توان تنها قسمتی از ولخرجی‌های ویکتوریا دانست.

یک مزرعه با استخر و گاراژ بسیار بزرگ نیز از دیگر مستغلات ویکتوریا بکام به حساب می‌آید.

۴. سلنا گومز

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این دختر جوان ۲۶ ساله در شبکه دیزنی حسابی گل کرد و از همان شبکه راه خود را به بزرگترین صحنه‌های موسیقی باز کرد تا این روزها بتواند با ثروتی که اندوخته هر چیزی بخرد. خانه‌ای ۲.۸ میلیون دلاری در استودیو سیتی را می‌توان به عنوان قسمتی از هزینه‌های زندگی سلنا گومز نام برد.

سلنای دوست‌داشتنی علاقه زیادی به حضور در شبکه‌های اجتماعی دارد و چیزی حدود ۱۴۰ میلیون نفر در اینستاگرام وی را دنبال می‌کنند. عکس‌هایی که گومز در اینستاگرام خود قرار می‌دهد حکایت از ولخرجی‌های این دختر خوش‌صدا و خوش‌چهره دارد و معلوم است چرخ زندگی حسابی به کام گومز می‌چرخد.

۳. هایدی کلوم

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

هایدی کلوم شهرت‌اش را مدیون زیبایی و جذابیتی است که مادر طبیعت در حقش عطا کرده، این مدل و مانکن آلمانی ۴۵ ساله ثروت زیادی همانند سایر سلبریتی‌های این فهرست ندارد و گفته می‌شود دارایی‌های خالص هایدی کلوم چیزی حدود ۹۰ میلیون دلار است، اما هایدی از آن دسته بانوان پرخرج و خوشگذارنی است که در حین خرید به چیزی نه نمی‌گوید.

یک خانه ۱۰ میلیون دلاری در لس‌آنجلس به همراه پنت‌هاوس شیک در نیویورک را می‌توان از گران‌ترین خرج‌های هایدی کلوم دانست. این مدل زیبارو علاقه زیادی به حضور در شبکه‌های اجتماعی دارد و هر زمان که حساب کاربری هایدی کلوم را بررسی کنید وی را در حال مسافرت و تفریح در جزیره‌های زیبا و آفتابی سوار بر قایق اشرافی و شخصی‌اش مشاهده خواهید کرد.

۲. جنیفر لوپز

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

جنیفر لوپز نماد موفقیت در دنیای امروزی است و به هر گوشه‌ای که نظر داشته باشید نام وی را خواهید شنید، موسیقی، سینما، تلویزیون و صنعت پوشاک از مواردی است که جنیفر لوپز در آن‌ها حضور فعال دارد.

جنیفر لوپز که این روزها در آستانه ۵۰ سالگی است ظاهر و اندامی همانند یک دختر ۲۰ ساله دارد و به لحاظ ثروت و مکنت چیزی در این دنیا کم ندارد. گفته می‌شود دارایی‌های خالص جنیفر لوپز معادل ۴۰۰ میلیون دلار است و عمارتی ۴۰ میلیون دلاری در بل‌ایر به همراه یک پنت‌هاوس ۲۷ میلیون دلاری در میان املاک و مستغلات جنیفر لوپز به چشم می‌خورد. در کنار این موارد جنیفر لوپز عاشق دریانوردی است و یک کشتی تفریحی مجلل و بسیار شیک دارد.

۱. کیم کارداشیان

ستاره‌های میلیاردر هالیوود با ثروت خود چکار می‌کنند؟

این سلبریتی‌ سرشناس که چهره شماره یک رسانه‌هاست به خوبی توانسته از قدرت شبکه‌های اجتماعی به نفع خودش استفاده کند و برندهای پوشاک و آرایش کیم کارداشیان فروش خود را مدیون حضور فعال وی در شبکه‌های اجتماعی هستند.

کیم کارداشیان چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار دارایی خالص دارد و خوب می‌داند پول‌هایش را چگونه خرج کند. چندین دستگاه خودروی شیک و مدل بالا به همراه عمارت‌های اشرافی و جت شخصی را می‌توان به عنوان ولخرجی‌های اصلی کیم کارداشیان نام برد. گفته می‌شود اخیراً یکی از خانه‌های کیم کارداشیان با قیمت ۱۸ میلیون دلار به فروش رفته است.

کیم مانند تمامی بانوان سلبریتی در مقابل وسوسه پوشیدن لباس‌های شیک و اشرافی توان مقاومت ندارد و پول‌های زیادی را خرج لباس‌هایش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • parisa.a

      خدایا میبینی که/:
      عدالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرتون سلن دیون کنار ددپول چی میخواد؟

    • بدون نام

      یک جت ۶۵ دلاری برای مسافرت‌ کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دواین جانسون
      مینویسی برای خودتا

    • suha

      خدایا عدالتت رو شکر ............

      پاسخ ها

      • heidary md

        چ ربطی داره
        زحمت کشیدن ، خداروشکر اگ کسی پولداره و فقیر نیس
        حتما باید انسانها فقیر باشن تا فک کنیم خدا عادله؟؟؟؟
        دیدتون قشنگ نیس

    • بدون نام

      بعضیهاشون واقعا خیر ونیکوکار هستن ومقدار زیادی از پولشون رو صرف خیریه میکنن.مثل جرج کلونی،آنجلینا جولی واپرا وینفری ودی کاپریو.
      بعضیهاشون هم چندش وحال بهمزن هستن وبرا رسیدن به پول حتی خودشونو میفروشن مثل کیم کارداشیان وشوهرش وخواهرش کایلی جنر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط کددند با تو

    • Todoroki shouto

      این چ عکس بدیه از تیلور سوییفت گذاشتین!
      لطفا عوض کنین

    • بدون نام

      کلا با کارداشیان حال میکنید

    • بدون نام

      ای خدا. ما اینجا در عذابیم اونا اونجا

    • امیر

      یه سلامی هم عرض میکنم خدمت دوستانی که ثروت این ستارگان رو زدند توی ماشین حساب و یه ربع صفر میشمردند تا ببینن عدد چیه ... مخصوصا ثروت اپرا وینفری.
      افزایش سطح بدبختی ما ایرانی ها تمومی نداره

      پاسخ ها

      • مرجان

        درسته...خخخخخخخ...کاش وقتمونوصرف شمردن ثروت دولت مردانمون بکنیم که مردم بدونن اونا چجوری زندگی میکنن ومابایدبرای برنج هندی گندیده توصف وایسیم

    • بدون نام

      كايلي جنر بيست سالشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب کسی ک تازه وارد دهه سوم شده یعنی ۲۰سالشه دیگه الان مشکلش چیهه

    • بدون نام

      كايلي جنر بيست سالشه

    • بدون نام

      خدایا اگه اینا همه مسیحی هستن وپولدار
      پس مامسلمونا چقد پول باید داشته باشیم
      ما باید مثل فقیرای کشورای افریقا زندگی کنیم همین وبس
      عدالتی درکار نیست
      این چیزهایی که ماتو این دنیا میبینیم اصلا اسمش عدالت نیست

      پاسخ ها

      • علی اصل

        عدالت همینه که هرکی تلاش بکنه،موفق میشه؛ربطی هم به دین نداره!

      • بدون نام

        ها؟

      • بدون نام

        فکر نمیکنم باتلاش تو این کشور بجایی برسیم

    • بدون نام

      اخه ناموسا این عکس سلنا گومز از کجا آوردین

    • مجمد

      همشون با تلاش خودشون بوده نه با رانت و ژن خوب بودن و مال دیگریو خوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جولی که ژنش خوب بوده

      • بدون نام

        به خاطر ژن خوبشون خوشگل و خوش صدا هستند دیگه

    • بدون نام

      کوفتشون بشه همه غیر از انجلینا جولی واقعا دوستش دارم و خیر و انسان با همه برخورد میکنه و پرستیژ و ظرفیتش داره و کمی سلنا. بقیه کوفتش بشه مخصوصا اون پسر تازه به دوران رسیده جاستین همیشه بی جامه تنش و مدونا و لیدی گاگا برین خودتون تحقیق کنید کی ها هستن!!!!
      خوبه امریکا دنیا رو می چاپه می بره می ریزه توحلقوم مردمش بعضی ها هم برعکس می کنن !! لعنتی ها.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آنجلینا غلط کرد زنیکه ی عوضی

    • بدون نام

      اسمش امتحانه :/

      پاسخ ها

      • N.A.J.A

        خخخ

    • بدون نام

      اینا پسرخونده نمیخوان خخ

    • عادل اکبری

      ولخرجی‌های دواین جانسون به همین‌جا ختم نمی‌شود و پنت‌هاوسی بسیار شیک در نیویورک را با مبلغ گزاف ۲۰ میلیون دلار در هر ماه اجاره کرده است.(این قسمتش تو حلقم.اجاره اخه.اون کسی که بهش اجاره میده ماهی انقد ببین کیه

    • sari

      از کیتی پری همین یه عکس رو داشتین*-*

    • بدون نام

      عکس قحط بود؟ :|
      این چه عکسایی بود از تیلور و سلنا گذاشتید؟

    • بدون نام

      جا داره عرض کنم
      ما هیچ...
      ما نگاه...

    • سویل

      انگار چیه عشق منم زیادی پولداره تازه خوشتیپ و جذابم هست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشقت، منم دیگه

    • Mr.sh

      خط به خط این مقاله فوق العاده رو با تمام وجود بلعیدم!چه انگیزه ای بهتر از این سوپر استارها برای موفقیت؟؟؟؟

    • مرجان

      امیر درست میگه کاش وقتمونوصرف شمردن ثروت دولت مردان خودمون میکرردیم که مردم بدونن اوناتوچی وضعین وما باید برای برنج هندی گندیده توصف وایسم

    • بدون نام

      از اختلاس گرها .و دزدهای ایران بهتر هستن. اکثرأ با پولهاشون کارهای خیر انجام می دهند. تا هالا شندید در ایران یک آقازاده یک مدرسه یا به یک خیریه کمک کند. تا حالا شندید.یا دیدید .یک آخوند در یک محل دست کند به جیبش و به کسی کمک کند. چرا همش میرن بالای منبر به مردم میگویند مردم باید کمک کنند.

    • بدون نام

      اینا تلاش کردن به اینجا رسیدن شما هم تلاش کنید والا بیخودم بهشون بد و بیراه نگید آخه چقدر حسود

    • بدون نام

      امل کلونی خیلی هم زیبارو نیست

    • Mona

      نوش جونشون
      تلاش کردن استعداد دارن حالا هم دارن پول در میارن!
      انصافا همشونم خیرن

    • بدون نام

      آیا اینها دغدغه و غم و غصه ای هم دارند!؟ خدایا عجب صبری داری. دل ما اینجا خونه...کو اسایش...کو رفاه...کو پول...کو شادی...کو شادکامی...کو زندگی....جوونی ما باید بسوزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا عزیزم دغدغه و غصه هم دارن اخبار خودکشی های این هالیوودی ها رو نشنیدی؟ سرچ کن اخبار افسردگی ها و بیماری ها و خودکشی ها

    • بدون نام

      عکس و تعرفای تیلور مناسب نیست

    • بدون نام

      عکس و تعرفای تیلور مناسب نیست

    • بدون نام

      خدایااااا اخ چراااااا

    • بدون نام

      به قول این دوست عزیز بعضیاشون چندشن بخاطر پول خودشونو فروختن .شایدم درست‌باشه .ولی هیچکدوم‌اینا بیت.المال کشورشون جیب مردم کشورشونو خالی نکردن .مثل بعضی از مسئولین و حرامزاده هاشون تو‌کشور ما .این بدتره

    • بدون نام

      اگه استعدادتو میخوای شکوفا کنی برو امریکا و پولدارشو.امریکا سرزمین استعدادها

    • آرامش

      عاشق کیتی پریم
      چقدر خوب که دیگه بهش گیر نمیدین و ازش تعریف می کنین

    • علی شفقی

      از طرفی در یک مقاله دیگه گفتید لیدی گاگا ولخرج نیست و اینجا بر عکسه

    • سحر

      اینا رسمشون مالیات نمیدن ب خیریه کمک میکنن ب جا مالیات بعدم پول اونجا باپول ایران خیلی فرقشه اما کلا دین و اینچیزا اونجا بی معناست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج