جاباما
۷۶۵۳۵۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

یزدی: برای بازی با پیکان راهکار‌های مناسب داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شناخت خوبی از پیکان داریم و راهکارهای مناسب را طراحی کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: پیکان تیم خوبی از لحاظ بازیکنان و کادر فنی است. شناخت خوبی از این تیم داریم و راهکارهای مناسب را طراحی کرده‌ایم. تفکرات کادر فنی و بازیکنان پیکان را به خوبی می‌شناسیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: تیم ما مشکل مالی دارد همانطور که تمام کشور مشکلات مالی دارد. امسال ما کار را شروع کرده‌ایم و باید یک تشکر ویژه هم از شخص دکتر غفوری رئیس کارخانه داشته باشم که دیدگاه ورزشی خوبی دارند و ۲۰ درصد از مبلغ قراردادها هم پرداخت شده است. مشکل خاصی از نظر مالی نداریم و فعلاً همه چیز به موقع پرداخت شده است. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

یزدی در مورد اینکه وضعیت پیکان و استقلال در جدول مشابه هم است اما خط دفاع استقلال خوزستان ضعیف‌تر است، گفت: بله پیکان و تیم ما شرایط مشابهی دارند و فقط آنها یک گل بهتر از ما هستند. ما تیم جوانی داریم که نسبت به پیکان تمریناتمان را دیرتر شروع کرده‌ایم. بحث آماده‌سازی تیم ما خیلی خوب شکل نگرفته است و همزمان با بازی‌های رسمی شد. چالش‌هایی را که اکنون هفته به هفته برطرف می‌کنیم باید در جریان آماده‌سازی حل می‌شد. الان تیمی هستیم که به شرایط نسبی مناسبی از نظر تاکتیکی رسیده‌ایم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: در کنفرانس بازی قبل هم گفتم بعد از هفته پنجم لیگ وضعیت تاکتیکی ما بهتر خواهد شد و امیدوارم این روند را در ادامه داشته باشیم. ۵ گل خورده‌ایم اما نمی‌توان گفت خط دفاعی‌مان خیلی ضعیف است اما خیلی خوب نیست. باید چالش‌ها و مشکلات را برطرف کنیم. دو بازی است که گل نخورده‌ایم و این نویددهنده روزهای خوب است. امیدوارم این اتفاق خوب باز هم تکرار شود و موفقیت هم به دست بیاوریم.

وی در مورد وضعیت یونس دلفی گفت: او از بازیکنان مستعد کشور است و با وجود اینکه به این بازیکن نیاز داشتیم او را در اختیار تیم ملی گذاشتیم. به شخصه او را خیلی دوست دارم و امیدوارم پیشرفت کند. او در فوتبال اروپا می‌تواند پیشرفت کند و از تیم اروپایی پیشنهاد جدید دارد. در صورت بازی در فوتبال اروپا می‌تواند برای تیم ملی کشورمان هم مثمرثمرتر باشد. او اکنون با تیم امید ما بازی می‌کند و در آینده هم می‌تواند به تیم ملی بزرگسالان برود.

یزدی تصریح کرد: پیشنهاد آیندهوون او جدی است. باید در تست‌های پزشکی شرکت کند. فردا دلفی را در اختیار داریم. وقت تست پزشکی اولیه او همزمان با بازی‌های تیم امید در بازی‌های آسیایی شد اما اکنون مشغول تهیه ویزا و آماده شدن سفر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      اگه میزبان هستید ،بهترین راهکارتان همان سنگ تمام است ،ولی اگر مهمانید ،همه چیز رابه قضا و قدر بسپارید .

    • @cocain.m1368

      راهکار شما چاقوکشی و سنگ باران کردن حریفتونه با فحاشی به ناموس بازیکن حریف با شعار خلیج عربی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی از راهکارات سنگ پرانیه واون یکی چاقو کشی و البته فوش ناموسی دادن بسه یا با زم بگم اغای نامربی

    • مسعود. الف

      ازتاکتیک سنگ تمام استفاده کنید قطعا یک امتیاز میگیرید ولی اگر دنبال سه امتیازهستین تاکتیک فحش به بازیکن حریف را هم بکار ببندین.
      خداقوت پهلوان خسته نباشی دلاور.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج