۷۶۵۴۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نتفلیکس خبر از ساخت سریال جنایی جدیدی داد

به دنبال موفقیت سریال Making A Murderer، نتفلیکس به افزایش محبوبیت جنایت واقعی با اعلام خبر ساخت سریال The Story of a Crime ادامه داد. این سریال آنتولوژی جدید طی دهه‌های متوالی کشورهای مختلفی را تکان داده، و باعث سردرگمی اجتماعی، اتهام به فساد و درخواست برای اجرای عدالت شده است.

سینما گیمفا: به دنبال موفقیت سریال Making A Murderer، نتفلیکس به افزایش محبوبیت جنایت واقعی با اعلام خبر ساخت سریال The Story of a Crime ادامه داد. این سریال آنتولوژی جدید طی دهه‌های متوالی کشورهای مختلفی را تکان داده، و باعث سردرگمی اجتماعی، اتهام به فساد و درخواست برای اجرای عدالت شده است.

نتفلیکس خبر از ساخت سریال جنایی جدیدی داد

اریک بارماک (Erik Barmack) معاون بخش International Originals نتفلیکس اظهار داشته:

خوشحالیم که به دنبال فرمت‌های جدید، جستجوی بین‌المللی و شراکت با بهترین داستان‌گویان در سرتاسر دنیا برای تولید محتوای جهانی هستیم. "جنایت" ژانر محبوبی در تمام دنیاست و خرسندیم که پیشنهاد ساخت این سریال آنتولوژی جدید با تم بین‌المللی به نتفلیکس داده شد.

فصل اول این فرنچایز درباره پرونده لویز دونالدو کالوسیو، سیاست‌مدار و کاندید ریاست جمهوری مکزیک که در رویداد برگزاری کمپین در تیجانا در سال ۱۹۹۴ کشته شد، است. تولید این فصل ۸ قسمتی این هفته در مکزیکو سیتی شروع می‌شود و در سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش می‌گردد.

این سریال را Dynamo برای نتفلیکس می‌سازد و جورج آ. جیمنز (George A. Jiménez)، ایلس سالاس (Ilse Salas)، آلبرتو گورا (Alberto Guerra)، گاستاوو سنچز پارا (Gustavo Sánchez Parra)، مارتین آلتومارو (Martin Altomaro)، لیزا اُون (Lisa Owen) و آری بریکمن (Ari Brickman) بازیگران آن هستند. رودریگو سانتوس (Rodrigo Santos) فیلم‌نامه نویس اصلی است و هیرومی کاماتا (Hiromi Kamata) و ناتالیا بریستین (Natalia Beristain) کارگردانان سریال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج